کد خبر 1349278
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۰

در ابتدای پیداش گوشی‌های هوشمند اپل، اندازه‌ی آن‌ها بسیار کوچک‌ بود. پس از آن، طراحان به فکر تغییر آیفون با صفحه نمایشگر بزرگ‌تر افتادند و نسخه Plus را تولید کردند. این موضوع میان افرادی که علاقه‌ی زیادی به صفحه نمایشگر بزرگ‌تر داشتند، با استقبال خوبی روبه‌رو شد. اما همچنان ایرادها و نقص‌های زیادی وجود داشت که باید رفع می‌شد. چرا که نسخه‌هایی با ابعاد بزرگ‌تر باید دلیل قانع‌کننده‌ای برای خرید داشتند. چنین چیزی با روی کار آمدن نسخه‌ّهای مکس (Max) انجام شد. به خاطر این که اگر در حال حاضر هم، قیمت آیفون 13 پرو مکس و امکانات عالی‌اش را بررسی کنید، خودتان متوجه تفاوت‌هایش با نسخه‌ّهای دیگر خواهید شد.

در واقع نسخه‌های پرو مکس آیفون، دو ویژگی را به صورت هم‌زمان باهم دارند. یعنی هم در دسته‌ی پرو یا حرفه‌ای آیفون قرار می‌گیرند و هم صفحه نمایشگرشان بزرگ‌تر و بسیار کاربردی است. اگر قصد خرید آیفون 13 را داشته باشید، می‌دانید که چند مدل مختلف را می‌توانید انتخاب بکنید، یعنی از نسخه مینی گرفته تا پرو مکس، حق انتخاب خواهید داشت. بین مدل‌های مختلف فقط دو نسخه پرو هستند. این نسخه‌ها معمولا امکانات بالاتری نسبت به دو مدل مینی و معمولی دارند. یعنی از حافظه داخلی گرفته تا کیفیت دوربین و تعداد لنزها، در نسخه‌های پرو، شاهد امکانات بهترین از آن‌ها هستیم. قیمت آیفون 13 پرو مکس هم دقیقا به خاطر چنین موضوعی بیشتر از بقیه مدل‌ها است.

امکاناتی که نسخه پرو مکس را بسیار محبوب‌تر کرد

همان‌طور که در بالا اشاره کردیم، باید یک دلیل کاملا قانع‌کننده برای کاربران وجود داشت تا نسخه‌هایی با صفحه نمایشگر بزرگ‌تر خریداری می‌کردند. یعنی فقط وجود یک صفحه نمایشگر بزرگ‌تر برای ترغیب کردن کاربران کافی نبود. شرکت اپل هم از این موضوع به خوبی آگاه بود. به همین دلیل امکانات ویژه‌ای برای نسخه‌های پرو مکس خود قرار داد تا طرفداران محصولات اپل، بیشتر به دنبال خرید آیفون 13 پرو مکس باشند. حتی چنین چیزی می‌توانست بهانه خوبی برای بالاتر بردن قیمت آیفون 13 پر مکس هم باشد. چرا که کاربران از بهترین امکاناتی برخوردار می‌شدند که در نسخه‌های دیگر آیفون وجود نداشت.

این امکانات شامل عمر و ظرفیت بیشتر باتری، حافظه 1 ترابایتی، دوربین‌های قوی‌تر نسبت به نسخه مینی و معمولی، صفحه نمایشگر بزرگ‌تر و... بود. زمانی که شما اقدام به خرید آیفون 13 پرو مکس بکنید، از تمامی این ویژگی‌ها برخوردار خواهید شد. برای مثال، آیفون 13 مینی و یا نسخه‌ی معمولی، ظرفیت حافظه داخلی 1 ترابایتی ندارد و شما فقط با خرید نسخه‌های پرو قادر خواهید بود از این امکان ویژه‌ بهره‌مند شوید. با این که قیمت آیفون 13 پرو مکس 1 ترابایتی، بسیار گران‌تر از نسخه‌ی 128 و یا 256 گیگابایتی است، اما همچنان کاربران زیادی ترجیح می‌ٔدهند این نسخه را خریداری بکنند. چرا که حافظه بیشتر در آیفون به خاطر عدم وجود حافظه جانبی در آن، حکم طلا را دارد!

طراحی و رنگ‌بندی بسیار جذاب آیفون 13 پرو مکس

گوشی‌های آیفون علاوه بر امکانات عالی که دارند، طراحی‌شان همیشه زبان‌زد خاص و عام بوده است. این موضوع به خصوص از نسل 5 به بعد آغاز شد. گوشی‌هایی که دور تا دورشان از یک فریم فلزی تخت و بسیار جذاب ساخته شده بود. شاید این موضوع، بیشتر به خاطر حساسیت‌ها و سختگیری‌های استیو جابز بود. چرا که پس از مرگ آن، با مدیریت تیم کوک، سبک طراحی آیفون‌ها هم تغییر کرد. دیگر هیچ خبری از فریم تخت نبود و طراحی دوربین سه‌گانه و ناچ صفحه نمایشگر هم، چندان جذاب به نظر نمی‌رسید و حتی مورد انتقاد زیادی قرار گرفت. شاید دلیل استقبال بیش از حد نسل جدید و آمار بالای خرید آیفون 13، بازگشتن به همان سبک طراحی کلاسیک و قدیمی بوده است.

از نسل 12 به بعد شرکت اپل تصمیم گرفت طراحی گوشی‌های آیفون را به همان سبک کلاسیک قبلی‌اش، باز گرداند. علاوه بر این، رنگ‌های بسیار جذابی هم برای گوشی‌های جدید در نظر گرفته شد. امروزه شاهد بهترین رنگ‌بندی‌های جذاب در نسل 13 آیفون هستیم. با این که داخل کشور رنگ‌بندی تاثیراتی در قیمت آیفون 13 پرو مکس دارد، اما می‌توان تمام این رنگ‌های جذاب را از بهترین فروشگاه‌های معتبر تهیه کرد. البته برای خرید آیفون 13 در تمام رنگ‌بندی‌ها ممکن است دچار مشکل شوید. چرا که شاید هر فروشگاهی تمام رنگ‌بندی‌های نسل جدید را نداشته باشد. اما بازرگانی سیب هر فروشگاهی نبوده و با تمام مراکز فروش بسیار فرق دارد!

رنگ‌بندی‌های متنوع آیفون 13 پرو مکس را از بازرگانی سیب بخرید

یکی از جذاب‌ترین رنگ‌های آیفون 13 پرو مکس آبی سیرا است. قطعا شما هم باید هنگام خرید آیفون 13 نام آبی سیرا را شنیده باشید. چرا که اکثر مردم تمایل به خرید این رنگ جذاب را دارند. در بالا هم توضیح دادیم که رنگ‌بندی تاثیر زیادی در قیمت آیفون 13 پرو مکس دارد. این موضوع به خاطر بحث عرضه و تقاضا در داخل کشور است. در خارج از کشور تمام رنگ‌ها قیمت یکسانی دارند، اما در داخل کشور رنگی که بیش از حد فروش داشته باشد، معمولا با کمبود شدید روبه‌رو می‌گردد و از این روی، می‌تواند قیمت بیشتری نسبت به رنگ‌های دیگر داشته باشد.

اما مهم‌ترین موضوع پیدا کردن تمام رنگ‌های جذاب، هنگام خرید آیفون 13 است. خوشبختانه می‌توانید تمام رنگ‌بندی‌های گوشی آیفون 13 را از بازرگانی سیب تهیه کنید. بازرگانی سیب تمام رنگ‌های آیفون 13، به خصوص آبی سیرا را موجود دارد. این موضوع می‌توانید بهترین خبر برای طرفداران نسل جدید آیفون باشد. چرا که هیچ محدودیتی برای انتخاب رنگ برای کسی وجود نخواهد داشت. فقط کافی است که رنگ مورد نظرتان را انتخاب کرده و سپس آن را از بازرگانی سیب تهیه کنید. از طرفی دیگر، شما می‌توانید تمام گوشی‌های آیفون را به صورت اقساطی و با دسته‌چک‌تان از بازرگانی سیب خریداری کنید.

شرایط خرید اقساطی در بازرگانی سیب

برای خرید آیفون 13، فقط کافی است که به صورت حضوری به فروشگاه بازرگانی سیب مراجعه کرده و دسته‌چک‌تان را همراه خود داشته باشید. سپس، کمتر از 45 دقیقه صاحب گوشی مورد علاقه‌تان خواهید شد. قیمت آیفون 13 پرو مکس و سایر مدل‌ّهایش، در وب‌سایت بازرگانی سیب موجود است. شما می‌توانید نحوه خرید اقساطی را هم از این طریق مشاهده کنید. برای خرید اقساطی اپل واچ و ایرپاد هم نیازی به پیش‌پرداخت نخواهید داشت.

** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است