کد خبر 1242550
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰

به گزارش مشرق  کاربری به نام مهدی نبییان در توئیتی نوشت: در کلاب هاوس از شوکا بیداریان (مجری شبکه من و تو) خواستم دقیقاً همان نسخه‌ای که در شبکه manoto برای ایران تاییدش می‌کند؛ یک وانت آشغال گوشت ببرند در جاده‌های اطراف شهر یا پارک‌های لندن و برای سگ‌های بی‌سرپرست روی سطح آسفالت و کنار جاده بریزند و فیلم بگیرند تا با نوع برخورد پلیس، شهرداری و محیط زیست انگلستان با غذارسانی خودجوش مردمی در آن کشور آشنا شویم. 

یا لااقل از سگ‌های بی‌سرپرستی که عقیم و پلاک شده‌اند و در لندن رهاسازی شدند و در شهر آزادانه پرسه می‌زنند و مدفوع می‌کنند و مردم هم برایشان آشغال گوشت می‌ریزند فیلم بگیرند.

کاش تعداد سگ‌های بی‌سرپرستی که توسط متولیان قانونی در انگلستان سالانه یوتانایز می‌شوند، میزان جریمه پیاده‌روی با سگ بدون قلاده در محل‌های عمومی، جریمه عدم جمع‌آوری مدفوع سگ توسط صاحبش و نحوه برخورد پلیس با سگ صاحبداری که به مردم حمله کرده است را در گزارشی بیان می‌کردند.

برای آگاهی شما عرض می‌کنم، سالانه حداقل ۶۷۰هزار سگ و ۸۶۰هزار گربه بی‌سرپرست تنها در ایالت متحده یوتانایز می‌شوند و هیچ سگ ولگردی در این کشورها دیگر وجود ندارد.

اما نسخه‌ای که برای ایران ترویج می‌کنند ریختن آشغال گوشت و تبدیل پارک‌ها به توالت سگ‌هاست!


 

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.