کد خبر 1198657
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۴

به گزارش مشرق، المیرا شریفی مقدم، مجری شبکه خبر و حسام‌الدین آشنا درباره سخنرانی ظریف در کلاب هاوس به گفتگو توییتری پرداختند.

حسام‌الدین آشنا: ‏مایه تأسف آنکه وزیر خارجه در ‎کلاب هاوس با پرسش‌گران حتی نماینده مجلس با صراحت گفتگو می‌کند ولی ‎صداوسیما یا نمی‌خواهد یا نمی‌تواند فضا و امکان مناسب و متوازن را برای گفتگوی مسئولان با کارشناسان و علاقمندان فراهم کند.

حق مردم ایران، دولتی پاسخگو و رسانه‌ ملی غیرجناحی‌است.

المیرا شریفی مقدم: اغلب وزرا ممکنه فعلا داخل کلاوس صحبت کنند چون عده خاصی حضور دارند و می شنوند. تلویزیون نمی آیند چون فراگیره و از بروزچالش و سوالات خاص گریزانند. این رو من مجری به شما میگم که می بینم روابط عمومی مهمان، قبل گفتگوها چه تلاشی برای دانستن پرسشها و تغییر آن دارند! اسم هم خواستید میگم.

حسام‌الدین آشنا: ‌‎مشکل نه چالشی بودن بلکه انصاف رسانه ای است.

آیا یک کانال رادیویی صدا و سیما مثل رادیو گفتگو حاضر است نوار گفتگوی دیشب را که از نماینده مجلس تا ... در آن حضور داشتند را پخش کند؟

خواست مصاحبه شونده برای آگاهی از سوال ها نه جدید است و نه عجیب، بلکه تابع توافق میان او و رسانه است.

المیرا شریفی مقدم: سلام توافق اغلب در صورتی است که مهمان قهر و تهدید به ترک برنامه نکند. شاهد بروز اتفاقات زیادی قبل وبعد برنامه ها بوده ام وخدانکنه مجری سوال خارج از توافق بابرخی مهمانها بپرسه؛ چه نامه نگاری هایی بعد برنامه انجام میشه! هرچند هیچکدام از این اتفاقات باعث نمیشه که من کارخودم را نکنم.

برچسب‌ها