کد خبر 1500293
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱

هر کسی که یک پیج اینستاگرامی برای فروش محصولات راه‌اندازی می‌کند، به یک فروشگاه ساز نیاز دارد تا بتواند محصولات خود را با سرعت خیلی سریع‌تری دسته‌بندی کرده و سفارشات را خیلی سریع‌تر آماده کند. اگر شما هم کسب‌وکار مخصوص به خود را دارید و می‌خواهید فروش بیشتری داشته باشید، مطمئن باشید که استفاده از یک فروشگاه ساز می‌تواند کمک بسیار زیادی به شما کند. در این مقاله، ما شما را با بهترین فروشگاه ساز آنلاین آشنا می‌کنیم تا راحت‌تر بتوانید کسب‌وکار اینترنتی خود را ارتقا دهید.

فرقی ندارد که کسب‌وکار شما در چه حوزه‌ای است و تقریبا چقدر مشتری دارد. در هر شرایطی، به یک فروشگاه ساز آنلاین نیاز دارید تا بتوانید دسترسی راحت‌تری به قسمت‌های مختلف سفارشات خود داشته باشید. با استفاده از یک سایت مناسب، شما این امکان را دارید که تمام سفارشات خود را به صورت کاملا حرفه‌ای مدیریت کنید. همچنین در سریع‌ترین زمان ممکن می‌توانید آنها را آماده و ارسال نمایید. در این بخش، می‌توانید با بهترین فروشگاه ساز آنلاین آشنا شوید که به ارتقا و بهبود کسب‌وکار شما کمک بسیار زیادی می‌کند.

فروشگاه سازها باید چه امکاناتی داشته باشند؟

یک فروشگاه ساز اینترنتی باید امکاناتی مانند مدیریت سفارش و مدیریت ارسال داشته باشد و حداقل روند سفارش‌گزاری شما را راحت‌تر کند. یک آنلاین شاپ باید بتواند یک فروشگاه آنلاین را بدون دردسر فعال کند. در ادامه چند مورد از ویژگی‌ها و امکانات یک فروشگاه اینترنتی را ذکر خواهیم کرد.

ارسال رایگان پیامک به مشتریان

به احتمال زیاد اگر شما هم به صورت اینترنتی از سایت خرید کرده باشید، مشاهده کرده‌اید که بعد از خرید، پیامکی مبنی بر تشکر از خرید برای شما ارسال می‌شود که در آن اطلاعاتی مانند کد رهگیری و سایر موارد این‌چنینی نیز گنجانده شده‌اند. برخی فروشگاه سازها به شما این امکان را می‌دهند که پیامک را برای مشتریان خود ارسال کنید.

به بیان دیگر، هیچ نیازی ندارید که حتما خودتان به صورت دستی پیامک را نوشته و بفرستید. یک سایت‌ساز به شما کمک می‌کند که به صورت خودکار و بعد از خرید اینترنتی از وب‌سایت، خیلی راحت این پیام ارسال شود.

امکان فروش محصولات فروشگاه اینترنتی شما در پلتفرم‌های دیگر

یکی دیگر از دلایلی که باعث مس‌شود یک کسب و کار یک گزینه را به عنوان فروشگاه ساز انتخاب کند، این است که به شما کمک می‌کنند تا محصولات خود را در سایت‌های دیگر مثل ترب به نمایش گذاشته و بفروشید. همان‌طورکه می‌دانید، ترب یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های فروش محصول است که فروشنده را به صورت مستقیم به خریدار متصل می‌کند.

ازاین‌رو، می‌توانید با ساخت سایت فروشگاهی، فروش محصولات خود را در ترب نیز آغاز کنید. نکته جالب توجه درباره این قابلیت این است که هیچ نیازی ندارد که حتما آن را به صورت دستی اضافه کنید و تنها با ساخت سایت فروشگاهی در این پلتفرم، فروشگاه شما در اپلیکیشن ترب نیز اضافه می‌شود. ازآنجاکه خیلی از افراد برای خرید محصولات متنوع خود از وب‌سایت یا اپلیکیشن ترب استفاده می‌کنند، می‌توانید مطمئن باشید که این قابلیت کمک خیلی زیادی به افزایش درآمد و فروش شما می‌کند.

مدیریت و ارسال سفارشات

اگر تعداد مشتریان و مخاطبان شما خیلی کم باشد، با استفاده از همان اینستاگرام هم تاحدودی می‌توانید سفارشات را مدیریت کنید. بااین‌حال، این موضوع برای وقتی که تعداد مشتریان خیلی زیادی دارید، صدق نمی‌کند. مدیریت مشتریان بصورت دستی در اینستاگرام باعث می‌شود که خیلی از آنها را نادیده بگیرید و شاید نتوانید به آنها پاسخ دهید. همچنین این امکان وجود خواهد داشت که نتوانید سفارشات را به موقع ارسال کنید

برای رفع این مشکل کافی است که با استفاده از یک فروشگاه ساز آنلاین که امکان اتصال به اینستاگرام را دارد، فروشگاه اینترنتی خود را بسازید. در قدم بعدی، مشتریان خیلی راحت روی لینک ارائه شده از طرف فروشگاه ساز کلیک می‌کنند و به صورت مستقیم محصول مورد نظر خود را می‌خرند. در ادامه، این سایت‌ساز باید بتواند به شما کمک کند که خیلی راحت روی سفارشات انجام شده مدیریت داشته باشید و بتوانید در هر ساعتی از شبانه‌روز و در سریع‌ترین زمان ممکن، برای ارسال آنها اقدام نمایید. تعداد زیادی از فروشگاه سازها این قابلیت را ندارند و ما فقط پادروشاپ را به عنوان یک فروشگاه ساز با قابلیت اتصال به اینستاگرام می‌شناسیم.

