کد خبر 578454
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳

در پی وقوع 9 حمله خونین انتحاری به دو شهر "طرطوس و لاذقیه" در ساحل سوریه توسط گروه تروریستی تکفیری داعش، موجی از همدردی با مردم سوریه و محکومیت داعش در کشورها و نهادهای بین المللی ایجاد شده است.

گروه بین الملل مشرق- در پی وقوع 9 حمله خونین انتحاری به دو شهر "طرطوس و لاذقیه" در ساحل سوریه توسط گروه تروریستی تکفیری داعش، موجی از همدردی با مردم سوریه و محکومیت داعش در کشورها و نهادهای بین المللی ایجاد شده است.

محکومیت بین المللی انفجارهای خونین ساحل سوریه

بنابر این گزارش، بان کی مون دبیر کل سازمان ملل متحد با محکوم کردن حملات روز گذشته به غیرنظامیان در شهرهای طرطوس و لاذقیه خواستار عزم و اراده جهانی برای نابودی تروریستها شد. استفان بوجاریان سخنگوی سازمان ملل به نمادنگی از بان کی مون همدردی خود را با خانواده های قربانیان این حملات اعلام کرد.

محکومیت بین المللی انفجارهای خونین ساحل سوریه

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور سوریه نخستین فردی بود که طی تماس با دکتر بشار اسد رئیس جمهور سوریه ضمن محکومیت شدید این حملات تروریستی همدری خود با دولت و مردم سوریه ابراز کرده و از گسترش همکاری های نظامی و امنیتی میان دو کشور در جبهه مبارزه علیه تروریسم خبر داد. وی با اشاره به خطر گسترش تروریسم بر عزم دولتش برای پشتیبانی از دولت سوریه در جنگ علیه تروریسم تکفیری تاکید کرده است. لازم به ذکر است که در حملات روز گذشته داعش به طرطوس و لاذقیه 550 غیرنظامی شهید و مجروح شدند. اهداف این حملات شامل بیمارستان، ایستگاههای اتوبوس، مدارس و پارک تفریحی بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس