کد خبر 139600
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۱

جذب و بکارگیری نیروی انسانی مورد نیاز بانک رفاه، براساس موفقیت متقاضیان در تمامی مراحل (مصاحبه، گزینش و انجام معاینات پزشکی) انجام خواهد شد.

به گزارش مشرق، بانک رفاه در نظر دارد در چارچوب قوانین و مقررات جاری و به منظور تامین بخشی از نیروی انسانی متخصص مورد نیاز خود در واحدهای پشتیبانی فناوری اطلاعات، طراحی و توسعه فناوری اطلاعات و خدمات نوین در شهر تهران از بین برادران واجد شرایط با مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته های مهندسی کامپیوتر(نرم افزار، سخت افزار و فناوری اطلاعات (IT)) تعداد محدودی را از طریق مصاحبه علمی و تخصصی، تایید صلاحیت های عمومی توسط گزینش، احراز توانائی ها و سلامت کامل جسمی و روحی و پس از گذراندن دوره های آموزشی ذیربط، به صورت «قراردادی» دعوت به همکاری نماید.

شرایط عمومی:

1- تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران ( تابعیت مضاعف نداشته باشد)؛
2- اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران؛
3- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران؛
4- دارا بودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا داشتن کارت معافیت دائم غیر پزشکی (کارت یا برگ معافیت موقت مورد پذیرش نمی باشد)؛
5- حداکثر سن داوطلب برای دارندگان مدرک تحصیلی پایان دوره کارشناسی 28 سال (متولدین 1/5/63 به بعد) و کارشناسی ارشد 30 سال (متولدین 1/5/61 به بعد)؛
6- حداقل معدل کل 14 تمام (برای متقاضیان در واحد خدمات نوین)؛
توجه: متقاضیان اشتغال بکار در واحدهای پشتیبانی فناوری اطلاعات و طراحی و توسعه فناوری اطلاعات می بایست از حداقل معدل 15 برخوردار باشند.
7- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی لازم برای انجام کاری که استخدام می شوند بر اساس نتایج معاینات پزشکی و طبق تأیید پزشک معتمد بانک؛
8- عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر؛
9- عدم اشتهار به فساد اخلاقی و نداشتن محکومیت کیفری مؤثر؛
10- عدم محرومیت از استخدام در ادارات و سازمان های دولتی؛
11- تاریخ فراغت از تحصیل باید قبل از تاریخ برگزاری مصاحبۀ تخصصی باشد؛
12- عدم اشتغال و نداشتن تعهد انجام خدمت در سایر سازمان ها ، مؤسسات دولتی و وابسته به دولت و یا نهادهای انقلابی؛
13- مدارک تحصیلی متقاضیان ، بر اساس قوانین و مقررات جاری بانک ، می بایست مورد تأیید مراجع ذیصلاح باشد؛
14- متقاضیان اشتغال بکار، الزاماٌ می‌بایستی در شهر تهران سکونت دائمی داشته باشند. ارائه مدرک مثبته مبنی بر سکونت در شهرتهران حداقل به مدت 3 سال قبل از تاریخ تکمیل فرم، از جمله سند مالکیت واحد مسکونی، تاییدیه شورای محل یا اجاره نامه به نام متقاضی و یا والدین وی (در صورت مجرد بودن) ضروری است؛
توجه مهم: در صورتی که به تشخیص بانک اثبات گردد، نشانی دائمی محل سکونت متقاضی، شهر دیگری به جز شهر تهران می‌ باشد ، مراحل استخدامی متقاضی بلافاصله متوقف خواهد شد .
مهارت ، توانایی و زمینه های تخصصی:


مهارت و تخصص مورد نیاز جهت اشتغال بکار در واحدهای پشتیبانی فناوری اطلاعات و طراحی و توسعه فناوری اطلاعات

مهندسی کامپیوتر (سخت افزار)

-‌ مباحث شبکه و انواع سخت افزارها

 

 مدارکی که داوطلبین هنگام مصاحبه تخصصی باید همراه خود داشته باشند:
1- فرم تکمیل شده تقاضای ثبت نام مندرج در سایت بانک رفاه
2- اصل و تصویر خوانا از تمامی صفحات شناسنامه (عکسدار)
3- اصل و تصویر از دو طرف کارت ملی
4- اصل و تصویر مدرک تحصیلی (با ذکر معدل کل)
توجه: به مدارک فاقد معدل کل و رشته تحصیلی و به گواهی های صادره از سوی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی مبنی بر گذراندن واحدهای درسی یا ریز نمرات و همچنین برگ تسویه حساب تحصیلی، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
5- اصل و تصویر از دو طرف کارت پایان خدمت یا معافیت دائم غیر پزشکی
6- اصل رسید بانکی به مبلغ 000/250ریال (دویست و پنجاه هزار ریال) واریز به حساب جاری همراه 5000014 بنام اداره امور مالی این بانک، قابل پرداخت در کلیه شعب بانک رفاه
7- پیشینه شغلی شامل سوابق تحصیلی، مهارتها و سوابق کار
8- سه قطعه عکس جدید 4×3

