کد خبر 1127257
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۰

به گزارش مشرق، محمدرضا رهبرپور، استاد دانشگاه طی توییتی نوشت:

نام‌های تجاری در سال‌های دور:

مینو، نرمه، برف، پفک، دریا، گلی، مادر، گرجی و ...

و در سال‌های اخیر:

سافتلن، مکنزی، ویکتوریا، هوم کر، ایزی پلاست، وین تک و ...

این حجم از روی آوری به نام‌های خارجی در تولید محصولات داخلی پرسش برانگیز است!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.