کد خبر 1348522
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری دو نفر از عاملان شهادت سرگرد نظری در دو عملیات جداگانه خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی اکبر جاویدان گفت: به دنبال شهادت سرگرد نظری در دقایق ابتدایی بامداد روز جمعه ۱۳ اسفند حوالی چهار راه آتش نشانی شهر کرمانشاه در درگیری مسلحانه با سارقان مسلح، شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

شهادت مامور ناجا در پی درگیری پلیس کرمانشاه با سارقان مسلح

وی افزود: کارآگاهان پلیس‌های آگاهی و امنیت عمومی استان موفق به شناسایی مخفیگاه عاملان شهادت سرگرد نظری در استان‌های کرمانشاه و البرز شده و این اماکن را به محاصره خود درآوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: ماموران پس از اطمینان از حضور اشرار در مخفیگاه‌های خود، طی عملیات‌های جداگانه یکی از آن‌ها را بامداد روز شنبه و در کمتر از ۲۴ ساعت در شهر کرمانشاه و دیگری را هم بامداد امروز یکشنبه در شهر فردیس کرج دستگیر کردند.

وی با اشاره به اعتراف متهمان دستگیر شده به قتل شهید پوریا نظری، گفت: در دستگیری این افراد پلیس آگاهی و امنیت عمومی انتظامی کشور و همچنین استان‌های تهران و البرز نیز با پلیس کرمانشاه همکاری داشته اند.

سردار جاویدان از تلاش برای دستگیری دیگر عاملان احتمالی که در حادثه شهادت پوریا نظری نقش داشته اند و بازجویی از متهمان دستگیر شده خبر داد و گفت: اخبار تکمیلی متعاقبا به اطلاع عموم مردم شهیدپرور کرمانشاه خواهد رسید.