کد خبر 1403461
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱

پر فروشترین مدل های آیفون تصویری تکنما در سال 1380 با هدف تولید آیفون های صوتی و تصویری مورد نیاز جامعه ایرانی شرکتی به نام ارتباط سازان پیشرو تکنما تشکیل گردید که محصولات خود را هم با نام تجاری تکنما به بازار مصرفی نمود است. تمامی فرآیند تولید و طراحی این محصولات توسط مهندسین مجرب ایرانی و با بهره گیری از دانش روز جهان در شرکت ارتباط سازان پیشرو انجام می گیرد. در همه مراحل طراحی و تولید دربازکن های تصویری با گذر زمان و ارائه محصولات جدیدتر و ارتقا یافته تر به مسئله کیفیت نیز اهمیت ویژه ای داده شده است. در نتیجه روز به روز به آمار فروش محصولات این برند افزوده شده که نشان دهنده جایگاه قابل توجه آن ها در بازار مصرفی کشورمان است. یکی از عوامل موثر در محبوبیت این برند را می توان قیمت آیفون تصویری تکنما در نظر گرفت که رنج گسترده ای داشته و می تواند نیاز افراد با بودجه های مختلف مالی را برطرف نماید.  

معرفی مدل های پرفروش آیفون تصویری تکنما

قبل از آن که بخواهیم دلایل پر فروش بودن یک محصول را ذکر کنیم باید به این مسئله اذعان کنیم که پر فروش شدن یک محصول چیزی نیست که یک شبه و یا به صورت تصادفی رخ دهد بلکه در واقع طی گذار از چندین تجربه آزمون و خطا و شکست و موفقیت این مهم دست یافتنی می شود. ما به عنوان یک سایت فروشگاهی معتبر در این مقاله به معرفی چند آیفون تصویری پر فروش شرکت ارتباط سازان پیشرو تکنما به صورت مجزا با ذکر دلیل فروش بالایشان می پردازیم که به ترتیب با کد های تجاری D43M، D43، D70، C70 و C43M نام گذاری شده اند.

آیفون تصویری تکنما مدل D43 بدون حافظه 4.3 اینچی

درب بازکن های سری D تکنما امکانات ویژه ای به مصرف کنندگان می دهد تا با تمام جزئیات نمای درب ورودی ساختمان را مشاهده نماید. درب بازکن تصویری تکنما مدل D43 با قابلیت اتصال به دو دوربین مدار بست و پخش همزمان تصویر هر دوی آن ها احساس امنیت بیشتری را برای ساکنین فراهم می کند. همچنین صفحه نمایشگرLED  رنگی به اندازه 4.3 اینچی با شفافیت بالا، طراحی زیبا و منحصر به فرد بدنه با کلیدهای لمسی، قابلیت ارتباط همه واحد ها با واحد نگهبانی، دارای صدا واضح و بدون نویز حتی در طبقات بالا، داشت دکمه باز کننده درب پارکینگ از دیگر ویژگی های در نظر گرفته شده در این مدل آیفون تصویری است. این امکانات کم نظیر در کنار قیمت مناسب محصول باعث استقبال بسیار خوب از آیفون تصویری مدل D43 به خصوص برای مجتمع های مسکونی با تعداد واحد بالا شده است.

آیفون تصویری تکنما مدل D43M با حافظه 4.3 اینچی

محصول دیگر شرکت تکنما از سری D که به نام D43M می باشد که همه ویژگی های ظاهری و فنی مدل D43 را در خود دارد اما قابلیت هایی که باعث پر فروش شدن آن شده عبارتند از امکان دریافت کارت حافظه داخلی 32 گیگابایتی با ظرفیت 1000 تصویر- فیلم با کیفیت، پشتیبانی همزمان از 3 دوربین مداربسته مجزا در فواصل مختلف و همچنین قیمت ارزان و درخور که افزون بر ویژگی های دیگر این سری از محصولات شرکت ارتباط سازان پیشرو تک نما حس آسایش و امنیت خوشایند و دلچسبی را برای ساکنین مجتمع های مسکونی بسیار فراهم می کند.

