نماینده ورامین در مجلس از نامه اخیرش به وزیر کشور و استاندار تهران درباره دخالت آشکار فرماندار قرچک و معاون استانداری تهران در انتخابات خبر داد.

آثار و تبعات رأی انگلیسی در انتخابات خبرگان/ شرایط دو مرحله‌ای شدن انتخابات/ برادر سخنگوی دولت در لیست «صدای ملت» قرار گرفتگروه سیاسی مشرق - با نزدیک شدن به زمان برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری، بسته خبری - گزارشی "همراه با انتخابات" با ارائه تحلیل‌ها، اخبارها و رصدهای انتخاباتی از ائتلاف اصولگرایی و دیگر احزاب و تشکل‌ها برای اطلاع مخاطبین منتشر خواهد شد.



22:02

حدادعادل: برخی به جای پرداختن به مشکلات اقتصادی شعار رفع حصر سران فتنه را سر می دهند

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گفت: ما نیاز به مجلسی داریم که با قدرت اقتصاد کشور را متکی به درون سازد تا در صورت بدعهدی دشمن ضربه نخوریم اما صدای پای مجلس ششم را از تبلیغات فعلی کاندیداها می‌شنویم که به‌جای پرداختن به مشکلات اقتصادی، شعار رفع حصر سران فتنه را سر می دهند.

21:05

جلالی: برای ریاست مجلس تعهدی گرفته نشده است

کاظم جلالی نامزد ائتلاف اصلاح طلبان گفت: از کسی برای حضور در این لیست تعهدی گرفته نشده و بر کسی هم تعهدی تحمیل نشده و برای ریاست مجلس آینده هم تعهدی گرفته نشده است.

20:14

باهنر: شکستن لیست به معنای اجازه دادن به اصلاح‌طلبان برای ورود به مجلس است

باهنر دبیرکل جبهه پیروان گفت: اگر ما هر یک از ۳۰ نفر لیست را خط بزنیم این به معنای اجازه دادن به یک اصلاح‌طلب به مجلس است.

17:21


همایش بانوان اصولگرا فردا (یکشنبه) با حضور بانوان عضو لیست ائتلاف اصولگرایان برگزار می‌شود.

در این مراسم غلامعلی حداد عادل سخنگوی ائتلاف اصولگرایان و علیرضا زاکانی دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی سخنرانی کنند.

این همایش از ساعت 15 تا 17 در مسجد بقیه الله واقع در خیابان شیخ بهایی جنوبی برگزار می‌شود.


17:14


نشست خبری "صدای ملت" فردا با حضور و سخنرانی علی مطهری، حسن غفوری‌فرد و علیرضا محجوب کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود، اما این درحالیست که دعوت از حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه برای حضور در این مراسم با سر برگ اداره اخبار مجلس شورای اسلامی برای رسانه‌ها ارسال شده است، در صورتیکه چندی پیش محمدحسین مقیمی رئیس ستاد انتخابات کشور برخی رسانه‌ها را نیز از پوشش اخبار کاندیداهای انتخابات هفتم اسفندماه منع کرده بود.

روابط عمومی مجلس روابط عمومی ستاد انتخاباتی شد+ سند


17:10


مهدی محمدی کارشناس مسائل سیاسی در کانال تلگرامش نوشت:

رییس جمهور امروز گفته است "دولت و مجلس با رأی ملت انتخاب شدند و انتخابات کشور به مردم تعلق دارد، ما نیازی به نصیحت هیچ غیرایرانی نداریم، چرا که مردم ما آگاه و بیدار بوده و مصالح خود را به خوبی تشخیص می‌دهند و مطمئناً اصلح‌ترین افراد را از بین کاندیداها انتخاب خواهند کرد." این جمله ظاهرا واکنشی است به تلاش بی بی سی برای مهندسی انتخابات در ایران.

سوال من این است که این چه نوع واکنشی است؟ آیا رییس جمهور مداخله بی بی سی را رد کرده است؟ نشانی از رد در این جمله نیست. رییس جمهور می توانست ساده و روشن بگوید ملت ایران به مسیری خواهند رفت برخلاف آنچه بی بی سی آدرس داده است.

16:32

تخریب اصولگرایان با استفاده از مانکن‌های تبلیغاتی+ عکس

در بحبوحه‌ تبلیغات انتخاباتی کاندیداها برای ورود به مجلس دهم شیوه‌های تبلیغات ضد اصولگرایان به جایی رسیده است که برخی از سایت‌های نزدیک به اصلاح‌طلبان از یک مانکن برای تخریب این جریان به عنوان کاندیدای اصولگرا در حوزه کازرون استفاده می‌کنند.


اعتراض یک نماینده به دخالت استانداری تهران در انتخابات/ ناگفته‌های نهایی‌شدن لیست 30 نفره ائتلاف اصولگرایان/ عارف؛ یک گام به پیش یا ایستگاه آخر؟


16:22
بادامچیان: به غفوری فرد تذکر داده‌ایم با جمع حرکت کنند

بادامچیان مسئول ستاد انتخابات حزب مؤتلفه گفت: غفوری فرد از چهره‌های صالحی است که حتماً به درد مجلس می‌خورد، ولی به هر دلیل در لیست گنجانده نشد و ما این تذکر را نیز به ایشان داده‌ایم که با جمع حرکت کنند، هر چند این آزادی را نیز دارند. در میدان سیاست، موافق و مخالف هست ولی تنازعی وجود ندارد.

15:45

فاطمه واعظ جوادی به نفع ائتلاف اصول‌گرایان انصراف داد

رئیس اسبق سازمان محیط زیست انصراف خود از کاندیداتوری انتخابات مجلس را به نفع فهرست واحد ائتلاف اصول‌گرایان اعلام کرد.

15:43

 عارف: هرکس دشمن از او حمایت کرد باید به او شک کرد


محمدرضا عارف در پاسخ به سئوالی درباره حمایت رسانه‌های بیگانه همچون بی بی سی انگلیس از لیست اصلاح طلبان و آقای هاشمی، گفت: کی حرف‌های بی بی سی برای ما مستند بوده است؟ آیا بی بی سی به دنبال خیر و صلاح کشورماست.

رئیس شورای سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان در پاسخ به اینکه رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند که اگر دشمن از کسی حمایت کرد شما به آن شک بکنید، نظر شما در این باره چیست؟ گفت: قطعا آقا درست می‌گویند.


15:10

فیروزآبادی؛ کاندیداهایی که انگلیس از آنها حمایت کرده اگر اعلام برائت نکنند؛ مجرم هستند

اعتراض یک نماینده به دخالت استانداری تهران در انتخابات/ ناگفته‌های نهایی‌شدن لیست 30 نفره ائتلاف اصولگرایان/ عارف؛ یک گام به پیش یا ایستگاه آخر؟رئیس ستاد کل نیروهای مسلح دخالت بیگانگان در انتخابات ایران را توهین‌آمیز خواند و گفت: کسانی که آمریکا و انگلیس از آنها حمایت کردند، اگر اعلام برائت نکنند، مجرم بوده و در این توهین شریکند.


14:18

انتقاد انبارلویی از فعالیت حزب دولتی در انتخابات

رئیس مرکز سیاسی حزب موتلفه اسلامی درباره پیامدهای انتخاب و ورود افراد وابسته به دولت در مجلس آینده هشدار داد و گفت: باید دقت کنیم که وکیل مردم به جای وکیل دولت انتخاب شود.

14:09

رأی به تمامی افراد لیست ائتلاف چه ضرورتی دارد؟

باهنر تصریح کرد: «کسانی که جریان اصول‌گرایی و جامعه روحانیت را می‌شناسند و به آنها اعتماد دارند، باید کاملاً به لیست30 نفره رأی دهند.»


13:57


حدادعادل: رأی ندادن به تمام لیست، رأی به رقیب است

اعتراض یک نماینده به دخالت استانداری تهران در انتخابات/ ناگفته‌های نهایی‌شدن لیست 30 نفره ائتلاف اصولگرایان/ عارف؛ یک گام به پیش یا ایستگاه آخر؟حدادعادل سخنگوی ائتلاف اصول‌گرایان گفت: در انتخابات مجلس دهم شرایط فرق کرده است، هرکس در این دوسال و نیم اخیر تحولات جامعه را دیده باشد، تصدیق خواهد کرد «این انتخابات رقابت اصول‌گرایان با جبهه رقیب است» به همین جهت هرکس به تمام این 30 نفر رأی ندهد یا به بعضی از آنها رأی دهد و به عده‌ای دیگر از نامزدهای متفرق هم رأی دهد، عملاً به جبهه رقیب رأی داده است. تأکید می‌کنم هرکس به کمتر از 30 نفر رأی دهد یا به غیر این 30 نفر رأی دهد، نتیجه آن می‌شود که به جبهه رقیب رأی داده است



13:35

عارف؛ یک گام به پیش یا ایستگاه آخر؟

اعتراض یک نماینده به دخالت استانداری تهران در انتخابات/ ناگفته‌های نهایی‌شدن لیست 30 نفره ائتلاف اصولگرایان/ عارف؛ یک گام به پیش یا ایستگاه آخر؟پرویز امینی نوشت: هدف کسب بیشترین آرا شهر تهران هدف نحیفی برای کسی که مدعای بازیگری سیاست در تراز اول کشور را دارد خواهد بود و اگر عارف این هدف را نیز نتواند تحقق ببخشد، همین نقش نحیفی که در سیاست دارد را نیز نحیف‌تر کرده است.


13:24

نامه نماینده ورامین به وزیر کشور درباره دخالت استانداری تهران در انتخابات

اعتراض یک نماینده به دخالت استانداری تهران در انتخابات/ ناگفته‌های نهایی‌شدن لیست 30 نفره ائتلاف اصولگرایان/ عارف؛ یک گام به پیش یا ایستگاه آخر؟نماینده ورامین در مجلس از نامه اخیرش به وزیر کشور و استاندار تهران درباره دخالت آشکار فرماندار قرچک و معاون استانداری تهران در انتخابات خبر داد و گفت: معاون سیاسی استانداری تهران دستگاه‌ها را برای حمایت از نامزدهای دولت تحت فشار قرار داده و به آنان جهت‌دهی می‌کند.


13:15

در نشست خبری 6 اقتصاددان ائتلاف بزرگ اصولگرایان چه گذشت؟

اقتصاددان فهرست انتخاباتی ائتلاف بزرگ اصولگرایان، در نشست امروز خود به نقد وضعیت کنونی اقتصاد کشورمان پرداخته و ضرورت‌های مجلس دهم را در حوزه اقتصاد تشریح کردند.


12:54

ناگفته‌ها و سازوکار نهایی شدن لیست 30 نفره ائتلاف اصولگرایان

پشت پرده غیبت اقتصاددانان در لیست انتخاباتی حامیان دولت/ از لیست مورد حمایت انگلیس اعلام برائت کنید/ وعده‌های عجیب نامزدهای اصلاح‌طلبحسین فدایی به عنوان یکی از اعضای شواری ائتلاف و عضو کمیته هفت نفره تعیین مصادیق نامزدهای اصولگرایی، به ناگفته‌ها و سازوکار نهایی شدن لیست 30 نفره  ائتلاف پرداخته است.


11:35

عبدالملکی: روحانی در سفر اروپا هر ایرانی را ۲.۵میلیون تومان بدهکار کرد

پشت پرده غیبت اقتصاددانان در لیست انتخاباتی حامیان دولت/ از لیست مورد حمایت انگلیس اعلام برائت کنید/ وعده‌های عجیب نامزدهای اصلاح‌طلبحجت‌الله عبدالملکی نامزد دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه دولت روحانی در سفر اخیر اروپا هر ایرانی را ۲.۵میلیون تومان بدهکار کرد، گفت: مسئله اصلی کشور اقتصاد است و مشکل مردم گرانی و بیکاری است، اما یک اقتصاددان در لیست اصلاح طلبان وجود ندارد.


11:27

نادران: وزرایی که ماهانه یک میلیارد درآمد دارند از مشکلات بی‌خبرند

الیاس نادران کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس با بیان اینکه امروز در دولت صحبت از این است که با رفع تحریم ها هم مشکلات حل نمی شود، گفت: دولت وعده با پنهان کاری قادر به حل مشکلات نیست.

نادران تصریح کرد: اگر راهکار اصولی اندیشیده نشود کشور در حوزه های اجتماعی با مشکلات جدی مواجه خواهد شد البته انتظار نداریم وزرایی که ماهانه یک میلیارد تومان درآمد دارند و امروز سرمایه شان از مرز هزار میلیارد تومان گذشته درک درستی از این مسائل داشته باشند.


11:20

وعده‌های عجیب نامزدهای فهرست اصلاح‌طلبان و دولت


حمایت از فتنه‌گران و لیدرهای در حصر شده‌ی فتنه، کنایه به شورای نگهبان، دستاوردسازی برای بی‌دستاوردهای برجام و دادن وعده‌هایی که اساساً در اختیار یک نماینده و یا حتی در اختیار کلیّت مجلس هم نیستند در کنار مشتی سخنان کلی و غیر قابل محاسبه؛ محور عمومی سخنان تعدادی از نامزدهای لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان در گردهمایی فراگیر اصلاح‌طلبان بود.


جالب آنکه کاندیداهای ائتلاف اصلاح‌طلبان و دولت حتی شعارها و مواضعی را مطرح کرده‌اند که برخی دولت‌ها هم نتوانسته‌اند آنها را اجرا کنند!


11:10


هشدار توکلی نسبت به نفوذ شرکت‌های چندملیتی

پشت پرده غیبت اقتصاددانان در لیست انتخاباتی حامیان دولت/ از لیست مورد حمایت انگلیس اعلام برائت کنید/ وعده‌های عجیب نامزدهای اصلاح‌طلباحمد توکلی نامزد انتخابات مجلس نسبت به شکل‌گیری باشگاه نفت و نیروی ایرانیان به عنوان داووس انرژی ایران و نفوذ شرکت‌های چندملیتی هشدار داد.



10:46

چالش شفافیت دارایی کاندیداهای مجلس

در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور و بحث های متعددی که پیرامون لزوم مبارزه با مفاسد اقتصادی شروع شده است، مجموعه گفت و گوی های صریح و شفاف اقتصادی با نمایندگان با نام «چالش شفافیت» منتشر شد.

در این قسمت غلامرضا مصباحی مقدم در فیلم «چالش شفافیت»، میزان اموال و دارایی‌های خود را اعلام کرد.

برای مشاهده فیلم گفت‌وگوی مصباحی مقدم اینجا کلیک کنید.


10:40

عباسی: به نفع جریان اصولگرایی انصراف دادم

محمد عباسی کاندیدای انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی ، اظهار داشت: بنده به نفع جریان اصول‌گرایی از شرکت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف دادم.

10:38

مرزبندی و برائت خود را از لیست‌ مورد حمایت انگلیس اعلام کنید

پشت پرده غیبت اقتصاددانان در لیست انتخاباتی حامیان دولت/ آثار و تبعات رأی انگلیسی در انتخابات خبرگان/ دارایی‌های احمد توکلی‌ از زبان خودشاتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور در نامه‌ای خطاب به آقایان امینی، امامی کاشانی، موحدی‌کرمانی، میرمحمدی، محمدی‌نیک (ری شهری)، شاه آبادی، قمی، تسخیری، سجادی عطاآبادی، دری نجف آبادی، بطحایی، فاضل گلپایگانی و اسماعیلی از آنها خواست تا با اعلام برائت از لیست مورد حمایت انگلیس خط بطلان بر فتنه انگلیسی بکشند.

10:35

 پشت پرده غیبت اقتصاددانان در لیست انتخاباتی حامیان دولت

عبدالمجید شیخی اقتصاددان و نویسنده کتاب اقتصاد و برنامه ریزی گفت: اصلاح طلبان با انتخاب نکردن اقتصاددانان حامی دولت برای لیست پیشنهادی انتخابات مجلس نشان دادند که به دنبال اهداف سیاسی هستند و دادن وعده بهبود معیشت مردم غیرواقعی است.

10:02

شریعتمداری: برخی اهداف پساانتخاباتی دارند

آثار و تبعات رأی انگلیسی در انتخابات خبرگان/ برادر سخنگوی دولت در لیست «صدای ملت» قرار گرفت/ دارایی‌های احمد توکلی‌ از زبان خودشحسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان تصریح کرد: دشمن از کسی حمایت می‌کند که از خط اصلی امام(ره) و انقلاب فاصله گرفته باشد. برخی ممکن است اهداف پساانتخابات داشته باشند که در این زمینه باید باید هوشیار بود و از اینگونه اقدامات جلوگیری کرد.


9:48

 ذوالنور: دولت به دخالت انگلیس در انتخابات پاسخ دهد

آثار و تبعات رأی انگلیسی در انتخابات خبرگان/ برادر سخنگوی دولت در لیست «صدای ملت» قرار گرفت/ دارایی‌های احمد توکلی‌ از زبان خودشحجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور با بیان اینکه دولت یازدهم در سیاست‌خارجه متزلل است، تاکید کرد: وقتی دولت انگلیس صراحتا در بحث انتخابات خبرگان می‌‌‌گوید به فلان لیست رای بدهید و به سه فقیه رای ندهید این دخالت آشکار در امور داخلی ایران است و دولت باید با احضار سفیر انگلیس به وزارت خارجه با دولت انگلیس برخورد کند.

9:40

 لیست نهایی جبهه مستقلین و اعتدال گرایان اعلام شد

قدرتعلی حشمتیان رئیس جبهه مستقلین و اعتدال‌گرایان، فهرست اسامی نامزدهای جبهه مستقلین و اعتدال گرایان برای مجلس دهم از حوزه انتخابیه تهران را اعلام کرد. برای مشاهده اسامی این لیست اینجا کلیک کنید.



9:17

سقای‌بی‌ریا: پایداری تنها به لیست ائتلاف اصولگرایان ملتزم است

سخنگوی جبهه پایداری با بیان اینکه پایداری برای لیست ائتلاف اصولگرایان ملتزم و پایبند است، گفت: جبهه پایداری انقلاب اسلامی تنها و تنها از لیست ائتلاف اصولگرایان حمایت می‌کند

9:14

دارایی ‌های احمد توکلی‌ از زبان خودش

احمد توکلی در فیلم سلفی «چالش شفافیت» با تاکید بر اینکه نمایندگان و مسئولین مملکتی با شفاف سازی لازم  مردم را از میزان اموال و دارایی‌های خود آگاه سازند،‌گفت:  اگر مسئولین دست به این مهم بزنند مردم بهتر می‌توانند در مورد آنها قضاوت کنند و دیگر وزیر هزار میلیارد تومانی نخواهیم داشت.

{$sepehr_media_1394673_400_300}


8:56

 شرایط دو مرحله‌ای شدن انتخابات

نمایندگان در آخرین اصلاح قانون انتخابات مجلس مصوب کردند که انتخابات همچنان دومرحله‌ای برگزار شود و فرد منتخب در مرحله اول انتخابات باید حداقل 20 درصد از کل آرای مأخوذه را کسب کند.

8:31

آثار و تبعات رأی انگلیسی در انتخابات خبرگان

سناریوی آمریکایی-اسرائیلی-انگلیسی اعمال نفوذ در انتخابات و مهندسی و مدیریت بر افکار عمومی ایرانیان که با تاکتیک در انتخابات خبرگان به چه کسی رأی بدهید و به چه کسی رأی ندهید آغاز شده است، مرحله اول یک پروژه بسیار خطرناک می باشد. دشمنان در این سناریوی جنگ ادراکی و روانی، حضرات آیات جنتی، یزدی و مصباح در تهران، شاهرودی، علم الهدی و سعیدی در مشهد، آملی لاریجانی در مازندران و... را آماج قرار داده اند.

7:16

لیست نهایی نامزدهای «صدای ملت» در برخی حوزه‌های انتخابیه/ برادر سخنگوی دولت در لیست قرار گرفت

آثار و تبعات رأی انگلیسی در انتخابات خبرگان/ شرایط دو مرحله‌ای شدن انتخابات/ برادر سخنگوی دولت در لیست «صدای ملت» قرار گرفتلیست نهایی نامزدهای مورد حمایت نامزدهای «صدای ملت» در تهران و برخی شهرستان‌ها مشخص شد. برپایه این خبر علی‌رغم حضور علی مطهری در لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان و حامیان دولت به سرلیستی معاون اول دولت اصلاحات، محمدرضا عارف در لیست صدای ملت حضور ندارد.

همچنین پس از واکنش طریقت‌منفرد وزیر بهداشت دولت دهم به درج نامش در لیست صدای ملت و تاکید براینکه پیشنهاد هیچ یک از لیست‌های انتخاباتی را نپذیرفته است و می‌خواهد مستقل فعالیت کند؛ نام علی نوبخت برادر سخنگوی دولت به لیست تهران اضافه شد.

برای مشاهده اسامی لیست «صدای ملت» اینجا کلیک کنید.

