کد خبر 1123202
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲

به گزارش مشرق، فرشاد مهدی‌پور، فعال رسانه‌ای در توییتر نوشت: شرکت‌های هواپیمایی در دوره کرونا نه قیمت‌ها را کاهش داده‌اند و نه فاصله‌گذاری در صندلی‌ها را رعایت می‌کنند.

در عوض، نه تنها پذیرایی را لغو کرده‌اند، بلکه از دادن ماسک به همه و توزیع ماده ضدعفونی هم خودداری می‌کنند.

به این می‌گویند تکریم مشتری.

پ.ن. تاخیرها الحمدالله کم شده است.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.