کد خبر 124513
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۱

دبیر ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: 60 هزار لوح فشره غیرمجاز در عملیات مشترك با پلیس اطلاعات و امنیت عمومی، در استان تهران ضبط و كشف شده است.

به گزارش مشرق، سعید جابری انصاری در گفت وگو با ایرنا افزود: عمده این كشفیات در مناطق غرب استان تهران از جمله ملارد(سرآسیاب) و شهرك اندیشه كرج صورت گرفته است.

وی گفت: تلاش پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این دو منطقه از استان تهران بسیار قابل توجه بود و بدون همكاری این نیروها چنین توفیقی حاصل نمی شد.

جابری انصاری یادآور شد: همچنان در شهرستان ملارد افرادی در كنار خیابان ها لوح های فشرده غیر مجاز را عرضه می كنند و در نظر داریم با تلاش و همكاری دیگر نهادهای مربوط، هرچه سریع تر برای دستگیری آنها و كشف و ضبط این محصولات اقدام كنیم.

دبیر ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: این ستاد در نظر دارد در برنامه های آتی، باندهای توزیع این محصولات را شناسایی و بر دستگیری این افراد متخلف اقدام ورزد.

وی خاطرنشان كرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی نظارت بر امور فرهنگی كشور، بر اساس قانون با قدرت در این زمینه فعالیت خواهد كرد.

جابری انصاری ادامه داد: ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی و هنری تلاش دارد با برخورد با افراد متخلف، فضایی فرهنگی و هنری سالمی را برای خانوادهای محترم فراهم سازد.