مهاجر، مدیر ارشد امنیت اطلاعات بانک مرکزی اظهار کرد: حدود یک سال است بانک مرکزی به صورت جدی در زمینه مبارزه با درگاه‌های بانکی در سایت‌های شرط‌بندی ورود کرده است .

به گزارش مشرق، امین مهاجر مدیر ارشد امنیت اطلاعات بانک مرکزی درباره موضوع اعتبار اجاره‌ای درگاه‌های بانکی در سایت‌های شرط‌بندی، از وجود دو گروه در حوزه فعالیت سایت‌های قمار و شرط‌بندی خبر داد و بیان کرد: یک دسته قماربازها و دسته دیگر قمارخانه دارها یا همان متولیان سایت‌های قمار و شرط‌بندی هستند. قماربازها کسانی هستند که در جامعه به دلیل نیازمندی‌های مالی و یا دلایل دیگر، مورد سوء استفاده قرار می‌گیرند.

وی با تاکید بر اینکه باید نسبت به جرم و غیر قانونی بودن قمار به افرادی که به سایت‌های شرط‌بندی سر می‌زنند، اطلاع رسانی و آگاهی صورت بگیرد، عنوان کرد: متاسفانه اغلب این افراد با تبلیغات دروغین میلیونر شدن و کسب درآمدهای هنگفت سایت‌های شرط‌بندی روبرو می‌شوند و با پیشنهادات اغوا کننده به سمت این افراد می‌روند.

مدیر ارشد امنیت اطلاعات بانک مرکزی از اجاره گرفتن کارت‌های بانکی افراد مختلف توسط سایت‌های شرط‌بندی گفت و بیان کرد: متاسفانه چرخه تقابل بین بانک و این افراد ادامه دارد و باید تلاش کنیم این چرخه را متوقف کنیم.

وی از اقدامات مناسب بانک مرکزی گفت و اظهار کرد: حدود یک سال است بانک مرکزی به صورت جدی در زمینه مبارزه با درگاه‌های بانکی در سایت‌های شرط‌بندی ورود کرده است و کارگروه‌های تخصصی را با حضور دادستانی تشکیل داده‌ایم.

منبع: بازار