کد خبر 1607624
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲

سید محمد صدر گفت: من خودم الان نمی‌دانم کاندیدا می‌شوم یا نه. چون تصمیم نهایی را نگرفته‌ام و فقط نظر مثبت آقای خاتمی را دریافت کرده‌ام.

به گزارش مشرق، سید محمد صدر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: من خودم الان نمی‌دانم کاندیدا می‌شوم یا نه. چون تصمیم نهایی را نگرفته‌ام و فقط نظر مثبت آقای خاتمی را دریافت کرده‌ام.

در ادامه گفتگو سید محمد صدر با تسنیم را می‌خوانید:

** محمد صدر اخیرا جزئیات بیشتری درباره دیدار با سید محمد خاتمی، رئیس دولت اصلاحات و پیشنهاد کاندیداتوری خاتمی به خود مطرح کرد و گفت: من با آقای خاتمی دیدار کردم تا درباره کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری با ایشان مشورت کنم؛ آقای خاتمی گفتند که نظرشان مثبت است و از من خواستند برای کاندیداتوری ثبت‌نام کنم.

** با این حال محمد صدر تمایل دارد با دوستان بیشتری مشورت کند و نظر خود را هم در این خصوص مطرح کرده و گفت: من خودم الان نمی‌دانم کاندیدا می‌شوم یا نه. چون تصمیم نهایی را نگرفته‌ام و فقط نظر آقای خاتمی را دریافت کرده‌ام. من قصد دارم با دیگر دوستان مشورت کنم و بعد از پایان مشورت‌ها، درباره کاندیداتوری تصمیم خواهم گرفت؛ تا دو سه روز آینده درباره کاندیداتوری جمع بندی‌ خواهم کرد اما اکنون واقعاً به هیچ تصمیمی نرسیده‌ام.

برچسب‌ها