کد خبر 1499072
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷

دزدگیر اماکن یک پنل بسیار قدرتمند است که باعث جلوگیری از سرقت و جلوگیری از خسارات و حادثه هایی مانند آتش سوزی می شود که در ادامه کهربادر قرار است ما را با انواع دزدگیر خانه و اماکن آشنا کند پس با ما همراه باشید.

انواع سنسور دزدگیر اماکن

  1. سنسور حرکتی
  2. سنسور وزنی
  3. سنسور نوری
  4. سنسور ضربه

  • سنسور حرکتی

این سنسور از نوع سنسور حرکتی است که به محض حرکت یک جسم و یک موجود جاندار، یک سیگنال تحریک را برای دستگاه مرکزی ارسال می کند. مانند زمانی که شخص از طریق درب شیشه ای اتوماتیک ورود می کند، این سنسور ورود جسم جاندار را از طریق درب شیشه ای اتوماتیک تشخیص و اطلاع می دهد. رابطه ی دزدگیر اماکن و درب شیشه ای اتوماتیک مخصوصا در اماکن بزرگ مانند مجتمع تجاری ها بسیار مهم است و باعث تشخیص هرگونه خطری می شود.

  • سنسور حرکت وزنی

این نوع سنسور نیز یکی از مدل های سنسور حرکتی است که توانایی تشخیص انسان از حیوان را دارا است. این نوع سنسور ها در اماکن شلوغ مانند پارکینگ بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. هنگامی که جک درب پارکینگ به حرکت در می آید این نوع سنسور به راحتی می تواند تشخیص دهد که چه جسمی از طریق حرکت جک درب پارکینگ وارد آن مکان شده است و وجود هر دو وسیله ی سنسور حرکت وزنی و جک درب پارکینگ در مکان هایی مانند پارکینگ های شلوغ، بسیار مهم است و حتما قبل از خرید هرگونه سنسور اماکن، به این نکات توجه ویژه شود.

  • سنسور نوری

سنسور نوری مانند یک خط لیزر کار می کند و در صورتی که این خط قطع شود، به دستگاه "دزدگیر اماکن" اطلاع داده می شود و اعلام خطر می کند. دزدگیر اماکن انواع بسیار زیادی دارد که هر نوع دزدگیر اماکن ویژگی های خاص خود را دارد، اما سنسور نوری یکی از مهم ترین سنسور دزدگیر های اماکن است. حتما در فیلم های سینمایی، مکان هایی که از نظر اطلاعاتی بسیار با اهمیت هستند را دیده اید که که یک فنس الکتریکی با نور های قرمز آن را احاطه کرده اند و هر شخصی از این نور های قرمز عبور کند، سنسور نوری اعلام خطر می کند.

در واقعیت نیز این نوع دزدگیر مورد استفاده قرار می گیرد مخصوصا در خصوص درب پارکینگ، بعضی از سیستم های پارکینگی دارای سنسور بیرون درب نوری هستند که به رنگ مشکی هستند که عدم وجود و وجوده ماشین و هر وسیله نقلیه را تشخیص می دهد.

  • سنسور ضربه

گاهی از مواقع شما می خواهید که قبل از ورود سارق، سیستم اعلام سرقت شما متوجه شود و اعلام خطر کند، در این صورت شما می بایست از سنسور های پیشگیرانه استفاده کنید که یکی از انواع این سنسور ها، سنسور ضربه است که اکثرا بر روی درب و پنجره ها نصب می شود که با کوچک ترین ضربه، این نوع سنسور عمل می کند و به دزدگیر مرکزی اعلام خطر می کند. این نوع سنسور یکی از مهم ترین و پرکاربرد ترین دزدگیر اماکن است. شما می توانید جهت مشاوره و خرید هرگونه دزدگیر اماکن، به وبسایت کهربادر: kerkerehbarghy.com مراجعه کنید و با کارشناسان کهربادر در ارتباط باشید.

دزدگیر اماکن چیست؟

شما می توانید با داشتن یک دزدگیر، امنیت را به خانه و یا محل کار خود بیاورید، بعد از امنیت مالی، داشتن امنیت در خانه و یا در محل کار نیز یک ضرورت محسوب می شود و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در واقع دزدگیر سیستم بسیار هوشمندی است که باعث به وجود آمدن امنیت دائمی در هر مکانی که شما ساکن هستید می شود، امنیتی مانند سرقت، آتش سوزی و...

در سال های گذشته و زمان های قدیم، اولین دزدگیر ها به این صورت بودند که با ایجاد صدا و آژیر، صاحب خانه و صاحب آن مکان را از خطر احتمالی آگاه می کردند اما امروزه و جدیدا این نوع سیستم ها پیشرفت بسیار زیادی داشته اند و با استفاده از وسایل و ابزار هایی مانند خط تلفن ثابت و یا خط تلفن سیم کارتی، صاحب آن مکان را از خطرات و اتفاقاتی که در حال رخ دادن است آگاه می سازند.

لوازم جانبی یک دزدگیر هوشمند و مناسب

شما اگر بخواهید یک دزدگیر بسیار حرفه ای و هوشمند در منزل و یا محل کار خود داشته باشید، می بایست که آن دزدگیر حتما سنسور و لوازم جانبی زیر را داشته باشد، دزدگیری که لوازم جانبی و سنسور های زیر را داشته باشد یک سنسور بسیار حرفه ای محسوب می شود و علاوه بر اعلام خطر توسط آن دزدگیر، باعث پیشگیری هرگونه خطری نیز می شود که این یکی از مزیت ها و ویژگی های بسیار مهم دزدگیر هوشمند محسوب می شود.

سنسور حرکتی

سنسور دود

سنسور ضربه

آژیر پیزو

سیستم تلفن کننده

آنتن جی ام اس

قیمت دزدگیر اماکن

قیمت دزدگیر خانه و فروشگاه که جز دزدگیر اماکن محسوب می شوند در اکثر برند ها متفاوت است. برای اکثر افراد، قیمت عامل تاثیر گذار در خرید دزدگیر اماکن و یکی از مهم ترین نکات هنگام خرید دزدگیر است. اگر برندی مناسب با قیمتی ارزان دزدگیر اماکن به فروش برساند، قطعا خرید از آن برند برای هر شخصی مناسب و به صرفه خواهد بود.

شما می بایست برای خرید دزدگیر این آگاهی را داشته باشید که سیستم های دزدگیر به دو نوع بی سیم و سیمی تقسیم می شوند و قیمت دزدگیر منزل یا فروشگاه بی سیم گران تر از مدل های دیگر دزدگیر است و یک مدل دزد گیر خاص است.

سخن پایانی

با شناخت دقیق انواع سنسور دزدگیر، می توانیم از خانه و محل زندگی خود در برابر تهدیدات امنیتی حفاظت کنیم. این سنسور ها با استفاده از فناوری های پیشرفته قادر به تشخیص و اعلام هرگونه نفوذ و تهدید به خانه ما هستند. شما می توانید جهت خرید دزدگیر اماکن به وبسایت کهربادر مراجعه کنید و جهت استعلام قیمت با کارشناسان کهربادر در ارتباط باشید. در صورت هرگونه سوال شما می توانید در زیر همین مطلب برای ما کامنت بگذارید و با ما در ارتباط باشید.

این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها