کد خبر 1037164
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵

سازمان تأمین اجتماعی هیچگاه تماسی برای دریافت وجه در قبال خدماتی از قبیل کارت هوشمند درمان، کارت بیمه طلایی و کارت تکمیلی درمان با بیمه شدگان و بازنشستگان نمی گیرد.

به گزارش مشرق، سازمان تأمین اجتماعی بار دیگر از بیمه شدگان و بازنشستگان درخواست کرد، توجه داشته باشند که هر نوع تماس تلفنی یا مراجعه حضوری افراد و یا نمایندگان شرکت‌هایی با عنوان همکاران سازمان تأمین اجتماعی به درب منازل و تقاضای وجه برای ارائه هر نوع خدمتی قطعا کلاهبرداری است و هرگز از سوی این سازمان انجام نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:

تفاوت بیمه سلامت با تامین اجتماعی چیست؟

تنها دریافتی سازمان تأمین اجتماعی از بیمه شدگان حق بیمه ماهیانه است که با سازوکار مشخص و از طریق مجاری قانونی انجام می‌شود و درگاه‌های رسمی پرداخت حق بیمه نیز از طریق سایت رسمی این سازمان به نشانی  www.tamin.ir در دسترس قرار دارد.

بیمه شدگان و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی در صورت مواجهه با تماس تلفنی یا مراجعه حضوری افرادی برای دریافت وجه؛ موضوع را به پلیس و مراجع قضایی اطلاع دهند و برای کسب اطلاع بیشتر و دریافت مشورت با مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی با شماره تلفن ۱۴۲۰ تماس بگیرند.

منبع: فارس