کد خبر 1013380
تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵

بیانیه مذکور در اوج التهابات و اغتشاش اخیر منتشر شد و بر حمایت از آشوبگران جنایتکار و داعش صفت اصرار داشت. در حقیقت، نوعی دلگرمی به اوباش و تحریک به ادامه آشوب بود.

به گزارش مشرق، محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال رسانه‌ای در کانال شخصی خود در تلگرام نوشت:

دروغگو، کم حافظه است؛ و خائن، خائف. مثل همین بیانیه 77 نفره برخی اعضای حزب منحله مشارکت و باند مهدی هاشمی معدوم با برخی عناصر که حالا به دست و پا افتاده اند کلا انکار کنند.

بیانیه مذکور  در اوج التهابات و اغتشاش اخیر منتشر شد و بر حمایت از آشوبگران جنایتکار و داعش صفت اصرار داشت. در حقیقت، نوعی دلگرمی به اوباش و تحریک به ادامه آشوب بود.

در پای نامه از جمله این اسامی دیده می شد: بهزاد نبوی، امین‌زاده، اصغرزاده، علوی‌تبار، حسین واله، محمدرضا جلایی‌پور، تاجرنیا، علی مزروعی، زهره آقاجری، جلال جلالی‌زاده، مصطفی درایتی، احمد منتظری، ریحانه طباطبایی و...

این کار، مجددا افراطیون مدعی اصلاح طلبی را که سابقه دار آشوب های 78 و 88 هستند، در مظان اتهام همکاری با سرویس های جاسوسی بیگانه قرار داد و پیش بینی می شد همکاران سازمان منافقین و گروهک های فعال در آشوب، از سوی مراجع امنیتی احضار شوند.

برخی کارشناسان امنیتی معتقدند از این طریق می توان به سرنخ ها و سر پل ها مهم شبکه آشوب دسترسی پیدا کرد.

در مقابل، تنظیم کنندگان بیانیه خیانت آلود که می بینند ماموریت مغلوبه شده و رد پای آنها سر صحنه جنایت مانده، با دستپاچگی تمام به انکار و تکذیب بیانیه و انداختن مسئولیت آن به گردن خبرگزاری فارس روی آورده اند!

اما یک سند دروغگویی آنها، متن منتشره در کانال حزب "اتحاد ملت" (بقایای حزب مشارکت) به سرکردگی شکوری راد است؛ فتنه گری که در فتنه 88 دستگیر شد و با شفاعت آیت الله شبیری زنجانی آزاد گردید اما به خیانت هایش ادامه داد.

کانال وابسته به حزب مذکور، از قول شکوری راد به انکار و تکذیب بیانیه مذکور پرداخته و این ذر حالی است که قبل از آن، در مطلب دیگری تصریح کرده بود بیانیه مذکور توسط اصلاح طلبان تنظیم و امضا شده و به زعم گردانندگان کانال، موجب نگرانی و ناراحتی نیروهای انقلابی شده است.

تصویر دو مطلب را خودتان مقایسه کنید و ببینید که دم حضرات چگونه در تله خودساخته، گیر افتاده است. نیروهای امنیتی باید دست اندرکاران نامه مذکور را بتکانند و مراقب باشند که متواری نشوند.

البته سندهای دیگر واقعیت داشتن بیانیه، پرداختن توام با حمایتی بود که روزنامه هایی مانند شرق و ایران و .... نسبت به بیانیه مذکور داشتند.