1:05

لیست جریان اشرافی سفره مردم را کوچک‌تر می‌کند

دولت بعد از آنکه دو سال  و نیم همه هم و غم خود را معطوف برجام و رسیدن به وصال کدخدا کرد،اکنون همه توانش را برای فتح مجلس دهم بکار بسته تا آنجا که رئیس جمهور از آرزوی قلبی‌اش برای راه یافتن اعتدالیون به مجلس می‌گوید، یک مدیر ارشد نهاد ریاست جمهوری علنا مسئول کارهای انتخاباتی یک حزب منصوب به دولت می‌شود،برادر معاون رئیس جمهور و سخنگوی دولت بعد از بسته شدن لیست اصلاح‌طلبان، جایگزین یکی از اصلاح‌طلبان می‌شود و ...! اینها و مستندات بسیار دیگری نشان از علاقه دولت به پهن کردن سفره پاستور در بهارستان است.علاقه‌ای که سبب شده دولتیان از هیچ مرز و مانع قانونی خجالت نکشند و آشکارا به برنامه‌های خود ادامه دهند.




نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • ناشناس ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    اگر کاندیداهای همسو با دولت که تفکرات لیبرالی دارند به مجلس بروند باید یارانه ها و مدارس دولتی و موشکهای بالستیک را فراموش کنیم .
  • نسل اول انقلاب ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    فقط 2 درصد از نطق های نمایندگان مجلس ششم که با اکثریت اصلاح طلبان بود درباره معیشت و تبعیض و فساد بود و بیشتر سیاسی کاری میکردند.
  • مسعود ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    مردم هشیار و فهیم ایران به لیست مورد حمایت انگلیس و جریان اشرافی رای نمی دهند.
  • ناشناس ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    انشاءالله امریکا و انگلیس تو دهنی محکمی از مردم شجاع ایران در انتخابات خواهند خورد.
  • ناشناس ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    انشاءالله امریکا و انگلیس تو دهنی محکمی از مردم شجاع ایران در انتخابات خواهند خورد.
  • ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لا تَتَّخِذُوا عَدُوِّی وَ عَدُوَّکُمْ أَوْلِیاءَ تُلْقُونَ إِلَیْهِمْ بِالْمَوَدَّةِ وَ قَدْ کَفَرُوا بِما جاءَکُمْ مِنَ الْحَقِّ یُخْرِجُونَ الرَّسُولَ وَ إِیَّاکُمْ أَنْ تُؤْمِنُوا بِاللَّهِ رَبِّکُمْ إِنْ کُنْتُمْ خَرَجْتُمْ جِهاداً فِی سَبِیلِی وَ ابْتِغاءَ مَرْضاتِی تُسِرُّونَ إِلَیْهِمْ بِالْمَوَدَّةِ وَ أَنَا أَعْلَمُ بِما أَخْفَیْتُمْ وَ ما أَعْلَنْتُمْ وَ مَنْ یَفْعَلْهُ مِنْکُمْ فَقَدْ ضَلَّ سَواءَ السَّبِیلِ اى کسانى که ایمان آورده‏اید دشمن مرا و دشمن خودتان را دوستان خود مگیرید، آیا مراتب دوستى خود را به ایشان تقدیم مى‏کنید با اینکه به قرآنی که براى شما آمده و حق است کفر مى‏ورزند و نیز رسول و شما را به جرم اینکه به خدا، پروردگارتان ایمان آورده‏اید بیرون مى‏کنند؟! اگر براى رضاى من و جهاد در راه من مهاجرت کرده‏اید نباید آنان را دوست خود بگیرید و پنهانى با ایشان دوستى کنید چون من بهتر از هر دانایى مى‏دانم چه چیزهایى را پنهان مى‏دارید و چه چیزهایى را اظهار مى‏کنید و هر کس از شما چنین کند راه مستقیم را گم کرده ملت ایران مواظب باشید به چه اشخاصی رای میدید مبادا به اشخاص یا حزب خواصی که دشمن این ملت ازشون حمایت میکنه رای بدید اجازه ندیم دشمن جنایتکار یعنی امریکا و انگلیس برای ما تصمیم بگیرن به دشمن اعتماد نکنید
  • ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    اونایی که منفی دادن انگلیسی هستن
  • ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    لطفا اعتراف صدای امریکا به صحت ان تخابات را کار کنید
  • ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    چقدر اصلاحات هراسی شما خنده دار و مسخره است.
  • ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    یه عده کافر داریم که بطور اتفاقی طرفدار اصلاح طلبان مورد حمایت انگل ستانن که به آیه قرآن هم منفی میدن! خاک بر سرشون واقعا که آدمی که خودشو به خواب زده کاریش نمیشه کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس