کد خبر 1609080
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۷

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: مردمی و خستگی‌ناپذیر هستم و برای اداره کشور برنامه دارم.

به گزارش مشرق، جلیل جعفری پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بدلیل توانایی‌هایم و علاقه به کشورم، برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کردم.

وی افزود: سابقه نمایندگی دارم و با قوه مقننه آشنا هستم و به دلیل ارتباط تنگاتنگ قوای مجریه و مقننه و سایر مسائل، به کارکرد دستگاه‌ها واقفم.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: در طراحی نیروگاه‌ها و رآکتور هسته‌ای سابقه دارم و همچنین از نیازها و خواسته‌های مردم مطلعم و مشکلات جامعه را می‌دانم.

جعفری ادامه داد: ویژگی بارز شهید رئیسی، مردمی بودن و خستگی‌ناپذیری بود و من نیز مردمی هستم و خستگی‌ناپذیرم و برای اداره کشور برنامه دارم. دولت من دولت قانون خواهد بود و رئیس‌جمهور اگر به قانون و قوانین بالادستی و سیاست‌های کلی ابلاغی عمل کند، مشکلات کشور حل می‌شود.

وی یادآور شد: در قانون اساسی به آموزش رایگان اشاره شده اما امروز واقعا آموزش رایگان در کشور وجود دارد؟ دانش‌آموزان در مناطق محروم، امکانات آموزشی ندارند. باید هر جوانی شاغل و هر فردی از این ملت مسکن داشته باشد. افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی هم مشکلات زیادی دارند که باید حل شود.