تذکرات مهم:
1- هزینه شرکت در آزمون و مدارک متقاضیان به هیچ وجه مسترد نخواهد شد؛
2- لازم به توضیح است، جذب و بکارگیری نیروی انسانی مورد نیاز بانک، براساس موفقیت متقاضیان در تمامی مراحل (مصاحبه، گزینش و انجام معاینات پزشکی) انجام خواهد شد و چنانچه متقاضیان در هر یک از مراحل فوق حد نصاب یا رتبه لازم را کسب ننمایند، موضوع ادامه مراحل استخدام آنان منتفی خواهد گردید؛
3- بانک پس از برگزاری مصاحبه علمی و تخصصی، نسبت به اعلام اسامی پذیرفته شدگان به ترتیب از بالاترین امتیاز کسب شده به میزان مورد نظر خود اقدام خواهد نمود ، قبول شدگان نهایی پس از موفقیت در سایر مراحل استخدام از قبیل گزینش، معاینات پزشکی و طی دوره‌های آموزشی به تعداد مورد نیاز انتخاب خواهند شد؛
4- بانک در قبال افرادی که احتمالاً علیرغم نداشتن شرایط لازم در مصاحبه مزبور شرکت می نمایند ، هیچگونه مسؤولیتی نخواهد داشت؛
5- بدیهی است در صورت احراز مغایرت مدارک و یا عدم تطابق آن با شرایط تعیین شده، بلافاصله مراحل استخدام متقاضی متوقف و ادامه همکاری وی منتفی خواهد بود.

مهارت و تخصص مورد نیاز جهت اشتغال بکار در واحدهای پشتیبانی فناوری اطلاعات و طراحی و توسعه فناوری اطلاعات

 رشته تحصیلی

مهارتها و زمینه های تخصصی

مهندسی کامپیوتر (نرم افزار و فناوری اطلاعات)

-‌ برنامه نویسی تحت(JAVA, NET, web)
- سیستم عاملهای مختلف
- Oracle / SQL server administration and development
- مباحث امنیت شبکه، بانکداری الکترونیک و سیستم کارت پرداخت
-‌ مدیریت و کنترل پروژه های فناوری اطلاعات
-‌ سامانه های نظام های پرداخت (شتاب و ساتنا و ...)
- روشهای تحلیل و طراحی سیستم

مهندسی کامپیوتر (سخت افزار)

-‌ مباحث شبکه و انواع سخت افزارها

 

 

مهارت و تخصص مورد نیاز جهت اشتغال بکار در واحد خدمات نوین

 رشته تحصیلی

مهارتها و زمینه های تخصصی

مهندسی کامپیوتر ( نرم افزار، سخت افزار و فناوری اطلاعات)

- Oracle SQL/ Pl SQL ، Crystal report
- نرم افزارهای گزارش نویسی بانکهای اطلاعاتی

 مدارکی که داوطلبین هنگام مصاحبه تخصصی باید همراه خود داشته باشند:
1- فرم تکمیل شده تقاضای ثبت نام مندرج در سایت بانک رفاه
2- اصل و تصویر خوانا از تمامی صفحات شناسنامه (عکسدار)
3- اصل و تصویر از دو طرف کارت ملی
4- اصل و تصویر مدرک تحصیلی (با ذکر معدل کل)
توجه: به مدارک فاقد معدل کل و رشته تحصیلی و به گواهی های صادره از سوی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی مبنی بر گذراندن واحدهای درسی یا ریز نمرات و همچنین برگ تسویه حساب تحصیلی، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
5- اصل و تصویر از دو طرف کارت پایان خدمت یا معافیت دائم غیر پزشکی
6- اصل رسید بانکی به مبلغ 000/250ریال (دویست و پنجاه هزار ریال) واریز به حساب جاری همراه 5000014 بنام اداره امور مالی این بانک، قابل پرداخت در کلیه شعب بانک رفاه
7- پیشینه شغلی شامل سوابق تحصیلی، مهارتها و سوابق کار
8- سه قطعه عکس جدید 4×3
تذکرات مهم:
1- هزینه شرکت در آزمون و مدارک متقاضیان به هیچ وجه مسترد نخواهد شد؛
2- لازم به توضیح است، جذب و بکارگیری نیروی انسانی مورد نیاز بانک، براساس موفقیت متقاضیان در تمامی مراحل (مصاحبه، گزینش و انجام معاینات پزشکی) انجام خواهد شد و چنانچه متقاضیان در هر یک از مراحل فوق حد نصاب یا رتبه لازم را کسب ننمایند، موضوع ادامه مراحل استخدام آنان منتفی خواهد گردید؛
3- بانک پس از برگزاری مصاحبه علمی و تخصصی، نسبت به اعلام اسامی پذیرفته شدگان به ترتیب از بالاترین امتیاز کسب شده به میزان مورد نظر خود اقدام خواهد نمود ، قبول شدگان نهایی پس از موفقیت در سایر مراحل استخدام از قبیل گزینش، معاینات پزشکی و طی دوره‌های آموزشی به تعداد مورد نیاز انتخاب خواهند شد؛
4- بانک در قبال افرادی که احتمالاً علیرغم نداشتن شرایط لازم در مصاحبه مزبور شرکت می نمایند ، هیچگونه مسؤولیتی نخواهد داشت؛
5- بدیهی است در صورت احراز مغایرت مدارک و یا عدم تطابق آن با شرایط تعیین شده، بلافاصله مراحل استخدام متقاضی متوقف و ادامه همکاری وی منتفی خواهد بود.

 

مهلت ثبت نام : روز دوشنبه 02/05/1391  لغایت پایان روز چهارشنبه 11/05/1391

فرم ثبت نام