ارائه لینک اختصاصی محصولات

یکی دیگر از امکاناتی که برای استفاده از یک فروشگاه ساز آنلاین باید در نظر بگیرید، داشتن یک لینک اختصاصی است. با استفاده از این امکان یا ویژگی، می‌توانید یک لینک مختص به خود داشته باشید و آن را درون بیو اینستاگرام خود بنویسید. در این مرحله، مشتریان موقع خرید دیگر نیازی ندارند که حتما به صورت مستقیم به اینستاگرام شما پیام بدهند. این کاربران می‌توانند خیلی راحت از طریق این سایت اختصاصی، خرید خود را انجام دهند.

پرداخت امن از طریق درگاه بانکی

پرداخت امن یکی دیگر از مزیت‌هایی است که یک فروشگاه ساز به طور حتم باید داشته باشد. می‌توانید مطمئن باشید که هر زمانی که مشتریان در سایت شما خرید می‌کنند، تمام این خریدها به صورت کاملا ایمن انجام می‌شوند و پول شما محفوظ باقی خواهد ماند. این مسئله می‌تواند یکی از مهم‌ترین درگیری‌های ذهنی خیلی از فروشندگان و کسب‌وکارها باشد. البته باید بدانید که این دغدغه مشتریان نیز است. نکته مهم اینکه فروشگاه ساز پادروشاپ که قبلا هم به آن اشاره کردیم به شما کمک می‌کند که از این نگرانی‌ها رها شوند.

ارسال سفارشات با هزینه ثابت (برای مراکز استان‌ها و چندین شهر دیگر)

همانطور که در ابتدای بحث بیان شد، یک سایت ساز باید بتواند به شما در مورد مدیریت ارسال سفارشات کمک کند. نکته جالب توجه درباره پادروشاپ این است که به شما کمک می‌کند تا با هزینه‌ای کاملا ثابت برای مراکز استان‌ها سفارشات خود را جمع‌آوری و ارسال کنید. اگر سری به نظرات سایر کسب‌وکارها در وب‌سایت پادرو بزنید، متوجه می‌شوید که همه آنها نیز همین اعتقاد را دارند. فقط کافی است که شما برای جمع آوری و ارسال سفارشات، با تیم پشتیبانی پادرو در تماس باشید.

انتخاب سریع‌ترین و ارزان‌ترین شرکت پستی

خوشبختانه در این سایت‌ساز، شرکت‌های پستی متنوعی هستند که شما می‌توانید بسته به شرایط خود، هر یک از آنها را انتخاب کنید. به عنوان مثال، می‌توانید سریع‌ترین شرکت پستی را انتخاب کنید و از آنها بخواهید که محصولات شما را خیلی سریع به مشتریان برسانند. البته باید بدانید که هزینه این‌گونه شرکت‌های پستی بیشتر است. برای کاهش هزینه‌های خود، این امکان وجود دارد تا از شرکت‌های پستی ارزان‌تری کمک بگیرید که زمان ارسال کالا را کمی طولانی‌تر می‌کنند. تمام این موارد به شرایط خود شما و خواسته مشتریان بستگی دارد.

پیگیری سفارشات از طرف مشتری

در نهایت آخرین و جذاب‌ترین مشخصه مثبت دیگری که پادروشاپ در اختیار شما قرار می‌دهد، پیگیری سفارشات از طرف مشتری است. با استفاده از فروشگاه ساز حرفه‌ای، شما می‌توانید مطمئن باشید که مشتریان بدون هیچ‌گونه نگرانی، خیلی راحت می‌توانند از طریق کد رهگیری که در اختیار آنها قرار گرفته است، سفارشات خود را پیگیری کنند و بدانند که اکنون در کدام نقطه قرار دارد. این قابلیت به شما کمک می‌کند که مجبور نباشید به تمام مشتریان درباره پیگیری سفارشات آن‌ها پاسخ دهید. به نظر نمی‌رسد فروشگاه ساز دیگری تمام این امکانات را در اختیار کاربر قرار بدهد.

بهترین فروشگاه ساز

اگر شما هم کسب‌وکار اینترنتی مخصوص به خود را دارید و می‌خواهید از این نظر پیشرفت کنید، این نیاز وجود دارد که حتما از یک فروشگاه ساز حرفه‌ای و باکیفیت استفاده می‌کنید. یکی از بهترین و معتبرترین سایت‌سازهایی که به شما کمک می‌کند تا به تمام امکانات بالا دست پیدا کنید،‌ پادروشاپ است. با استفاده از این سایت‌ساز حرفه‌ای، امکان کنترل و مدیریت تمام سفارشات مشتریان خود را دارید و همچنین می‌توانید به شیوه‌ای کاملا امن، هزینه‌های محصولات خود را دریافت کنید.

نکته جالب توجه درباره فروشگاه ساز پادروشاپ این است که با استفاده از یک Market Place جذاب به نام پادروپین، به شما این امکان را می‌دهد که بدون ثبت قرارداد با شرکت‌های پستی، از خدمات آنها بهره‌مند شوید و سفارشات اینترنتی خود را با هر یک از شرکت‌های پستی که بخواهید، ارسال کنید. باتوجه‌به این قابلیت‌ها، می‌توان گفت که پادروشاپ یکی از بهترین و محبوب‌ترین سایت‌سازهای ایران شناخته می‌شود که کار بسیاری از فروشندگان را راحت‌تر کرده است.

این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها