وزارت ارشاد در واکنش ویدئوی تبلیغ بستنی جنجالی اعلام کرد: کلیپ تبلیغاتی بستنی دومینو در اینستاگرام حذف شد و با سازندگان آن برخورد قانونی می‌کنیم.

به گزارش مشرق، انتشار کلیپ تبلیغاتی یک شرکت لبنیاتی در اینستاگرام، با واکنش سریع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مواجه شد.

یک مقام آگاه با اعلام این مطلب گفت: با وجود آنکه این تیزر بدون دریافت مجوز در فضای مجازی منتشر شده بود، ساعتی پس از انتشار و با رصد همکاران تبلیغاتی، کلیپ که خارج از مقررات مصوب تولید و توزیع شده بود، از صفحه شرکت مذکور حذف و تذکرهای لازم به آنها ابلاغ شد. با سازندگان تیزر مذکور نیز مطابق مقررات برخورد خواهد شد.

گفتنی است، تبلیغات ساختارشکنانه و بعضا اروتیک برخی کالاهای مصرفی در فضای مجازی دو سه سالی هست که در فضای اینستاگرام از سوی شرکت‌های تولیدی انجام می‌شود. با اینکه اغلب آن‌ها با واکنش‌های منفی و تند مخاطبان صورت می‌گیرد با این حال گویا آنها قصد دارند از این شیوه زننده برای دیده شدن استفاده کنند.

پیش از این شاهد تبلیغ‌های ابزاری یک برند شوینده و تولید شکلات بودیم مدعی شد به تازگی یک برند بستنی‌سازی مشهور نیز با انتشار کلیپی واکنش کاربران مجازی را برانگیخت. در این کلیپ که یک بازیگر خانم با ظاهری نامناسب حضور دارد که با رفتارها و اداهایی کاملا اروتیک و جنسی که دقیقا تبلیغ روی آن سوار شده‌است با خوردن یک بستنی تبلیغ آن را می‌کند.

منبع: اصلاحات نیوز