تاخیر در ورود یک فروند هواپیما از شرکت هواپیمایی کاسپین باعث تاخیر در سه پرواز دیگر و معطلی چندین ساعته صدها مسافر این پروازها شد.

به گزارش مشرق، برخی از مردم به علت تاخیر چند ساعته پروازهای کرمان به تهران و مشهد انتقاداتی داشتند که مسئولان اداره کل فرودگاه های استان کرمان به آن پاسخ دادند.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان کرمان شامگاه چهارشنبه افزود: پرواز کرمان به مشهد شماره ۶۹۱۱ شرکت هواپیمایی کاسپین از نوع MD باید ۱۲:۴۰ دقیقه ظهر امروز فرودگاه کرمان را ترک می کرد اما ساعت ۱۵:۴۶ دقیقه پرواز کرد و این پرواز سه ساعت و ۴۶ دقیقه تاخیر داشت.

علیرضا مجیدی اظهار داشت: همچنین این هواپیما قرار بود ساعت ۱۶ عصر امروز از مشهد به کرمان پرواز می کرد اما ساعت ۲۱:۳۲ دقیقه به مقصد رسیده که این پرواز هم پنج ساعت و ۳۲ دقیقه تاخیر داشته است.

وی عنوان کرد: همچنین پرواز ۶۹۱۱ از کرمان دوباره باید ساعت ۱۷ به سمت تهران پرواز می‌کرده که این پرواز هنوز اعلام نشده است و مسافران در سالن معطل هستند.

مجیدی با بیان اینکه این هواپیما نقص فنی نداشته و علت تاخیر در ورود این هواپیما بوده است تصریح کرد: شرکت هواپیمایی باید پاسخگوی ضرر و زیان مسافران باشد.

مسافران پرواز ساعت ۱۷ کرمان به تهران تا لحظاتی پیش در فرودگاه کرمان معطل بودند.