کد خبر 1588873
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰

به گزارش مشرق، علیرضا کمیلی، فعال رسانه در کانال تلگرامی خود نوشت:

موجی که در دنیا پیرامون تحریم اقتصادی رژیم وجود دارد، بیشتر متمرکز بر برندهایی است که نوعا آمریکایی و غربی اند و به نوعی دارای ارتباط مالی با رژیم صهیونیستی نیز می باشند.

طبعا این تحریم اثر مستقیمی بر رژیم ندارد چرا که شرکت هایی‌ مثل مک‌دونالد، استارباکس و.. مستقیما به اسراییل متصل نیستند. هر چند این اقدام از آنجا که امکان فراگیری دارد مطلوب هست ولی لایه دیگری از تحریم وجود دارد که مستقیم تر اقتصاد رژیم را مورد هدف قرار می گیرد.

و آن هم اینکه از جستجوی عمیق تر اینترنتی می توان به لیست شرکت هایی که مستقیما در حال مبادله با رژیم هستند دست یافت و باید آنها را طی چند گام مورد ضربه قرار داد.

یکی موج سازی رسانه ای و تحریک اینترنتی و یکی هم اقدامات میدانی است. این اقدامات در صورت فراگیری و برخورد فراگیر شبکه های مردمی و رسانه ای می‌تواند اثرات مستقیم تری بر رژیم بگذارد. طبعا تحریک مردم آن کشور هم برای فشار بر آن شرکتها موثر خواهد بود.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.