قرارداد صادرات هواپيماي ايران 140 امروز در نمايشگاه هوايي کيش منعقد خواهد شد.

به گزارش گروه دفاع و امنيت مشرق، هواپيماي ايران 140 از جمله توليدات مشترک سازمان هواپيمايي نيروهاي مسلح و شرکت آنتونف است که تاکنون بيش از 10 فروند از آن در شرکت هسا توليد شده است.
با توجه به افزايش توليد اين هواپيما طي سالهاي اخير، موضوع بازاريابي داخلي وخارجي ان مورد توجه جدي تر قرار گرفته و علاوه بر نهادهايي چون هواناجا، اخيرا برخي شرکتهاي هواپيمايي داخلي نيز براي خريد و استفاده آن اقدام کرده اند.
در کنار اين مسئله، برخي کشورها که در زمينه خريد هواپيماي مدرن غربي و شرقي با مشکلات مالي مواجه بوده و در عين حال نيازمند هواپيماهاي با برد قابل توجه نيستند، پيشنهادات خود را به جمهوري اسلامي ارائه کرده اند که يکي از اين پيشنهادات امروز پنجشنبه، جنبه موافقتنامه به خود مي گيرد.
گفته مي شود اين شرکت آفريقايي، 6 فروند از هواپيماهاي ايران 140 را سفارش داده و قرار است منوچهر منطقي، از طرف جمهوري اسلامي اين موافقتنامه را امضا کند.
هواپيماي ايران 140 در نمايشگاه هوايي کيش نيز عملکرد مناسبي از خود به جاي گذاشت و کارشناسان نيز استقبال خوبي از آن کردند، هرچند هنوز موفق به دريافت گواهينامه هاي مربوط به حمل و نقل مسافر در ايران نشده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس