کد خبر 1411057
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵

جراحان متخصص کاشت مو در کلینیک ایران نوین در خلق ظاهر طبیعی پس از کاشت برای فرد بسیار خبره هستند. موفقیت کاشت به سطح موهای اهدا شونده بستگی دارد. هرچه ریزش موهای سر فرد بیمار بیشتر باشد احتمال امکان انجام عمل  طبیعی کمتر است و در صورت طاسی کامل ، بیمار باید از روش های ترمیم مو استفاده نماید.

توانایی پزشک کاشت مو سر

یک جراح متخصص کاشت مو می تواند با تخمین تراکم موهای فرد پس از کاشت ، در قسمت های کم پشت تر پوست سر اقدام به کاشت و پیوند مو نماید. در واقع، اینجاست که هنر و علم کاشت با یکدیگر تلفیق می شود. اغلب در مواقعی که بیمار بانک موی کافی برای پوشش قسمت های طاسی سر مانند جلوی سر ندارد، باید به صورتی از بانک موی موجود استفاده کرد که بالاترین تراکم مو پس از کاشت در قسمت های کم پشت سر تأمین شود. در واقع این “چهره بیمار در آینه” است که درصد موفقیت عمل کاشت را تعیین می کند. اگر به دنبال بهترین کلینیک تخصصی کاشت موی طبیعی هستید، با متخصصین ما در کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید.

سن کاشت مو

۶ سوال که قبل از عمل کاشت مو باید بپرسید!

تصمیم به انجام عمل کاشت ، تصمیمی بسیار مهم است که نباید به راحتی از آن گذشت. بنابراین قبل از اینکه اقدام به عمل جراحی کاشت مو و پیوند مو نمایید ، حتما سوالات زیر را از خود بپرسید:کدام جراح کاشت را انتخاب کنم؟ انتخاب بهترین و مناسبت ترین جراح کاشت مهمترین تصمیم برای رفع مشکل کم پشتی موهای شما است. یکی از راحتترین و بهترین کارها، انتخاب بهترین کلینیک کاشت در شهر خود است. حتی ساکنین سایر شهر ها نیز می توانند برای اطمینان از گرفتن بهترین نتیجه کاشت و پیوند مو، به بهترین کلینیک کاشت مو در تهران مراجعه نمایید اما به دلیل کم شدن بخشی از هزینه های فرد مورد نظر ترجیح ما کاشت در شهر خودتان است. بهترین مرکز تخصصی را می توانید با پرس و جو و مشاوره با مراجعین قبلی و پیدا کردن مراکز مورد اعتماد و مراجعه بازیگران و افراد مشهور پیدا کنید.

چه دارویی پس از کاشت مو مصرف کنم؟ باید بگوییم بله مصرف برخی از داروها و غذاها و رعایت موارد مراقبت پس از عمل ، باعث بهبود روند رشد موهای کاشته شده می شود. مصرف داروی ماینوکسیدیل و فیناستراید که هر دو مورد تأیید FDA هستند، به گرفتن نتیجه بهتر از عمل کاشت و رشد بهتر موها پس از کاشت کمک می کنند. اما مراقبتهای ویژه که پزشک شما میگوید در اولویت میباشد. ماینوکسیدیل یکی از داروهای بسیار موثر برای درمان ریزش مو است که در تمام داروخانه ها موجود است.

کدام روش کاشت مو برای من مناسب است؟ روش های مختلفی برای کاشت مو وجود دارد. که بر اساس یک سری آیتمها متفاوت میشود. داشتن طول درمان سخت. دوره نقاهت طولانی وجود اسکار و جای ضخم و موادر اینچونینی موجب میشود انواع کاشت مو به وجد بیاید. در ادامه به معرفی روشهای مختلف میپردازیم که شامل FUE ، FUT ، FIT ، SUT و … می باشد.

روش های کاشت مو

کاشت مو به روش SUT اس یو تی

از این روش در موارد بسیاری برای درمان مشکل ریزش مو در بانوان و آقایان استفاده شده است.

کاشت مو به روش FUE

در آن فولیکول های مو در محل اهدا شونده با تیغ از پشت و کنار سر تراشیده می شوند. سپس فولیکول های مو در محل بدون موی سر کاشته می شوند. به دلیل اینکه فولیکول ها به صورت تک تک انتقال می یابد، مدت زمان عمل FUE بیشتر از FUT است.

کاشت مو به روش FUT

هزینه کاشت مو به روش FUT کمتر از روش FUE است و در زمان کمتری انجام می شود.

هزینه کاشت مو چقدر است؟

هزینه عمل کاشت مو تماماً بستگی به دکتر جراح کاشت مو ، کلینیک تخصصی کاشت مو سر که انتخاب کرده اید و تعداد تارهای مو مورد نیاز و مراقبت های پس از عمل دارد. اما به طور کلی قیمت کاشت مو به روش FUE قیمت بیشتری نسبت به روش FUT دارد. همچنین شما می توانید از پکیج های تخفیف کاشت به مناسبت های مختلف در کلینیک های معتبر کاشت و ترمیم مو استفاده نمایید.

اهمیت پیوند مو

اگر به عکس های افرادی که عمل پیوند را انجام داده اند نگاه بیاندازید حتما مشاهده خواهید کرد که با عمل انجام داده شده روی سر چقد تغییر کرده اند از این رو عمل پیوند مو از میان دیگر عمل های زیبایی بیشتر حائز اهمیت است.

اگر میخواهید پیوند مو انجام دهید، مهمترین بخش پیدا کردن یک جراح باتجربه میباشد تا بتوانید به نتیجه دلخواه تان برسید و لازم است که اطلاعات بیشتری درباره پیوند داشته باشید. این روزها ۲ روش کاشت مو و پیوند موی FUT و FIT جزو رایج ترین راه های جراحی کاشت مو هستند که با مشورت پزشک متخصص پیوند موی خود مناسب ترین را انتخاب کنید.

در میان روش های موجود روش های جدید دیگری مانند روش DHI  (Direct Hair Implantation) وجود دارد که در واقع همان روش FUE  (Follicular Unit Extraction) یا استراج واحد فولیکول میباشد.

رفع طاسی سر

جراحی پیوند مو می تواند به طور کامل مشکلات مربوط به ریزش مو را برطرف نماید. نتایج این روش بسیار موثر است و رشد مو بعد از پیوند شبیه به رشد موهای طبیعی می باشد.

نیاز کم به مراقبت و نگهداری

یکی دیگر از مزایای جراحی پیوند این است که موهای پیوندی مانند موهای طبیعی رشد می کنند و نیازی به استفاده از شامپو و یا مواد شیمیایی برای حفظ تراکم آن وجود ندارد. پیوند فقط یکبار انجام می شود و متقاضی مجبور نیست دائما به دکتر مراجعه نماید. همچنین موی پیوندی از دوام بسیار بالایی برخوردار است.

هزینه کم

بیشتر افراد تصور میکنند که هزینه های مربوط به کاشت مو زیاد می باشد اما اگر هزینه درمان های دیگر را در نظر بگیرید متوجه خواهید شد که این هزینه ها اندکند اما هرگز تمام نمی شوند. در طول یک دوره طولانی هزینه راه حل های موقت از هزینه پیوند مو فراتر خواهد رفت. پیوند مو یک راه حل طولانی مدت و دائمی برای رفع مشکل طاسی می باشد.

پیوند مو صورت، ریش و سبیل آقایان

پیوند موی ریش و سبیل و به طور کلی پیوند موی صورت آقایان با برداشت مو از نواحی دارای موهای قوی تر، مانند نواحی پشت سر و اطراف سر و کاشت گرفت های مو بر روی نواحی بالای لب و چانه و گونه و … انجام می شود.

جدیدترین روش کاشت مو

محل برداشت مو برای پیوند مو

ناحیه برداشت مو بر اساس تطابق رنگ و ضخامت موهای آن ناحیه با موهای صورت انتخاب می شود. تأثیر پیوند موی طبیعی ریش و سبیل و صورت آقایان، به صورت مادام العمر بوده و مانند موی طبیعی قابلیت رشد و تراشیدن دارند. قیمت و هزینه پیوند موی صورت آقایان، به وسعت ناحیه کاشت و شرایط بیمار بستگی دارد. جراح ابتدا با شکاف دادن پشت سر و با روش های ذکر شده فولیکول های مو را ناحیه پشت سر بر میدارد که در واقع فاز اول عمل میباشد و در فاز دوم فولیکول ها یا به صورت تک به تک ، دوتایی، سه تایی و … زیر پوست سر ناحیه دچار طاسی و کچلی شده قرار میدهد.

دکتر پیوند مو

شاید در نگاه اول تعداد تبلیغات مراکز کاشت مو و پزشکان کاشت مو شما را دچار سردرگمی نماید. اما با نگاه تخصصی تر، انتخاب یک دکتر پیوند خوب چندان مشکل نیست. اولین راه، بررسی برد تخصصی وی در زمینه جراحی های زیبایی می باشد.

تنها داشتن گواهینامه معتبر از کشورهای اروپایی و آمریکایی، ملاک برتری یک پزشک پیوند مو نیست. تحصیلات آکادمیک پزشک متخصص مو وی را از سایر افراد مدعی عمل کاشت مو و پیوند متمایز می کند. کلینیک های معتبر پوست و مو، عمدتاً تعداد قابل توجهی دکتر پیوند موی خوب در کادر پزشکی خود دارند. لذا می توانید به جای جستجوی یک دکتر پیوند خوب، به جستجوی یک کلینیک معتبر کاشت مو بپردازید. در آخر سوالات متداول در مورد کاشت مو را مطالعه کنید و سپس به سراغ نظرات کسانی که کاشت مو انجام داده اند بروید.

سخن آخر

کلینیک مو، کلینیک تخصصی کاشت مو و کلینیک پوست ایران نوین با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان با مدرن ترین و مجهزترین تکنولوژی و آخرین متدهای روز دنیا در خدمت هم وطنان گرامی میباشد. همچنین کلینیک مو ، ایران نوین باتجربه ۱۸ ساله خود و با بهره گیری از مجرب ترین و برجسته ترین متخصصین و کادر پزشکی در حوزه کاشت مو ، جوانسازی و لیزر ، تناسب اندام ، جراحی زیبابی، به عنوان کلینیکی پیشرو و معتبر در ایران و خاور میانه فعالیت دارد.کلینیک ایران نوین (www.irannovinclinic.com) با دارا بودن پرسنل کادر درمان ،پزشکان متخصص و اداری و مارکتینگ از واحد تبلیغات تا فروش و در دو کلینیک بزرگ و مجزا با افتخار دریافت مدارک معتبر در حال ارائه خدمات برای رسانیدن شما به آنچـه که ایـده آلتان اســت، تلاش می کند.

** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها