به گزارش روابطعمومی یکتانت، عصر روز دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 هولدینگ یکتانت، میزبان عباس حیدری، مدیرعامل شرکت برج میلاد، جعفر میرزایی، معاون بازرگانی و بهرهبرداری، محمدحسین پیرگانی، معاون برنامهریزی و منابع انسانی، امیرحسین مددی، مشاور عالی مدیرعامل، محمدرضا باقری، رئیس روابطعمومی و جمعی از مدیران مجموعه برج میلاد بود و در این دیدار، دو طرف به بررسی ظرفیتها و خدمات ارائه شدهٔ دو مجموعه برای همکاری هرچه بیشتر با هم پرداختند.
سینا مؤمنی، مدیرعامل یکتانت در این دیدار با اشاره به ظرفیتها و خدمات ارائه شده در این مجموعه خاطرنشان کرد: «در کنار ارائه سرویسها و خدمات بهروز در حوزه تبلیغات آنلاین، یکتانت در مسیر تکمیل پازل دیجیتال مارکتینگ خود اقدام به سرمایهگذاری بر روی کسبوکارهای مستعد کرده و پس از مرحله دوم سرمایهگذاری در پلتفرم مدیریت شبکههای اجتماعی نوین هاب و ایران سامانه، در تازهترین سرمایهگذاری خود، 51 درصد از سهام سایت خودرویی کار دات آی آر را خریداری کرده است.» مدیرعامل یکتانت در پایان، از اطلاعرسانی سرمایهگذاریهای جدید این شرکت در آینده نزدیک خبر داد.
عباس حیدری، مدیرعامل برج میلاد نیز در این بازدید، ضمن ابراز امیدواری از فعالیت شرکتهای فناورانه و جوان گرای بومی همچون یکتانت اظهار داشت: «مجموعه برج میلاد تصمیم دارد تا بیش از پیش، به همافزایی و همکاری با شرکتهای دانشبنیان ایرانی که مجموعه یکتانت یکی از مصادیق موفق آن به شمار میرود بپردازد.» مدیرعامل برج میلاد، سرویسها و شرکتهای زیرمجموعه یکتانت را برخاسته از نیازسنجی کسبوکارهای ایرانی و استفاده از دانش بومی برای رونق این کسبوکارها عنوان کرد.
امیرحسین خرمی، مدیر فروش یکتانت نیز در این دیدار، با ابراز امیدواری نسبت به تعامل هرچه بیشتر بخش خصوصی با مجموعههای بزرگی همچون شرکت برج میلاد، این همکاری را تعاملی از جنس برد - برد دانست که دو طرف میتوانند از خدمات یکدیگر در راستای رسیدن به اهداف پیش روی خود استفاده کنند. وی در ادامه افزود: «نیروی انسانی فعال در یکتانت همگی از میان جوانان متخصص انتخاب شده اند. همچنین، بخشی از نیروهای این شرکت شامل متخصصانی هستند که به شکل دورکاری با ما همکاری داشته و در دیگر شهرهای کشور زندگی میکنند. این موضوع نشان از اهمیت عدالت شغلی برای همهٔ شهرهای کشور برای یکتانت دارد.»
در پایان این دیدار، مدیران مجموعه برج میلاد به بازدید از بخشهای مختلف یکتانت پرداخته و مدیران شرکتهای جریان، تریبون، ادیوری، نجوا و واحدهای دیجیتال مارکتینگ، ارتباط با مشتریان، پرفورمنس مارکتینگ و واحد فنی و برنامهنویسی به ارائه توضیحاتی در خصوص خدمات و سرویسهای ارائهشدهٔ خود پرداختند.