کد خبر 720894
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳
علی مرادی

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: در حال بررسی علت عدم بازگشت وزنه‌بردار پیشکسوت از مسابقات جهانی هستیم.

به گزارش مشرق، علی مرادی درباره دلیل عدم بازگشت یکی از وزنه‌برداران پیشکسوت از مسابقات جهانی و ماندن در نیوزیلند گفت: باید این موضوع بررسی و تمام جوانب آن سنجید شود. قرار است جلسه‌ای با سرپرست تیم برگزار کنیم و علت را مورد بررسی قرار دهیم و پس از آن اعلام خواهیم کرد.

وی از پرداخت حقوق‌های معوقه وزنه‌برداران و مربیان تیم ملی خبر داد و گفت: با تامین اعتبارات لازم خوشبختانه موفق شدیم حقوق‌های معوقه را پرداخت کنیم و از طرفی در حال تهیه مکمل‌های غذایی مورد نیاز ملی‌پوشان هستیم. البته با توجه به ماموریت نواب نصیرشلال از شرکت ملی حفاری تنها حقوق وی مانده و قرار است به زودی تکلیف آن با مکاتبه با این شرکت مشخص شود.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت:‌ خوشبختانه تیم‌های ملی با آمادگی و انگیزه بالایی برای حضور موفق در بازی‌های کشورهای اسلامی آماده می‌شوند و ما هم تلاش کردیم با پرداخت حق و حقوق آنها به وزنه‌برداران برای حضور در این رقابت‌ها روحیه بدهیم. از طرفی در حال تامین اعتبار منابع مالی برای پاداش قهرمانی آسیا هستیم. در حال مذاکره با یکی از حامیان مالی هستیم و امیدواریم بتوانیم مشکلات را هر چه زودتر برطرف کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس