کد خبر 1452282
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶

سفرمارکت یک موتور جستجوست که نتایجش فقط و فقط در حوزه گردشگری است. هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد، نه؟ شما چه بخواهید بلیط هواپیما بخرید، چه بلیط قطار و یا حتی چه بخواهید تور رزرو کنید یا یک اقامتگاه اجاره کنید می‌توانید به سراغ سفرمارکت بیایید. اگر می‌پرسید مزایای استفاده از سفرمارکت برای مسافران و گردشگران چیست؟ باید بگوییم با جستجوی هر کدام از مواردی که گفتیم، لیستی از تمام گزینه‌های موجود برای شما لیست می‌شود. پس در ادامه با ما همراه باشید تا دقیق‌تر این موتور جستجوی حیرت‌انگیز را بشناسیم.

خرید آنلاین بلیط هواپیما با مقایسه تمام بلیط‌های موجود

تصور کنید دیگر نه نیازی باشد به صورت حضوری به آژانس‌های مسافرتی بروید و نه در ترافیک گیر بیفتید. فقط کافیست در خانه پشت لپ تاپ بنشینید و کار را به سفرمارکت بسپارید. برای خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت اول مبدا و مقصد را وارد کرده و سپس تاریخ رفت و برگشت را وارد می‌کنید. سپس لیستی از تمام بلیط‌های موجود به شما نمایش داده می‌شود. می‌توانید با مقایسه در این لیست، ارزانترین بلیط هواپیما را برای خود انتخاب کنید. البته باید به سایر فاکتورها نیز دقت کنید.

فاکتورهای موثر دیگری هم در سفرمارکت وجود دارند. مثلا تنوع بالایی از قیمت‌ها و آژانس‌های عرضه کننده را خواهید دید. همچنین سهولت در رزرو به شما کمک می‌کند طی مدت زمان کمی رزرو خود را قطعی کنید. رزرو بلیط هواپیما از این پلتفرم کار ساده‌ای است. همانطور که گفتیم تنها با تعیین تاریخ سفر می‌توانید در عرض چند ثانیه بهترین پرواز را پیدا کرده و آن را با دیگر بلیط‌ها مقایسه کرده و خرید خود را انجام دهید. همه چیز در سفرمارکت طوری طراحی شده که نیازی به بررسی دیگر وب سایت‌ها نداشته باشید و اختلاف قیمت و خدمات را در یک صفحه به چشم خود ‌ببینید. همین موضوع باعث کاهش اتلاف وقت شما شده و خرید آسانی را برایتان رقم می‍‌زند.

ناگفته نماند که آژانس‌های مسافرتی زیادی هم با سفرمارکت همکاری می‌کنند. به همین دلیل تنوع زیادی وجود دارد و از بین آن‌ها حق انتخاب گسترده‌ای دارید. سفرمارکت برای مشتریانش ارزش زیادی قائل است و به آن‌ها این امکان را می‌دهد که از بین آژانس‌های مختلف هر کدام را که بیشتر می‌پسندند، انتخاب کنند. اینگونه کسی مجبور نیست فقط از یک آژانس خرید کند. این موضوع همچنین باعث تنوع در خدمات می‌شود و سفر خوبی را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

همچنین یک نکته بسیار مهم در مورد تهیه بلیط پرواز از سفرمارکت این است که در صفحه رزرو، فیلترهایی در نظر گرفته شده است که از طریق آن‌ها بتوانید زودتر هرآنچه را که می‌خواهید پیدا کنید. این فیلترها در تعیین ایرلاین، تعیین قیمت بلیط و بلیط سیستمی یا بلیط چارتر بودن به شما کمک زیادی می‌کنند. به همین دلیل زودتر بلیطی که می‌خواهید را پیدا می‌کنید. پس پیشنهاد می‌کنیم اگر در فکر سفر هوایی بودید، از سفرمارکت غافل نشوید.

تهیه بهترین بلیط قطار

قابل انکار نیست که این روزها کارگزاران سفرهای ریلی خیلی بیشتر از گذشته هستند. دلیل آن هم افزایش تقاضای سفر با قطار است. کاملا منطقی است! قطار سفر ارزان و راحتی است و در همه روزهای سال می‌توانید بلیط قطار خریداری کنید. البته خرید بلیط قطار ارزان در برخی از روزهای سال مثل عید نوروز، تعطیلات تابستان، اواخر هفته و دیگر موارد ممکن است کمی سخت باشد. همچنین در روزهای خلوت هم انتخاب میان این همه گزینه دشوار است. خرید بلیط قطار به صورت اینترنتی و غیرحضوری بسیار راحت‌تر است. برای خرید آنلاین بلیط قطار می‌توانید به سایت و یا اپلیکیشن سفرمارکت سر بزنید.

علاوه ‌بر مزایایی که سفر با قطار دارد، خرید اینترنتی بلیط قطار هم مزایای خاص خودش را دارد. از جمله این مزایا می‌توانیم به قیمت ارزان، راحتی خرید، سادگی استرداد و دیگر موارد اشاره کنیم. در ادامه برخی مزایای خرید اینترنتی بلیط قطار از سایت سفرمارکت را آورده‌ایم:

  • در هر ساعتی از شبانه‌ روز و در هر کجا که باشید، می‌توانید نسبت به خرید بلیط قطار از سفرمارکت اقدام کنید. در سفرمارکت محدودیت مکانی برای رزرو بلیط وجود ندارد.
  • پشتیبانی قوی سفرمارکت تجربه خوبی برای شما رقم می‌زند. این پلتفرم همواره تلاش می‌کند گردشگران و همراهانش، سفر دلچسبی را تجربه کنند. به همین دلیل است که یک سیستم پشتیبانی قوی برای کاربران خود فراهم کرده است. در صورت بروز هر گونه مشکل می‌توانید به سادگی با پشتیبانی سایت سفرمارکت ارتباط برقرار کرده و مشکل خود را مطرح کنید.
  • با سفرمارکت می‌توانید ارزانترین بلیط قطار را در بین آژانس‌های مختلف پیدا کنید. پس دیگر نیازی نیست نگران قیمت بلیط باشید.
  • ناگفته نماند که سفرمارکت تمام خطوط ریلی ایران را پوشش می‌دهد. به هر شهری که قصد سفر دارید، اگر خطوط ریلی داشته باشد، بلیط قطار آن را می‌توانید از سایت سفرمارکت تهیه کنید.
  • تمام خدمات سایت سفرمارکت در اپلیکیشنش نیز وجود دارد. با نصب اپلیکیش هیچ تخفیف و جشنواره‌ای را از دست نخواهید داد. چه بهتر از این؟

همراه شدن با ایده‌آل‌ترین تورهای مسافرتی

مزایای سفر با تورهای گردشگری بر هیچ کسی پوشیده نیست. تور خدمات زیادی دارد. اقامتگاه، وسیله حمل ‌و نقل، بیمه مسافرتی، تورلیدر، وعده‌های غذایی، بلیط ورودی‌های جاذبه‌های گردشگری و عوامل دیگر همه و همه در تور موجود است. قیمت نهایی تورهای مسافرتی به قیمت تک به ‌تک این خدمات بستگی دارد. پس اگر به ‌دنبال بهترین قیمت تور مسافرتی هستید باید اول این ‌موضوع را برای خودتان تعیین کنید که کیفیت خدمات تور برای شما مهم‌تر است یا ارزان بودنش..

در کل سفر مارکت لیستی از تورهای مختلف گردشگری که در مقصد خاص شما برگزار می‌شود را نمایش می‌دهد. شما می‌توانید با اعمال فیلترهای مختلفی که در این سایت قرار کرفته به موتور جستجوی سفرمارکت کمک کنید تور مورد علاقه‌تان را به شما نشان بدهد.

مثلا می‌توانید مدت زمان اقامتتان، تعداد ستاره هتل مد نظرتان، نوع تور مورد علاقه‌، نوع وسیله حمل‌ و نقل، بازه‌ی قیمتی که مد نظر دارید و همچنین مجریان تور مورد نظرتان را انتخاب کنید. اینگونه در نهایت تورهایی به شما نمایش داده می‌شود که بیشترین شباهت را با تور داخل ذهنتان دارد. فراموش نکنید که می‌توانید لیست تورهای گردشگری نمایش‌داده‌شده در وب‌سایت یا اپلیکیشن سفرمارکت را از گران به ارزان‌ طبقه‌بندی کنید. به این وسیله در کم‌ترین زمان ممکن می‌توانید ارزان‌ترین تور ایده‌آل خود را پیدا کنید.

رزرو باکیفیت‌ترین هتل‌ها و اقامتگاه‌ها در ناشناخته‌ترین مکان‌ها

اقامت، مهم‌ترین موضوع به هنگام سفر است. این که در مقصدتان کجا بمانید خیلی وقت‌ها باعث نگرانی است. خصوصا اگر مقصد شما کشوری دور و غریبه باشد. اما نگران نباشید. سفرمارکت اینجاست تا به شما کمک کند. رزرو هتل در سفرمارکت به سادگی همان فرآیند رزرو بلیط هواپیما و تور است. در مرحله‌ی اول فقط مقصد مورد نظر و تاریخ ورود و خروج خود را وارد می‌کنید.

شما می‌توانید تعداد نفرات را نیز وارد کنید. بعد از آن با کلیک کردن بر روی دکمه جستجو، تمام هتل‌های موجود با شرایط مورد نظر شما در یک لیست به نمایش گذاشته می‌شود. شما می‌توانید به راحتی در میان تمام پیشنهادهایی که ارائه شده است جستجو کنید و بهترین و ارزانترین هتل یا اقامتگاه را متناسب با سلایق و شرایط خود و همراهانتان رزرو کنید. فراموش نکنید که رزرو انواع ویلا، سوئیت و اقامتگاه نیز در سفرمارکت ممکن است.

** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است