کد خبر 557201
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از سیل و آبگرفتگی در 9 استان و امدادرسانی به 447 نفر تاکنون خبر داد.

به گزارش مشرق، ناصر چرخساز، رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر در تشریح جزییات عملیات امداد و نجات هلال احمر در سیل و آبگرفتگی 9 استان گفت؛ از 72 ساعت گذشته تاکنون 9 استان شامل لرستان، ایلام، کرمانشاه، فارس، خوزستان، چهارمحال و بختیاری،همدان، کردستان و آذربایجان شرقی گرفتار سیل و آبگرفتگی شدند و نیروهای امداد و نجات برای کمک هموطنان اعزام شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر تصریح کرد: امدادرسانی ها در 41 شهر و روستا و مناطق عشایر نشین صورت گرفت و کماکان نیز ادامه دارد.

چرخساز خاطر نشان کرد: تاکنون 540 نفر از هوطنانمان در این مناطق امدادرسانی شدند، 40 تن نجات یافتند و یک تن نیز به مناطق درمانی منتقل شد. رئیس سازمان امداد و نجات ادامه داد: متاسفانه در جریان این سوانح سیل و آبگرفتگی یک نفر از هموطنان در مهران – منطقه میمک – رودخانه گدارخوش مفقود شده است.


وی در پایان به اسکان اضطراری 68 شهروند اشاره کرد و بیان داشت: تاکنون 24خودرو گرفتار در سیلاب رهاسازی شده و امدادرسانی در کرمانشاه،لرستان،ایلام،خوزستان،چهارمحال و همدان ادامه دارد.

نجات 90 نفر از مرگ حتمی در عملیات سرخپوشان

همچنین سازمان امداد و نجات هلال احمر در تشریح جزییات عملیات امداد و نجات هلال احمر در 24 ساعت گذشته گفت: از روز گذشته تاکنون امدادگران هلال احمر بیش از 111 عملیات امداد و نجات را انجام دادند که به بیش از 477 نفر امدادرسانی شد. سخنگوی سازمان امداد و نجات اظهر داشت: همچنین در این تعداد عملیات 90 نفر توسط امدادگران نجات یافتند. وی ادامه داد: در این مدت 91 نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند و 48 نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

مرتضوی خاطر نشان کرد: همچنین عملیات رهاسازی 15 خودرو گرفتار و در راه مانده نیز در این مدت انجام شد و 37 نفر نیز اسکان اضطراری یافتند.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس