هافبک پرسپولیس با ارسال دو پاس گل در بازی با نفت مسجد سلیمان بهترین پاسور گل لیگ برتر شد.

به گزارش مشرق، پیش از شروع دیدار نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس، کادرفنی دو تیم خوش و بش گرمی با هم داشتند.

* احمد گوهری و وحید امیری با رفتن به سمت نیمکت تیم سابق خود رفته و از فکری و دستیارانش رخصت گرفتند همچنین میثم نقی‌زاده که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد هم با مربیان این تیم خوش و بش داشت.

* با توجه به غیبت سید جلال حسینی، امید عالیشاه و کمال کامیابی‌نیا وحید امیری در این مسابقه بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را بست.

* مهدی ترابی که با ارسال کرنر در دقایق ۱۰ و ۲۰ پایه گذار گل اول و دوم پرسپولیس شد، با ارسال هشتمین پاس گل خود در این فصل، با عبور از سعید صادقی، هافبک گل‌گهر و محست آذرباد، بازیکن مس رفسنجان در صدر جدول بهترین پاسورهای لیگ قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

سپاهان با شکست نساجی به پرسپولیس نزدیک شد/ تساوی همسایه‌ها در سیرجان

* رضا اسدی هم با دبل در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی آمار گلزنی‌اش را به چهار گل رساند تا در کنار حامد پاکدل و عیسی آل‌کثیر در رتبه دوم بهترین گلزنان فصل تیمش قرار بگیرد.

* در دقیقه ۱۶ علی صفایی، داور بازی از ناحیه چشم دچار مصدومیت جزئی شد که علیرضا حقیقت، پزشک پرسپولیس به مداوای وی پرداخت.

* داود فنایی پس از گل دوم سرخ پوشان، دستان خود را برای خوشحالی به سمت محمود فکر مشت کرد.

* تعداد هواداران روی پشت بام‌های اطراف ورزشگاه شهید بهنام محمدی حدود ۲ هزار نفر بود. به همین دلیل داود رفعتی، ناظر مسابقه به این موضوع برای جلوگیری از مصدومیت طرفداران به این موضع ایراد گرفت.

* اسکوربرد ورزشگاه شهید بهنام محمدی برای دقایقی خراب شد. البته برای اولین بار بازی‌ها در این ورزشگاه به صورت HD پخش شد.

منبع: فارس