شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با ارج نهادن به خدمات صادقانه آن عزیز، مصیبت وارده را به خانواده محترم و دوستان و همکارانش تسلیت می گوید.

به گزارش مشرق، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در پی درگذشت دکتر حسن غفوری فرد پیام تسلیت صادر کرد. متن پیام بدین شرح است:

درگذشت شادروان دکتر حسن غفوری فرد را که شخصیتی دانشگاهی و از انقلابیون پیشکسوت، مریدان حضرت امام خمینی (ره) و همراهان رهبر معظم انقلاب بود، مایه تاسف و تاثر فراوان شد.

این خدمتگزار پرتلاش و دلسوز که در طول ۴۴ سال گذشته منشاء خدمات فراوانی در عرصه های مختلف مدیریتی و اجرایی، ادوار مجلس، آموزش عالی و احزاب و تشکل های سیاسی بود، همواره به صداقت، ادب و فروتنی و پایبندی به آرمان های نظام اسلامی شهره بود.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با ارج نهادن به خدمات صادقانه آن عزیز، مصیبت وارده را به خانواده محترم و دوستان و همکارانش تسلیت می گوید و از خداوند متعال علو درجات آن سعید فقید را مسئلت دارد.

مرحوم حسن غفوری فرد که دارای مدرک دکترای ذرات هسته‌ای بود، دارای سوابق مدیریتی و اجرایی بسیاری در دوران جمهوری اسلامی از جمله وزارت نیرو، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، استانداری، رئیس سازمان تربیت بدنی، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه و رئیس هیئت بازرسی و نظارت شورای‌عالی انقلاب فرهنگی بود. ایشان صبح امروز پنج‌شنبه ۱۸ اسفندماه پس از تحمل بیش از یک سال بیماری سرطان در بیمارستان دار فانی را وداع گفت.