در پی مصاحبه اخیر "عادل الجبیر وزیر امور خارجه عربستان سعودی مبنی بر لزوم برکناری رئیس جمهور سوریه حتی با قدرت نظامی، معاون دبیر شورای امنیت روسیه به سخنان وی واکنش تند نشان داد.

گروه بین الملل مشرق- در پی مصاحبه اخیر "عادل الجبیر وزیر امور خارجه عربستان سعودی مبنی بر لزوم برکناری رئیس جمهور سوریه حتی با قدرت نظامی، معاون دبیر شورای امنیت روسیه به سخنان وی واکنش تند نشان داد.

مقام روس:سوریه افغانستان نخواهد شد

بنابر این گزارش، یوگنی لوکیانوف معاون دبیر شورای امنیت روسیه با اعلام اینکه عملیات نظامیان کشورش در سوریه بنابر درخواست رسمی دولت مشروع و قانونی این کشور بر مبنای نقشه دقیق و مدون نظامی و اطلاعاتی در حال اجراست تاکید کرد که روسیه هرگز اجازه نخواهد داد تا سوریه به افغانستان دیگری در منطقه تبدیل شود.

مقام روس:سوریه افغانستان نخواهد شد

این مقام روس با اشاره به اینکه تنها راه حل موجود برای حل پرونده بحران در سوریه تنها و تنها "سیاسی است"، گفت هدف اصلی روسیه از حمایت از طرح آتش بس در سوریه کمک به گفتگوهای سیاسی و ایجاد آرامش در این کشور می باشد. ما به کمکهای خود به دولت، مردم و ارتش سوریه برای زندگی بهتر و غلبه بر گروههای تبهکار تروریستی ادامه خواهیم داد. لوکیانف در پایان با ارائه آماری از کشته شدن 25 هزار تروریست تکفیری از گروههای وابسته به القاعده و داعش در حملات هوایی و عملیات های زمینی ارتش سوریه و هم پیمانان آن خبر داد. وی آمرکیا را به مماشات و حتی کمک به گروههای تروریستی تکفیری متهم کرد و گفت آمریکا طی دو سال با همراهی 42 کشور جهان هیچگونه عملکرد قابل دفاعی برای ارائه در عرصه نبرد علیه تروریستها ندارد.

مقام روس:سوریه افغانستان نخواهد شد

مقام روس:سوریه افغانستان نخواهد شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    زیاد خوشبین نباش
  • ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    الان که از افقانستان بدتر لااقل بگو سومالی دوم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس