کد خبر 1542644
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰

به گزارش مشرق، بیست و هشت روز از عملیات بزرگ مقاومت علیه رژیم صهیونیستی گذشت. عملیاتی که سبب شد تا جنایات اسرائیل و حامیانش بخصوص آمریکا بیش از پیش برای همگان علنی و آشکار شود و همگان در اقصی نقاط جهان به این موضوع پی ببرند که پشت پرده خباثبت و عملیات های خونین رژیم صهیونیستی، آمریکا و هم پیمانانش ایستاده اند و مدام این رژیم اشغالگر را حمایت می کنند تا به اهداف شوم خود و قتل عام کودکان و زنان و مردم بی گناه بپردازند.

اما امروز، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی خود در مراسم بزرگداشت شهدای «راه قدس» که در دفاع از غزه و ملت فلسطین و مقدسات جهان اسلام به شهادت رسیده‌اند، تاکید کرد که تنها راه جلوگیری از گسترش نبرد، توقف تجاوز به غزه است .

وی همچنین با بیان اینکه در صورت وقوع جنگ منطه‌ای، آمریکا بزرگترین بازنده است تاکید کرد که تمام گزینه‌ها روی میز است و آمریکا مسئول جنگ غزه است و رژیم صهیونیستی فقط ابزار آن است و نبرد طوفان الاقصی ضعف دشمن را ثابت کرد.

این سخنان سید حسن نصرالله در فضای مجازی از جمله توئیتر نیز واکنش هایی را به همراه داشت و هر کاربری برداشت و یا بخشی از این سخنرانی که را که بیش از همه پر رنگ و خاص بود در صفحه خود منتشر کرد که برخی از آن ها در ادامه آورده شده است:

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.