کد خبر 1085516
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۰

روزنامه‌های زنجیره‌ای پس از شکست در سناریوی اختلاف نیروهای انقلابی بر سر ریاست مجلس، اختلاف‌افکنی از طریق بزرگ‌نمایی احمدی‌نژاد را کلید زده‌اند.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

این‌ روزنامه‌ها در چند هفته منتهی به انتخابات هیئت رئیسه مجلس تلاش وافر و پرحجمی را به کار بستند تا چنین القا کنند که احمدی‌نژاد و اطرافیانش دارای یک فراکسیون قدرتمند در مجلس است؛ اما برگزاری انتخابات هیئت رئیسه مجلس در وفاق و همدلی کامل نشان داد که نیروهای انقلابی با وجود تنوع سلایق، کمترین نسبتی با حلقه انحرافی ندارند.

با وجود این واقعیت روشن، نشریات زنجیره‌ای مدعی اصلاح‌طلبی بدون این که درباره انگاره‌سازی دروغین خود از مخاطبان عذرخواهی کنند، عملیات روانی دیگری را کلید زدند و آن انگاره‌سازی و سپس بزرگ‌نمایی احتمال نامزدی احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده است.

این روزنامه‌ها آخرین بار نیز تیترهای اصلی خود را به فربه ساختن داستان‌سرایی خود اختصاص داده‌اند! از جمله، روزنامه‌های شرق، سازندگی، اعتماد، آرمان و آفتاب یزد، به فضاسازی در این زمینه پرداخته‌اند.

این فضاسازی‌ها در حقیقت به دست خالی افراطیون مدعی اصلاحات در پیشگاه مردم برمی‌گردد که نتیجه تلخ، آن را در انتخابات مجلس - به واسطه رویگردانی مردم از فهرست‌های چندگانه اصلاح‌طلبان- مشاهده کردند. در عین حال این طیف تصور می‌کنند به واسطه بازی با نام احمدی‌نژاد می‌توانند موجب انشقاق در بخشی از بدنه نیروهای انقلابی شوند و این در حالی است که نیروهای حزب‌اللهی مدت‌هاست تکلیف خود را با احمدی‌نژاد یکسره کرده‌اند. در حقیقت برخی کج‌رفتاری‌های احمدی‌نژاد و برخی اطرافیان وی علت اصلی غبارآلود شدن فضا در سال ۹۲ و دراز شدن زبان فتنه‌گران شد.