کد خبر 1112728
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳

با وجود همه گیر شدن فرهنگ دیجیتال و جایگزینی روزافزون اسناد دیجیتالی( مانند فایل پی دی اف) با مدل های سنتی، هنوز هم بسیاری از کسب و کارها برای پیش برد اهداف خودشان نیازمند استفاده از همان فرم قدیمی کاغذی و چاپ فیزیکی مدارک خود هستند.

با در نظر گرفتن نیاز ثابت و حتی رو به رشدکسب و کارها به این نوع کاغذبازی های اداری و رسمی، مشکلاتی پیش روی کارفرمایان و صاحبان این کسب و کارها قرار گرفته است که می تواند تاثیری بسیار جدی بر روی هزینه های کلی سازمان داشته باشد. در این مقاله به بررسی سه مشکل اصلی کسب و کارهای داخل کشور در برخورد با نیازهای ماشین های اداری و دلایل اصلی ایجاد کننده این مشکلات می پردازیم.

بالا رفتن شدید قیمت ها

در سال های اخیر، نوسان بسیار بالای قیمت ارز و عدم تامین محصولات در بازار ایران، مشتریان کالاهای خارجی را با چالشی بسیار بزرگ روبرو کرده است. تامین کنندگان و فروشندگان عمده  به دلیل عدم اطمینان از بازگشت سرمایه - و متاسفانه در برخی موارد به علت سودجویی-، تمایلی به فروش اجناس خود ندارند و این محصولات را مانند طلا و دلار انبار می کنند.

ماشین های اداری هم از قاعده افزایش قیمت ها مستثنی نیستند و با وجود نیاز ثابت و حتی رو به افزایش کسب و کارها به این محصولات، امکان خرید و نوسازی ماشین های اداری برای بسیاری از کسب و کارها غیر ممکن شده است.

در این شرایط، بازار تعمیر و سرویس محصولات موجود بیش از گذشته مورد توجه بسیاری از صاحبان کسب و کار قرار گرفته و اهمیت نگهداری و سرویس و بالا بردن عمر و ماندگاری محصولات، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است.

"البته نگهداری و تعمیرات در سرتاسر دنیا، یک اصل مهم برای کسب و کارهاست و حتی بسیاری از شرکت ها خدمات نگهداری و تعمیر خود را به یک شرکت ثالث برون سپاری کرده و حتی گاهی اوقات، تیم نگهدداری و تعمیر درون سازمان خود ایجاد می کنند."

نقش واسطه ها در بالا بودن قیمت تعمیرات پرینتر و کارتریج

 دلالی و واسطه‌گری از پدیده‌هایی است که در سالیان اخیر در بسیای از حوزه های اقتصادی نفوذ و رسوخ پیدا کرده است.

حضور دلالان و واسطه گران سودجو در هر عرصه ای مخرب خواهد بود و اگرچه ممکن است در نگاه اول، نقش آفرینی کاذب این افراد و گروه ها در ذهن برخی سازنده به نظر رسد، اما در کلیت امر، پدیده مذکور خسارت و آسیب‌هایی جدی را برای کشور در پی‌خواهد داشت و در بسیاری از مواقع این فعالیت‌ها می‌تواند به عاملی برای ظهور و بروِز زیر پوستیِ فساد تبدیل شود.

متاسفانه به علت عدم آشنایی مراکز خدماتی و سرویس دهنده با تبلیغات و ابزارهای ارتباط با مشتری، واسطه هایی در این بین شکل می گیرد که نه تنها بر روند خدمت رسانی تاثیر مثبتی نمی گذارند، بلکه با افزایش حلقه های هزینه ای زائد، تنها هزینه ای اضافی بر دوش مشتری باقی می گذارند. در حالی که این هزینه ها به راحتی و با ارتباط مستقیم سرویس دهنده خدمات  و مشتری به راحتی قابل برطرف شدن می باشد.

3-سودجویان و محصولات تقلبی

یکی دیگر از بزرگترین مشکلات ناشی از نوسان قیمت ها، ورود محصولات تقلبی و بی کیفیت به بازار است نداشتن تجربه کافی در شناخت محصول اصل و عدم آگاهی مشتریان، باعث شده است که افراد سدجو به راحتی این اجناس را به عنوان جنس اصل و با کیفیت در اختیار مشتری قرار دهند.

این محصولات و قطعات بی کیفیت می تواند روند اداری کسب و کار شما مختل نموده و برنامه ریزی شما را با چالش مواجه سازد. از طرفی باید توجه داشته باشیم که مشکل تنها به خود قطعه تعویضی محدود نمی شود. وجود قطعات بی کیفیت می تواند باعث آسیب دیدن سایر قطعات ماشین اداری و حتی از کارافتادگی کامل ماشین شما شود.

پیشنهاد ما به شما این است که مسئولین نگهداری و تعمیر ماشین های اداری خود را به یک شرکت ثالث با کیفیت و مورد اطمینان واگذار کنید. در صورت استفاده از تخصص این شرکت های ثالث، مشکلات شما در اسرع وقت و با کیفیت مناسب برطرف شده و روند کسب و کارتان با کمترین خللی به کار خود ادامه می دهد. اینجا در مرکز تعمیرات تخصصی هایپرکارتریج خدمات زیر ارائه می شود:

· تعمیر پرینترهای HP اچ پی

· تعمیر پرینترهای اپسون

· تعمیر پرینترهای سامسونگ

· تعمیر پرینترهای کنون Canon

· تعمیر دستگاه کپی کونیکا

· تعمیر دستگاه کپی کنون

· تعمیر دستگاه کپی شارپ

همچنین به علت تخصص این شرکت ها در تشخیص قطعات با کیفیت و ارتباط مستقیم با بازار، قطعات خود را بدون واسطه و کمترین هزینه رقابتی دریافت خواهید کرد.

**این محتوا تبلیغاتی است**

برچسب‌ها