کد خبر 12012
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۱

16 وبسايت معروف که به مسايل غيراخلاقي مي‌پرداختند، توسط تيم ارتش خورشيد هک شد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس گروه ارتش آفتاب با سابقه نفوذ به وبسايت‌هايي نظير سازمان فضايي آمريکا ناسا و بيش از 500 سايت انگليسي بار ديگر به مناسبت 8 آبان ماه در اقدامي ميهن‌پرستانه، روز نوجوان در حرکتي فرهنگي بعد از يک هفته تلاش بي وقفه موفق به نفوذ به سروري شد که تمامي محتواي مربوط به 16 وبسايت غير اخلاقي که در راس آنها وبسايت 58 ام جهان از نظر بازديد نيزقرار دارد گفتني است سرور مورد نفوذ قرار گرفته به عنوان يکي از امن ترين و غير قابل نفوذ ترين وب سرور ها در جهان امنيت مطرح است و از ابتداي شروع به کارش تا به امروز مورد نفوذ قرار نگرفته است. به نقل از تيم امنيتي آفتاب طي اين حمله چيزي بالغ بر 4/5 محتواي اين سايت حذف شد و يک صفحه به عنوان پيام اين تيم بر روي صفحه ي نخست اين وبسايت قرار گرفته است..:
http://sun-army.org/eimages/attack.html
پايگاه داده اين وبسايت خسارت جبران ناپذيري خورده به طوري که بعد از گذشت 2 روز از حمله موفقيت آميز اوليه هنوز يک پيام حاوي عذر خواهي از عدم کارکرد اغلب بخش هاي اين وبسايت در بدو ورود به سايت به چشم مي خورد.
رژيم صهيونيستي از گرداندگان وبسايت هاي مذکور است به طوري که تمامي مديران اين وبسايت با آدرس هايي از سرزمين هاي اشغالي به وبسايت وارد مي شوند.
شايان ذکر است در اين حرکت يکي از پربازديدترين سايت هاي شبکه جهاني اينترنت با رتبه 58 به لحاظ آمار مراجعين مورد نفوذ قرار گرفته است.