آیفون تصویری تکنما مدل  D70 بدون حافظه 7 اینچی

آیفون تصویری مدل D70 تکنما جزو مدل های میان رده این شرکت به حساب آمده و با توجه به ویژگی های آن با قیمت نهایی تعیین شده به آمار فرروش بالایی دست پیدا کرده است. ویژگی هایی مثل: صفحه مانیتور 7 اینچی LED رنگی با کیفیت بالا، طراحی زیبا و کاربری آسان کلید های لمسی، قابلیت ارتباط با واحد نگهبانی به عنوان تنها واحد ارتباطی، دارای صدا شفاف و بدون نویز، قابلیت نمایش تصویر دو دوربین مداربسته و یا یک پنل با یک دوربین و همچنین دکمه فرمان دهنده به جک برقی برای باز کردن درب پارکینگ در این محصول وجود دارد اما شاید ویژگی بارزی که باعث پر فروش تر شدن آن نسبت به محصولات هم رده اش شده است سیم پیچی ساده و نصب رو کار بسیار آسان بر روی دیوار منزل است که قاعدتا تعمیر و نگهداریش را نیز راحت تر می کند.

آیفون تصویری تکنما مدل C70 بدون حافظه 7 اینچی

در بین آیفون تصویری های سریC  تکنما طبق آمار به شدت بین مشتریان طرفدار پیدا کرده که دلیل آن را می توان در چند ویژگی ارتقا یافته و جاه طلبانه در این محصول جستجو کرد. این نوع درب بازکن تصویری دیجیتال تکنما با صفحه 7 اینچی که با ابعاد بزرگتر تصویری شفاف به کاربر ارائه می دهد، امکان انتقال زنگ بین همه واحدها ساختمان و واحد نگهبانی با امکان نمایش شماره واحد تماس گیرنده، اتصال به دو دوربین مدار بسته، باز کننده درب پارکینگ، قابلیت ثبت اتوماتیک تصویر دوربین در ماژول حافظه تا 2000 عکس مجموعه ای از قابلیت های متمایز کننده را در کنار یکدیگر قرار داده که منجر به بالا رفتن فروش این محصول در بازار گردیده است.

آیفون تصویری تکنما مدل C43M با حافظه 4.3 اینچی

نسل جدید آیفون تصویری های سری C تکنما با صفحه نمایش 4.3 اینچی خود تصویری قابی استاندارد و واضح از تصویر به بیننده ارائه می دهد و بسیاری از کاربری های اولیه یک آیفون تصویری مطلوب را در خود دارد. همه این ویژگی ها در مدل C43M آن ها گنجانده شده است اما شاید چیزی که باعث افزایش این محصول نسب به مدل های هم رده اش شده به کار گیری قابلیت های فنی و ظاهری دیگری مثل پشتیبانی از کارت های حافظه خارجی تا 32 گیگابایت علاوه بر ارتباط با حافظه مرکزی مجتمع تا 256 واحد، امکان فراخوانی آسانسور، متصل شدن به 3 دوربین مداربسته، عیب یابی به صورت هوشمند و همچنین طراحی زیبای بدنه کلید های لمسی با رنگ بندی نوری مجزا می باشد.

نتیجه گیری و جمع بندی پر فروش ترین انواع دربازکن تصویری تکنما

با همت مهندسین مجرب ایرانی شرکت تکنما، محصولات جدید خود را روز به روز با تنوع بیشتری از لحاظ سلیقه، امکانات و قیمت عرضه کرده که منجر به جلب توجه و افزایش فروش در بین مشتریان گردیده است. این شرکت با ارائه این 5 آیفون تصویری از محصولات سری C وD  کیفیت و مقرون به صرفه بودن را با قابلیت های منحصر به فرد و همچنین گارانتی و خدمات پس از فروش بلند مدت، به نوعی باز تعریف کرده و  گواهی بر این ادعا آورده است که چرا آن ها به آمار فروش بالایی در بازار نسبت به محصولات دیگر از همین شرکت رسیده اند.شما با اعتماد به این نوع از مدل های درب بازکن تصویری دیجیتال شرکت ارتباط سازان پیشرو تکنما و سایت فروشگاهی دی سی ای کالا که از کادر مجرب کارشناسی تشکیل شده است هرگز متضرر نشده و دیگر نیازی به کسب تجربه غلط در خرید یک محصول مهم و حیاتی در ساختمانتان را نخواهید داشت.

** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها