به گزارش مشرق، رانا پلاس به پیشرانه ۱٫۶ لیتری ۱۶ سوپاپ TU۵ مجهز است. این پیشرانه ۱۰۵ اسب بخار را با گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده ۵ سرعته دستی قدرت را به چرخ های جلوی این سدان کلاس B می رساند. پیشرانه رانا پلاس دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵ است و تا حدی گازهای مضرر کمتری نسبت به نمونه یورو ۴ دارد.
امکانات رانا پلاس
رانا پلاس به دو کیسه هوا مجهز است و ترمزهای دیسکی را در بخش جلو دارد. همچنان شاهد هستیم که شرکت سازنده برنامه ای برای بازگرداندن ترمزهای عقب دیسکی به خانواده رانا و پژو ۲۰۶ صندوقدار ندارد و در نمونه جدید رانا هم از ترمز کاسه ای در محور عقب استفاده نموده است. در رانا پلاس ترمزهای ABS، EBD و BA وجود دارد و فرمان پذیری از طریق سیستم هیدرولیک سابق انجام می شود.
رانا پلاس در بخش گرافیک چراغ های جلو و عقب، جلو پنجره، رنگ دستگیره ها و زه جانبی، نوع صندلی ها، آینه های جانبی، تریم داخلی، غربلیک فرمان و جلو آمپر با نمونه قبلی متفاوت است. در حال حاضر مجموعه صندلی های پژو ۲۰۷i بر روی رانا پلاس نصب می شود و این خودرو غربیلک فرمان مشابه به ۲۰۷i را دارد. کروز کنترل، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، طرح فیبر کربن کنسول میانی و داشبورد، سیستم پخش USB و بلوتوث بدون CD، شیشه های جلوی و عقب برقی، آینه های جانبی برقی و… از جمله امکانات رانا پلاس است.
تفاوت رانا با رانا پلاس
۱. جلوپنجره جدید
۲. فرمان برقی
۳. کلید کنترل بر روی فرمان
۴. صفحه کلیومتر جدید
۵. آینههای بغل راهنمادار
۶. قالپاقهای جدید
۷. چراغهای نئون عقب و جلو
۸. حذف شدن سیستم مولتی مدیا رانا
۸. ضبط جدید همراه با سیستم بلوتوث
۹. داشبورد جدید با استفاده از کربن
۱۰. همرنگ شدن دستگیرهها و زهها با بدنه
۱۱. پشت سریهای ۳ گانه عقب