کد خبر 1550674
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵

با هر دوری که لاستیک‌های ماشین روی جاده می‌زنند، احتمال وقوع 1000 حادثه ناگوار وجود دارد. در چنین شرایطی، بیمه شخص ثالث مانند یک سپر قوی و قابل اعتماد در کنار شماست، همانند یک نجاتگر که بلافاصله در هنگام نیاز حاضر است. بیمه ماشین می‌تواند تا حد امکان از مال شما مراقبت کند. بیمه خودرو در واقع نمادی از مسئولیت و همدلی است. با داشتن این بیمه، شما در هر حادثه، بخشی از بار مسئولیت را از دوش خودتان برمیدارید.

داشتن بیمه شخص ثالث، فراتر از یک وظیفه حقوقی است؛ داشتن آن نشان می‌دهد که ما به حقوق یکدیگر احترام می‌گذاریم و در هنگام حادثه مسئولیت کار خود رو بر عهده میگیریم. پس بکوشیم تا این آرمان بزرگ را در جامعه ترویج دهیم و دیدگاه‌مان را نسبت به بیمه وسیله نقلیه تغییر دهیم.

آموزش خرید بیمه از بیمه دات کام

خرید آنلاین بیمه مزایای فراوانی دارد. در خرید اینترنتی بیمه از بیمه دات کام می‌توان، انواع بیمه شرکت‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کرد و با تماس با کارشناسانش که به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته آماده پاسخگویی هستند، یک انتخاب و خرید عالی را تجربه کرد و به صورت رایگان نیز بیمه‌نامه را تحویل گرفت. بیمه دات کام از جمله کارگزاری‌های بیمه است که به ارائه خدماتی مانند مشاوره تخصصی، استعلام، مقایسه، خرید و تمدید آنلاین بیمه می‌پردازد. این سامانه خرید آنلاین کار خود را از سال ۱۳۹۶ آغاز کرده است. بیمه دات کام در تلاش است بهترین خدمات رشته‌های متنوع بیمه‌ای را به هم‌وطنان عزیز ارائه نماید.
اگر قصد دارید برای اولین بار بیمه خود را به صورت اینترنتی بخرید، اصلا نگران نباشید. در ادامه یک راهنمای خرید بیمه آنلاین آماده کرده‌ایم تا بدون دردسر و در سریع‌ترین زمان یک بیمه آنلاین ارزان بخرید.

قدم اول خرید بیمه از بیمه دات کام

برای خرید اینترنتی بیمه، نیاز است به سایت بیمه دات کام به نشانی bime.comوارد شوید. سپس بیمه مورد نظر خود را انتخاب کنید. در این جا ما به توضیح خرید بیمه شخص ثالث پرداخته‌ایم، به این دلیل که تمام دارندگان وسایل نقلیه مجبور به خرید آن هستند.
در ابتدا باید بیمه شخص ثالث را انتخاب کنید، سپس می‌توانید با استفاده از پلاک خودرو ویا بدون آن استعلام بیمه شخص ثالث را دریافت نمایید.

اگر می‌خواهید بدون پلاک استعلام بگیرید، لازم است پس از وارد کردن مشخصات خودرو، سال ساخت را نیز وارد کنید. برای دانستن سال ساخت، باید شماره vin یا شماره شناسایی خودرو را ببینید. این شماره روی کارت شناسایی خودرو، پشت شیشه و داخل درب موتور نوشته شده است.


قدم دوم خرید بیمه از بیمه دات کام

در این مرحله باید وضعیت بیمه‌نامه خود را مشخص کنید. اگر قبلا بیمه‌نامه داشته‌اید مشخصاتی مانند شرکت بیمه‌گر قبلی، نوع بیمه‌نامه، تاریخ اتمام بیمه‌نامه قبلی و مواردی از این دست را مشخص کنید سپس به مرحله بعد که استعلام بیمه‌نامه‌ها است بروید. با مقایسه بیش از بیست شرکت بیمه، بیمه شخص ثالث مورد نظرتان را انتخاب کنید. در این مرحله می‌توانید با مقایسه سریع قیمت بیمه شخص ثالث تمام شرکت‌ها، ارزان‌ترینشان را انتخاب کنید. حال مدت بیمه‌نامه شخص ثالث خود را تعیین نمایید. بیمه شخص ثالث را می‌توانید به صورت کوتاه مدت و بلند مدت از یک ماهه تا یک ساله خریداری کنید.

قدم سوم خرید بیمه از بیمه دات کام

پس از انتخاب نوع و مدت اعتبار بیمه‌نامه می‌توانید اقدام به خرید آن نمایید. بیمه دات کام برای سهولت تمام مردم، امکان خرید اقساطی بدون چک و سفته را فراهم کرده است.

برای خرید قسطی بیمه بدون چک و سفته پس از انتخاب بیمه، قیمت بیمه و اقساط و هزینه اعتبار سنجی به شما نشان داده می شود. سپس شما با انتخاب گزینه تایید و ادامه وارد صفحه دیگری خواهید شد. در این صفحه باید مشخصات بیمه‌گزار، مشخصات صاحب پلاک و مدارک بیمه‌نامه را بارگذاری کنید. (مدارک بیمه‌نامه شامل عکس پشت و جلوی کارت ماشین یا برگه سبز خودرو است.) سپس به ادامه خرید می روید و هزینه اعتبارسنجی را پرداخت می‌کنید. شرکت بیمه دات کام بعد از اعتبارسنجی شما در صورت وجود امکان خرید قسطی بدون چک و سفته به شما اطلاع می‌دهد و می‌توانید خرید خود را تکمیل کنید.
یکی دیگر از روش‌های خرید بیمه، خرید قسطی با چک است. برای خرید قسطی با چک باید در زمان تحویل بیمه نامه، چک ها را به نماینده بیمه تحویل دهید. چک ها نیز باید دارای آرم صیاد باشند. پس از انتخاب بیمه و نوع خرید (قسطی یا نقدی) باید شماره تلفن همراه خود را وارد نمایید تا به مرحله بعد هدایت شوید.
سرانجام در آخرین مراحل لازم است مشخصات بیمه‌گزار یا صاحب پلاک، آدرس بیمه‌گزار و مدارک مورد نیاز را درج و خرید خود را نهایی کنید.

چرا باید بیمه دات کام را انتخاب کنم؟

هنگام خرید آنلاین بیمه از سامانه بیمه دات کام شما می‌توانید از مشاوره و پشتیبانی تخصصی کارشناسان این کارگزاری بهره‌مند شوید. در واقع، بیمه دات کام با تیم مشاوره حرفه‌ای خود، به تمام سوالات و ابهامات شما در تمام رشته‌های بیمه‌ای مختلف پاسخ می‌دهد. یکی دیگر از امکانات این سامانه آنلاین، خرید اقساطی برخی بیمه‌ها است. از ویژگی‌های سامانه خرید اینترنتی بیمه دات کام می‌توان به پایین‌ترین قیمت انواع رشته‌های بیمه‌ای، ارائه مشاوره رایگان و تخصصی بیمه، تحویل رایگان بیمه در تهران و ارسال به تمام نقاط کشور، پشتیبانی سریع و ارائه راهنمایی‌های دقیق و بی‌طرفانه اشاره کرد. بیمه دات کام در انواع رشته‌های بیمه‌ای؛ بیش از ۲۰ شرکت دارای مجوز از بیمه مرکزی را در سایت خود ارائه کرده است. این گستردگی، شرایط انتخاب و مقایسه بیمه‌ها را برای خریداران بسیار راحت می‌کند.

این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها