کد خبر 1608815
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۶

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فراز و نشیب زیادی در این فصل تجربه کردیم و همین موضوع این قهرمانی را برای ما شیرین می‌کند. به تمام بازیکنان افتخار می‌کنم.

به گزارش مشرق، ضیا عربشاهی درباره قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در بیست‌وسومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار داشت: این قهرمانی یکی از دلچسب‌ترین قهرمانی‌هایی بود که پرسپولیس تجربه کرد. این فصل سرخ‌پوشان فراز و نشیب زیادی داشتند و ۲۵ هفته تلاش کردند و ثمره‌اش را در ۳ هفته پایانی دیدند. هواداران بزرگترین حامی پرسپولیس بودند.

وی ادامه داد: پرسپولیس در این فصل فراز و نشیب‌های زیادی داشت و با کمک هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه این تیم به همبستگی و انسجام کامل رسید و توانستند با اتحاد و همت بازیکنان به یک دستاورد بزرگ برسیم. تک به تک بازیکنان در این قهرمانی نقش داشتند و در هر بازی یک بازیکن ردپایی در موفقیت تیم داشتند. این فصل بالا و پایین زیادی داشت و اتفاقات بیرون از زمین و حواشی تیم رقیب دست به دست هم دادند تا سرخ‌پوشان را زمین بزنند، اما بازیکنان تمرکزشان را روی بازی‌ها گذاشتند و اکنون دل هواداران را شاد کردند.

ترابی، رفیعی و ریگی تمرکز زیادی در این بازی نداشتند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با عملکرد بازیکنان در این مسابقه، تصریح کرد: بازیکنان مس در این بازی شرافتمندانه بازی کردند و نهایت تلاششان را کردند تا مقابل شاگردان اوسمار به نتیجه برسند، اما تجربه بازیکنان پرسپولیس این اجازه را به شاگردان نویدکیا نداد. همانطور که در گذشته گفته بودم این بازی یک دیدار مرگ و زندگی برای سرخپوشان بود و در این مسابقه کمی استرس داشتند و به خوبی دیدارهای گذشته ظاهر نشدند. تعویض‌های اوسمار در نیمه دوم کار را برای سرخ‌پوشان راحت کرد و با اینکه باید زودتر از این‌ها انجام می‌شد، اما به خوبی جواب داد. ورود بازیکنان جوان در انتهای مسابقه تیم را نجات داد. ترابی، رفیعی و ریگی تمرکز زیادی در این بازی نداشتند.

اوسمار راه گل‌محمدی را به خوبی ادامه داد

عربشاهی با بیان اینکه گل پرسپولیس سالم بود، عنوان کرد: داوری مشکلی نداشت و با تمرکز کافی این دیدار را قضاوت کرد. شلوغ‌کاری درباره گل پرسپولیس زیاد بود، اما باید بگویم که این گل سالم بود و داوران نیز این موضوع را تایید کردند. قهرمانی مبارک هواداران باشد و باید بگویم که شانزدهمین قهرمانی سرخ‌ها تفاوت‌های زیادی با ادوار گذشته داشت چرا که در این فصل پرسپولیس با عوامل زیادی در حال جنگ بود و خداراشکر با موفقیت این فصل را پشت سر گذاشت. گل‌محمدی زحمات بسیار زیادی برای پرسپولیس کشید و اوسمار راه او را به خوبی ادامه داد.

فصل را با فراز و نشیب‌های زیادی پشت سر گذاشتیم

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان با بیان اینکه خرید یک وینگر خوب باید در دستورکار تیم پرسپولیس قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: فصل را با فراز و نشیب‌های زیادی پشت سر گذاشتیم. اوسمار به خوبی تیم را جمع کرد و با خریدهایی که پرسپولیس در زمان مربیگری وی انجام داد کمک شایانی به قهرمانی شد. ماندن یا رفتن اوسمار بستگی به نظر هیئت مدیره دارد و آن‌ها تصمیم می‌گیرند که این مربی برزیلی در تفکرات آن‌ها برای فصل آینده قرار دارد یا خیر. برای فصل بعد به یک وینگر و مدافع خوب احتیاج داریم و باید در این باره به یک جمع بندی برسند. چیزی که اکنون باید به آن بپردازیم تنها خوشحالی از کسب این قهرمانی است و افتخار می‌کنم به بازیکنان و امیدوارم این خوشحالی همچنان ادامه دار باشد.

منبع: میزان