کد خبر 1160993
تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹

هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در روزهای ۱۱ و ۱۲ دی ماه برگزار می شود و داوطلبان از امروز ۸ دی ماه می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش کارت ورود به آزمون را دریافت کنند.

​به گزارش مشرق، بر اساس مصوبه ۲۹ آذر ۹۹ ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در راستای جذب و استخدام نیروی مورد نیاز ۸۱ دستگاه اجرایی در ۲۴۰ شغل برای جذب و استخدام ۳۸ هزار و ۱۸۴ نفر در روزهای ۱۱ و ۱۲ دی ماه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید:

جزئیات برگزاری آزمون استخدامی اعلام شد

ثبت نام آزمون از تاریخ ۲۰ تا ۲۹ شهریور انجام شد. ۵۶۲ هزار و ۶۷۶ داوطلب در این آزمون ثبت نام کردند. در آزمون روز پنجشنبه ۱۱ دی ماه تعداد ۲۹۷ هزار و ۹۶ داوطلب و در آزمون روز جمعه ۱۲ دی ماه ۲۶۵ هزار و ۵۸۰ داوطلب شرکت می کنند. آزمون در ۱۸۹ شهر و ۲ هزار و ۷۳۰ حوزه برگزار می شود.

داوطلبان می توانند از روز دوشنبه ۸ دی ماه کارت ورود به جلسه را دریافت کنند. داوطلبانی که وضعیت بومی بودن خود را در تاریخ های  ۲۹ مهر تا ۲ آبان ۹۹ اعلام نکرده اند در زمان دریافت کارت می توانند ویرایش را انجام دهند.

تمامی داوطلبان باید به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا به آدرس http://salamat.gov.ir مراجعه کنند و فرم مربوطه را تکمیل کنند.

داوطلبان مبتلا به کرونا که در روزهای سوم و چهارم دیماه فرم خوداظهاری داوطلبان مبتلا به کرونا را در سایت سازمان سنجش بارگذاری کردند با هماهنگی وزارت بهداشت در بیمارستانهای منتخب وزارت بهداشت آزمون می دهند.