کد خبر 1226219
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰

به گزارش مشرق محمدرضا باقری در توئیتی نوشت: سال ۱۹۳۶، بعد از شکست افکارسنجی دایجست در پیش بینی برد روزولت واژه "آرای پوشالی" برای آرای زیاد ولی با نمونه گیری غلط -مثلا مخاطبان یک روزنامه یا سایت- شکل گرفت.

 افکار عمومی،ژودیت لازار ، نشر نی.

نظرسنجی در توییتر و تلگرام و اینستاگرام ارزش علمی ندارد.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.