کد خبر 1084249
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶

پانتومیم یک بازی مهیج و دسته جمعی است که می توانید در دورهمی های خود بدون هیچ گونه امکانات و تنها با کمی خلاقیت آن را پیاده سازی کنید.

بازی های دسته جمعی پایه اصلی دورهمی های خانوادگی و دوستانه است. این بازی ها برای همه افراد یادآور خاطرات و لحظات شادی است که در کنار دوستان و اقوام خود داشته ایم. اگر می خواهید از دورهمی های خود لذت ببرید و به دنبال تفریحات شاد و هیجان انگیز هستید، ایده ی بازی های جمعی مافیا و پانتومیم را از دست ندهید.

بازی پانتومیم

پانتومیم یک بازی مهیج و دسته جمعی است که می توانید در دورهمی های خود بدون هیچ گونه امکانات و تنها با کمی خلاقیت آن را پیاده سازی کنید. در ابتدا باید به دو گروه تقسیم شوید و بعد از یارکشی باید یکی از گروه ها، یک فرد از تیم مقابل را انتخاب کند و کلمه مورد نظر را به او بگوید تا او نیز این کلمه را به اعضای گروه خود انتقال دهد. توسط یک تایمر می توانید به هر گروه فرصتی مشخص بدهید تا بتوانند کلمه را حدس بزنند با این کار هیجان بازی را بیشتر کنید. بهتر است با ادامه روند بازی با کمی خلاقیت کلماتی را انتخاب کنید که به راحتی قابل حدس نباشد. می توانید به جای کلمات از عبارات گوناگون، جملات مشهور و یا ضرب المثل ها استفاده کنید. استفاده از کلمات پانتومیم گوناگون می تواند هیجان و نشاط بازی را دو چندان کند. این بازی گروهی می تواند مدت زمان زیادی شما و اطرافیانتان را سرگرم کند.

بازی مافیا

بازی مافیا جز بازی های گروهی است و می تواند با حداقل پنج نفر اجرا شود. در ابتدای این بازی یک نفر به عنوان خدا یا حاکم انتخاب می شود. این فرد در کل بازی رهبری اعضای دیگر را به عهده دارد. سپس توسط خدا روی کاغذ هایی اسم پلیس، مافیا، پلیس، دکتر و شهروندان نوشته می شود و توسط خدا برگه در اختیار افراد گذاشته می شود. افراد بدون این که نفر کناری متوجه شود از نقش خود مطلع می شوند. با اعلام خدا همه افراد چشمان خود را می بندند و به هنگام شب در ابتدا به دستور خدا مافیا چشمان خود را باز می کنند. در این لحظه مافیا با همکاری هم یک نفر را می کشند. پس از آن به دستور حاکم مافیا می خوابند و دکتر از خواب بیدار می شود. دکتر می تواند حامی شهروندان باشد. اگر دکتر بتواند فردی را که توسط مافیا کشته شده است را به درستی شناسایی کند، آن فرد جان سالم به در می برد و مافیا به هدف خود نمی رسند. در این میان پلیس یا کارآگاه نیز می تواند در شب، مافیا را شناسایی کند و به خدا اطلاع دهد. بعد از آن حاکم روز را اعلام می کند و همه افراد بیدار می شوند و جریانی متفاوت رقم می خورد حالا همه افراد باید متناسب با کسی که کشته شده حدس خود را در مورد مافیا بیان کنند. این بازی در روزها و شب های متوالی با همین روش ادامه می یابد تا همه مافیا کشته شوند و یا اینکه مافیا پیروز میدان شوند. هر چه تعداد بازیکنان مافیا بیشتر باشد بازی مهیج تر و جذاب تر خواهد بود.

وبسایت بازیزا در کنار شما است تا دنیای متفاوتی از بازی های گوناگون گروهی و دسته جمعی را در اختیار شما قرار دهد. همچنین می توانید در قسمت فروشگاه اینترنتی این وبسایت مدل های مختلف ماشین شارژی و موتور شارژی را به همراه توضیحات تکمیلی و قیمت های بروز مشاهده کنید.

این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد