کد خبر 1335632
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۸

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال در فصل جاری نسبت به فصول گذشته پیشرفت محسوسی داشته است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد در پایان فصل به سال‌ها ناکامی در لیگ برتر پایان خواهد داد و جام قهرمانی را به دست می‌آورد.

به گزارش مشرق، عباس مژدهی اظهار داشت: استقلال در روزی که کیفیت زمین نامناسب بود عملکرد خوبی را از خود برجای گذاشت و توانست فوتبال با برنامه‌ای را از خود به اجرا بگذارد.

وی افزود: تعدادی از بازیکنان این تیم به ویروس کرونا مبتلا شده و نتوانسته بودند تمرین کنند و همین موضوع باعث افت آنان شده بود چنانکه فرهاد مجیدی در نشست مطبوعاتی خود نیز گفته بود که برخی از بازیکنانم دو جلسه تمرین کرده بودند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: پیروزی مقابل تیم هوادار باعث شد تا استقلال جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کند، این سه امتیاز در آینده خیلی به سود استقلال خواهد بود.

مژدهی گفت: در فوتبال آن چیزی که اهمیت دارد پیروزی و رسیدن به امتیازات کامل است، حتی اگر تیم نتواند کیفیت فنی بالایی را در یک بازی به نمایش بگذارد.

بازیکن اسبق استقلال افزود: استقلال هنوز در خط هافبک با کمبود روبروست و به طور حتم باید در این پست بازیکن جذب کند؛ گفته می‌شود قرار است بازیکن ملی‌پوش ازبکستانی به خدمت بگیرد که امیدوارم این بازیکن تاثیر گذار باشد.

منبع: ایرنا