کد خبر 1238527
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳

پیشنهاد دوستانه ما به شما اینکه، از این به بعد کرایه تاکسی را با اپ دیجی‌پی پرداخت کنید تا لذت زندگی در هزاره سوم را حسابی تجربه کنید.

تا همین چند سال پیش، وقتی سوار تاکسی می‌شدیم، باید دو نفر جلو می‌نشستند! بحث‌های بی‌نتیجه، گرمای هوا، بحث بر سر پول خرد، دادن و گرفتن صدباره اسکناس و سکه برای رسیدن به کرایه موردنظر هم جزو جدانشدنی سفرهای کوتاه درون شهری بودند!

اما حالا اوضاع کمی فرق کرده؛ دیگر روی تک‌صندلی جلوی تاکسی، دو نفر نمی‌نشینند، مسائل روزمره هم آن‌قدر زیاد شده‌اند که مردم ترجیح می‌دهند به‌جای بحث‌های بی‌نتیجه، طول مسیر تاکسی‌سواری را سکوت کرده و به روزمرگی‌های‌شان فکر کنند.

خلاصه زندگی در هزاره سوم، خیلی از روندها و عادت‌ها را تغییر داده؛ پس وقت آن رسیده فکری هم برای «جورکردن کرایه» و «دادن و گرفتن اسکناس‌های آلوده» و «نداشتن پول خرد» کنیم. البته ما یک راه‌حل فوق‌العاده برای این مسئله داریم:

پرداخت کرایه تاکسی با اپ ساده و کاربرپسند دیجی‌پی

سوار تاکسی می‌شوید. موقع پرداخت کرایه، به‌جای دادن و گرفتن اسکناس‌های آلوده‌ای که در دوران شیوع کرونا باید حواسمان دوچندان و صدچندان به آن‌ها باشد، و به‌جای بحث بر سر نداشتن پول خرد و تلاش برای جورکردن مقدار کرایه مشخص، گوشی هوشمند را از جیبتان درمی‌آورید، جلوی کدی تصویری (QR code) می‌گیرید که داخل ماشین چسبانده شده، و تمام!

به همین سادگی کرایه تاکسی را پرداخت می‌کنید، بدون نیاز به ردوبدل کردن پول نقد یا جروبحث بر سر پول خرد و از همه مهم‌تر، بدون اتلاف وقت. اصلا با استفاده از این قابلیت اپلیکیشن دیجی‌پی سریع‌تر به مقصد می‌رسید.

اگر اپ دیجی‌پی را روی گوشی هوشمند خود نصب کرده‌اید، از بخش بعدی بگذرید و سراغ خبرهای جذاب آخر نوشته بروید، اما اگر هنوز اپلیکیشن دیجی‌پی را ندارید یا اصلا نمی‌دانید چیست، بخش بعدی را حتما بخوانید:

دیجی‌پی چیست و از کجا باید به آن دسترسی پبدا کنم؟

اپلیکیشن دیجی‌پی خیلی از کارهای روزمره، مثل خرید شارژ و بسته اینترنتی، کارت‌به‌کارت، پرداخت قبض‌های مختلف، پرداخت عوارض آزادراه و هزارویک کار دیگر را در محیطی ساده و صمیمی جمع کرده تا کار مردم راحت‌تر شود، فعالیت‌های روزمره را سریع‌تر انجام بدهند و وقت بیشتری برای کارهای مهم‌تر داشته باشند.

اگر گوشی هوشمند دارید، اپلیکیشن دیجی‌پی را از استورهای معتبر، برای سیستم‌های عامل اندروید و آی‌اُاس دانلود و نصب کنید. کار با دیجی‌پی خیلی ساده‌تر از آن چیزی است که فکرش را می‌کنید! برای نمونه، نگاهی به قابلیت پرداخت کرایه تاکسی با دیجی‌پی بیندازیم:

۱. اپ دیجی‌پی را باز کرده و روی گزینه «کرایه تاکسی» ضربه بزنید.

۲. بارکدخوان را جلوی کد تصویری (کیو آر کد) تاکسی بگیرید.

۳. با خیال راحت از این‌که کرایه را پرداخت کرده‌اید، از تاکسی خارج شوید و در را هم آهسته ببندید!

با استفاده از امکانات درجه‌یک و کاربردی اپلیکیشن دیجی‌پی، در محیطی صمیمی و کاربرپسند، کارهای روزمره را سریع‌تر و آسان‌تر انجام می‌دهید. حالا دیگر وقتی را قبل از این در فروشگاه‌های مختلف، جلوی دستگاه‌های خودپرداز بانکی و در صف‌ها تلف می‌کردید، به خودتان اختصاص بدهید.

چون دوست خوبی به‌نام اپ دیجی‌پی دارید که همه آن کارها را برای شما انجام می‌دهد!

و اما برسیم به قسمت جذاب قرعه‌کشی‌ها و جوایز:

دیجی‌پی برای پرداخت و دریافت کرایه تاکسی، جایزه هم می‌دهد!

علاوه‌بر همه مزیت‌هایی که تا اینجا گفتیم، دیجی‌پی برای مسافرانی که کرایه تاکسی را با این اپ پرداخت می‌کنند، یا راننده‌های تاکسی باحالی که از دیجی‌پی برای دریافت کرایه استفاده می‌کنند، قرعه‌کشی‌های هفتگی، ماهانه و سالیانه با کلی جوایز جذاب و تودل‌برو هم دارد:

۱. قرعه‌کشی ماهانه برای راننده‌های باحال تاکسی‌های شهری

دیجی‌پی هر ماه بین راننده‌های تاکسی که برای دریافت کرایه از اپلیکیشن دیجی‌پی استفاده کنند، قرعه‌کشی کرده و «یک جایزه درجه‌یک ۲میلیون تومانی برای خرید از سوپرمارکت دیجی‌کالا» تقدیم می‌کند.

راننده‌هایی که قصد شرکت در این قرعه‌کشی را دارند، باید حداقل ۱۵۰ کرایه تاکسی را از طریق اپلیکیشن دیجی‌پی دریافت کرده باشند.

۲. قرعه‌کشی سالانه برای راننده‌های درجه‌یک تاکسی‌های شهری

دیجی‌پی علاوه‌بر قرعه‌کشی ماهانه، قرعه‌کشی سالیانه هم دارد. جایزه این قرعه‌کشی، «یک سال خرید رایگان از سوپرمارکت دیجی‌کالا، تا سقف ماهانه ۱میلیون تومان» ست!

راننده‌هایی که قصد شرکت در این قرعه‌کشی را دارند، باید بیشترین تعداد تراکنش با اپلیکیشن دیجی‌پی را در طول سال ثبت کرده باشند.

۳. قرعه‌کشی هفتگی برای مسافران لبخندبرلب تاکسی‌های شهری

دیجی‌پی هر هفته «۱۰۰ کد تخفیف ۵۰هزار تومانی برای خرید از سوپرمارکت دیجی‌کالا» بین مسافران تاکسی‌های شهری که از اپ دیجی‌پی برای پرداخت کرایه تاکسی استفاده کنند، قرعه‌کشی می‌کند.

البته شرکت در این قرعه‌کشی، برای مسافرانی است که طی همان هفته از این اپ برای پرداخت کرایه تاکسی استفاده کنند. پس اگر می‌خواهید هر هفته در قرعه‌کشی شرکت کرده و شانس خود را امتحان کنید، هر بار سوار تاکسی می‌شوید، کرایه را با اپ دیجی‌پی پرداخت کنید.

خلاصه کلام اینکه اپلیکیشن دیجی‌پی کلی امکانات جذاب دارد که به کار همه اقشار جامعه می‌آیند؛ در هر سن‌وسالی که باشید، هر شغل و حرفه‌ای که داشته باشید، اپ دیجی‌پی حتما می‌تواند نیازهای روزمره‌تان را برطرف کند. امتحانش مجانی است!

پیشنهاد دوستانه ما به شما اینکه، از این به بعد کرایه تاکسی را با اپ دیجی‌پی پرداخت کنید تا لذت زندگی در هزاره سوم را حسابی تجربه کنید.