کد خبر 1490513
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷

آکادمی آموزش املاک ابراهیمی که با هدف گسترش دانش در حوزه املاک شکل گرفته است، به برگزاری دوره های مختلف آموزشی در سطح کشور می پردازد. از جمله نکات مهمی که در این خصوص باید به آن اشاره کنیم این است که هرکدام از این دوره ها در سطوح گوناگونی برگزار می گردد و باتوجه به سابقه و تجربه ی هر مدیر و مشاور املاکی، گذراندن دوره مخصوص هرفرد توصیه می شود. یکی از مهم ترین دوره های این آکادمی، دوره mba املاک است که در طی 6 ماه و 80 واحد درسی برگزار می گردد.

دوره mba تنها دوره بلندمدت در حوزه ی املاک است که توسط 12 استاد و در 8 فصل ارائه می گردد. سرفصل های این دوره که در زمینه های مختلفی مانند کارآفرینی در املاک، قوانین صنفی و ملی ملک، ترند املاک، ارتباطات، توسعه، ساخت و ساز، معماری و مواردی از این دست ارائه می شود؛ به طور کامل دانش پذیران را به فردی کاملا حرفه ای در این زمینه تبدیل می کند.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه آموزش املاک دوره mba املاک اینجا را کلیک کنید.

به همین منظور جشن اختتامیه دوره mba در سال 1401 در شاندیز گالریا تهران، در تاریخ 22 اسفند با شکوه هرچه تمام تر برگزار شد. دانشپذیران این دوره در این جشن اذعان داشته اند که این کلاسها در نهایت کیفیت برگزار شده و تمام لحظاتش سرشار از نکات کاربردی مختلف بوده است. بخشهای مختلف این دوره برای تمامی افراد علی الخصوص مدیران املاک جذاب بوده و از ورکشاپ حقوقی تا برندینگ و مارکتینگ برایشان مفید واقع شده است.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه دوره های آموزش املاک اینجا را کلیک کنید.

باتوجه به نیاز شدیدی که امروزه در حوزه ی آگاهی مشاورین و مدیران املاک به صورت تخصصی وجود دارد، باید بدانیم که اگر به خلاهای موجود در این زمینه دقت نکنیم و آنها را برطرف ننماییم، به زودی این صنف دچار مشکلات اساسی شده و از سایر مشاغل عقب می افتد.

اگر شما هم تازه به فعالان حوزه املاک پیوسته اید، پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دوره مقدماتی مشاور املاک اینجا را کلیک کنید.

** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها