کد خبر 159173
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۲

حسب دستورالعمل شرایط واگذاری مسکن مهر پرونده متقاضیان براي استعلام از اداره کل ثبت اسناد و املاک استان تهران بررسی می شود.

به گزارش مشرق به نقل از ايسنا، این استعلام براي مشخص شدن عدم مالکیت متقاضیان مسکن مهر از اول فروردين 84 بوده و پس از بررسی استعلام از پرونده متقاضیان در صورتی که مشخص شود متقاضی و همسر یا فرزندان بالای 18 سال وی، ملک یا زمینی از تاریخ ذکر شده در استان تهران به نامشان ثبت شده باشد، در هر مرحله از ثبت نام که قرار دارند (طبق اعلام شرایط ذکر شده در فرم شماره 3 به متقاضیان که در مرحله ابتدایی ثبت نام در شهر پرند به رویت و امضای آنان رسیده است) واگذاری مسکن مهر به آنها منتفی می شود.

لذا تمامی متقاضیانی که تاییدیه پنج سال سکونت خود را از شرکت عمران شهر پرند دریافت كرده‌اند و هم اکنون در مرحله تحویل کلید یا دریافت کارت قسط هستند، می‌بایست به ازای خود، همسر و فرزندان تحت تکفل بالای 18 سال مبلغ هشت هزار تومان (به ازای هر نفر) به شماره حساب سیبا بانک ملی (2171321270000) و شناسه (0756) به نام اداره کل ثبت اسناد و املاک استان تهران واریز و فیش مربوطه را به کارگزاری شرکت عمران پرند تحویل نمایند و از نتیجه استعلام خود ظرف 10 روز مطلع شوند.