فوراورلیوینگ یک شرکت بین المللی آمریکایی است که در سرتاسر جهان شعبه دارد. محصولات این شرکت شامل انواع نوشیدنی‌ها، مکمل‌های غذایی و محصولات بهداشتی و مراقبت شخصی بر پایه آلوئه ورا و دیگر مواد طبیعی است. با توجه به اهمیت استفاده از محصولات طبیعی و ارگانیک، باید در زمان خرید از اصالت کالا اطمینان یابید. تنها در این صورت است که می‌توانید با خیال راحت به گواهینامه‌ها و مجوزهای دریافت شده توسط کمپانی تولیدکننده استناد کنید. فروشگاه اینترنتی فوراور کالا یکی از بزرگترین نمایندگی‌های این کمپانی در ایران است که کلیه محصولات را همراه با ضمانت اصالت کالا به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

درباره محصولات فوراور

با استفاده از محصولات ارگانیک و طبیعی فوراور لیوینگ امریکا، شما طبیعت را در کنار خود حس می‌کنید. ترکیبات به کار رفته در تمامی محصولات فوراور 100 درصد طبیعی است و به همین دلیل در بسیاری از موارد، هنگام استفاده از آن‌ها کوچکترین عوارضی را مشاهده نخواهید کرد. اما توجه کنید که مصرف بیش از حد هر چیزی باعث آسیب رسیدن به بدن و بروز علائم حساسیت می‌شود و محصولات فوراور نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

عمده ترکیبات به کار رفته در این محصولات شامل موارد زیر هستند:

· آلوئه ورا

· عسل

· آووکادو

· روغن جوجوبا

· سیر

· گیاه ماکا

· گیاه جینگو

· قارچ گانودرما

· جینسینگ

معرفی چند محصول محبوب فوراور

در ادامه برخی از محبوب‌ترین محصولات فوراور را معرفی می‌کنیم که در صورت تمایل می‌توانید آن‌ها را از نمایندگی رسمی فوراور در ایران ‌خریداری کنید. با ما همراه باشید.

قرص کلاژن

در ابتدا به طور خلاصه به بررسی این می‌پردازیم که اصلا کلاژن چیست؟

کلاژن نوعی پروتئین در بدن است که به طور عمده در استخوان‌ها، تاندون‌ها، ماهیچه‌ها و پوست پیدا می‌شود. کلاژن به عنوان مهمترین پروتئین تاثیرگذار در زیبایی شناخته شده و گاهی نیز به عنوان فیلر، به منظور پر کردن و رفع چروک پوستی به صورت تزریق می‌شود. کلاژن طبیعی موجود در بدن، پیری را به تاخیر می‌اندازد و باعث می‌شود پوست شما در زمان‌های طولانی‌تری جوان بماند.

علاوه بر پوست، کلاژن در سلامت مو نیز تاثیر بسیار زیادی دارد. به طور کلی اگر می‌خواهید ظاهری زیبا و شاداب داشته باشید، کلاژن یکی از مهمترین عواملی است که باید به بدن خود برسانید. شما با استفاده از قرص کلاژن می‌توانید روند پیری پوست و موی خود را به تاخیر انداخته و همچنین از پوست خود در برابر اشعه‌های ماورا بنفش و آلودگی هوا محافظت کنید. محصولات فوراور شامل قرص کلاژن هم می‌شوند؛ همانطور که گفتیم این محصولات کاملا طبیعی هستند که تاثیر مصرف قرص کلاژن را چند برابر می‌کنند.

قرص ویتامین سی

ویتامین C یک ویتامین محلول در آب است که اغلب به دلیل خواص آنتی اکسیدانی‌اش مورد توجه قرار گرفته است. برای جلوگیری از کمبود ویتامین C بدن خود می‌توانید از مکمل‌های غذایی حاوی آن استفاده کنید. یکی از محصولات فوراور بهترین قرص ویتامین سی موجود در بازار است که با مصرف آن می‌توانید سیستم ایمنی بدن خود را تقویت و از بروز بیماری‌های مختلف جلوگیری کنید.

اسکوربیت یکی از بیماری ‌هایی است که در حالت کمبود شدید ویتامین C رخ می‌دهد. از علائم این بیماری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· لکه‌های پوستی ناشی از خونریزی

· کبودی‌های ناشی از شکستگی رگ‌های خونی

· تورم یا خونریزی لثه و در آخر از دست دادن دندان

· ریزش مو

· کاهش سرعت در بهبود یافتن زخم‌های پوستی

· خستگی و بی‌حالی

· کم خونی و فقر آهن به دلیل کاهش جذب آهن در بدن

با خوردن مواد غذایی شامل ویتامین C که شامل مرکبات (پرتقال، کیوی، لیمو، و...)، فلفل دلمه‌ای، توت فرنگی، گوجه فرنگی، کلم بروکلی، سیب زمینی و... می‌شوند، تا حدودی می‌توانید این ویتامین را به بدن خود برسانید؛ اما برای اطمینان از سلامت خود و جلوگیری بیشتر از بیماری‌های حاصل از کمبود این ویتامین، بهتر است از قرص ویتامین C استفاده کنید.

انواع مکمل و قرص مولتی ویتامین برای کودکان و بزرگسالان

اهمیت ویتامین‌ها و مواد معدنی در سلامت بدن بر کسی پوشیده نیست. بیش از نیمی از بزرگسالان و افراد مسن جهان از مکمل‌های غذایی استفاده می‌کنند. یکی از پرکاربردترین نوع از این قرص‌های مکمل مولتی ویتامین است. بیماری‌های زیادی وجود دارند که فقط به خاطر کمبود ویتامین‌ها و مواد معدنی مختلف در بدن ایجاد می‌شوند. از جمله این بیماری‌ها می‌توان به بری بری (کمبود ویتامین B1)، اسکوربیت (کمبود ویتامین C)، پلاگرا (کمبود ویتامین B3) و راشیتیسم (کمبود ویتامین D) اشاره کرد.

از آن‌جایی که بخش زیادی از ویتامین‌های مورد نیاز بدن انسان با خوردن مواد غذایی تامین می‌شود، پس داشتن یک رژیم غذایی کامل و سالم اهمیت بسیار زیادی برای جلوگیری از بیماری‌های مختلف دارد. در این میان کودکان به دلیل نخوردن برخی از مواد غذایی مفید، بیشتر از بقیه افراد در معرض ابتلا به بیماری‌های ناشی از کمبود ویتامین‌ها قرار می‌گیرند و حتی ممکن است در رشد آن‌ها اختلال به وجود آید. شما می‌توانید با انتخاب بهترین مولتی ویتامین برای رشد قد کودکان از بین محصولات فوراور کالا و گنجاندن آن در رژیم غذایی فرزند خود، از آن ها در برابر این بیماری‌ها مراقبت کنید.

چرا محصولات فوراور؟

برای داشتن سلامت و زیبایی در کنار هم باید محصولاتی استفاده کنید که کاملا طبیعی و ارگانیک باشند. کمپانی فوراورلیوینگ آمریکا بیش از 40 سال است که در زمینه تولید محصولات سلامتی و بهداشتی بر پایه آلوئه ورا و عسل فعالیت می‌کند. این شرکت مزارع بزرگی دارد که در آن به کاشت آلوئه ورا و تهیه عسل زیر نظر کارشناسان فوراور می‌پردازد. کمپانی فوراورلیوینگ نشان سلامت خود را از سازمان‌های تخصصی آلوئه ورا دریافت کرده است و در کنار آن مجوز و گواهینامه‌های سلامت و بهداشت زیادی را دارد.

برخی از مجوزها و گواهینامه‌های فوراور شامل موارد زیر می‌شوند:

· لیپینگ بانی / حمایت از حیوانات

· کرولتی فری / عدم تست روی حیوانات

· حلال طبق قوانین مسلمانان

· کوشر / حلال طبق قوانین یهودی

· وگان / ویژه گیاهخواری

· پارابن فری / فاقد پارابن

· گلوتن فری / فاقد گلوتن

برای عرضه گسترده‌تر و راحت‌تر محصولات فوراور به سراسر دنیا، شرکت فوراورلیوینگ آمریکا نمایندگی‌های متعددی در سراسر دنیا اخذ کرده است. فوراور کالا یکی از نمایندگی‌های رسمی این شرکت آمریکایی در ایران است که با حذف واسطه‌ها، محصولات را با مناسب‌ترین قیمت به مشتریان ارائه می‌دهد.

خرید محصولات فوراور اصل از نمایندگی رسمی

اصل بودن محصولاتی که خریداری می‌کنید، یکی از مهمترین عوامل موثر بر کیفیت محصول است. در مورد محصولاتی که به سلامت و زیبایی مرتبط هستند، این عامل اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. شما می‌توانید محصولات معرفی شده در این مقاله و بسیاری از محصولات کاربردی دیگر را از سایت https://www.foreverkala.com/ خریداری کرده و از تقلبی نبودن آن‌ها اطمینان کامل داشته باشید. سایت فوراور کالا نمایندگی رسمی فوراور در ایران است و اصالت محصولاتی که به فروش می‌رساند را تضمین می‌کند.

** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها