کد خبر 1229938
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷

معاون امور استان‌های رسانه ملی، برنامه‌های انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری را به مثابه سفرهای استانی توصیف و از این کار بزرگ به یک پدیده رسانه‌ای یاد کرد.

به گزارش مشرق، با توجه به شیوع کرونا، امسال در آستانه سیزدهمین دوره برگزاری انتخابات ریاست جمهوری شبکه های استانی به منظور جلوگیری از شیوع بیماری به یاری کاندیداهای انتخاباتی آمدند و هر استان در برنامه های متعدد میزبان هفت کاندیدا بود.

در این باره علی دارابی در نوشتاری کوتاه در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با اشاره به تولید و پخش برنامه‌های تبلیغاتی با محوریت ۳۰ استان برای هفت نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، این برنامه‌ها را جایگزینی مناسب و به مثابه سفرهای استانی آنها توصیف کرد.

وی در این یادداشت با بیان اینکه امسال به دلیل شیوع کرونا و محدودیت‌های ناشی از آن که هنوز پابرجاست آورده است: سفرهای استانی و شهر به شهر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری هم مثل گذشته انجام نمی‌شود و اگر هم سفری و دیداری بوده، به صورت محدود صورت گرفته است؛ در این اوضاع و احوال، معاونت امور استان‌های رسانه ملی دست به ابتکاری جدید زده و طرحی نو در انداخته است؛ یعنی ۳۰ برنامه ویژه ۳۰ استان برای هفت کاندیدا

دارابی خاطرنشان کرده است: «ایران سرای من» عنوان ویژه برنامه‌ای است که پخش آن از ۱۹ خردادماه در همه شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی و رادیونمای استان‌ها آغاز شده و تا بیست و پنجم همین ماه ادامه دارد؛ ویژه برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری که هر روز ساعت ۱۶:۳۰ و تکرار آن در ساعت ۲۲ تا ۲۴ روی آنتن می‌رود.

در ادامه این یادداشت آمده است: این برنامه را می‌توان پدیده رسانه ملی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری دانست چرا که از ظرفیت شبکه‌های استانی برای گفت‌وگوی نامزدهای این دوره با مردم هر استان به صورت اختصاصی بهره گرفته و فرصتی متفاوت را در اختیار هفت مردی گذاشته که برای اداره امور اجرایی کشور طی چهار سال آینده رقابت می‌کنند؛ اینک، شبکه‌های استانی دریچه تازه‌ای هستند برای گفت‌وگوی بی واسطه کاندیداها با مردم، آن هم به صورتی متفاوت از آنچه تاکنون از طریق شبکه‌های سراسری پخش شده است.

برچسب‌ها