کد خبر 1610487
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۹

کنکور یک آزمون مهم و سرنوشت ساز است که دغدغه همه دانش آموزان به حساب می‌ آید. اهمیت این آزمون به قدری زیاد است که موسسات و آکادمی‌ های زیادی در این حیطه مشغول فعالیت هستند و دانش آموزان و خانواده آن‌ها را برای انتخاب گیج و مردد می‌ کنند. به همین خاطر قصد داریم در این مطلب درباره انتخاب آموزشگاه کنکور مناسب صحبت کنیم تا بتوانید راحت‎تر برای این سال سرنوشت ساز تصمیم بگیرید.

در کدام آموزشگاه کنکور ثبت نام کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم؟

این که در کدام آموزشگاه ثبت نام کنید تا نتیجه بهتری بگیرید، قطعا باید ابتدا نیازهای خودتان را بشناسید. چقدر تمایل دارید که آموزشگاهی که ثبت نام می‌ کنید مشهور باشد؟ چقدر تمایل دارید که آموزشگاه حرفه ه‌ای باشد؟ به چه خدماتی نیاز دارید؟ کیفیت این خدمات تا چه اندازه برای شما اهمیت دارد؟ همه این‌ها در تصمیم گیری شما نسبت به ثبت نام در موسسات کنکور حائز اهمیت هستند.

برای این که بتوانید آموزشگاه درستی انتخاب کنید، باید اول آموزشگاه‌ های مختلف را بررسی کنید و ببینید تا چه حد به خدمات آن‌ها نیاز دارید.

معرفی بهترین آموزشگاه کنکور در شمال تهران

آموزشگاه‌ های مختلفی در سطح تهران و به خصوص شمال آن پراکنده هستند، اما یک آموزشگاه هست که کارنامه آن درخشش خاصی دارد. این آموزشگاه با در نظر گرفتن خدمات ویژه و برطرف کردن تمامی نیازهای دانش آموزان کنکوری و والدین آن‌ها توانسته است که دانش آموزان زیادی را راهی آینده‌ ای روشن کند.

این آکادمی برای دانش آموزان مقیم شهرستان که تمایل دارند از خدمات این آموزشگاه استفاده کنند، پانسیون و خوابگاه دخترانه امن در نزدیکی آموزشگاه معرفی می کند که محل اقامت این افراد برای مدت زمان شرکت در کلاس‌ ها باشد و والدین بدون نگرانی از بابت امنیت و رفت و آمد فرزندشان بتوانند از امکانات مختلف و مزایای این آموزشگاه بهره‌ مند شوند.

آکادمی فرهنگ

آکادمی فرهنگ یکی از موسسات آموزشی مطرح کنکور است که تقریبا تمام نیازهای یک دانش آموز کنکوری را می‌ شناسد و برای همه آن‌ها پاسخی در خور در نظر گرفته است. در ادامه این بخش شما را بیشتر با این آکادمی آشنا می‌ کنیم. همچنین با مراجعه به وبسایت آکادمی فرهنگ می‌ توانید بیشتر با خدمات و کارنامه این مجموعه آشنا شوید.

مزایای آکادمی فرهنگ

  • پانسیون مطالعاتی
  • مشاور تحصیلی و روانشناسی
  • کلاس های کنکور و امتحانات نهایی
  • اساتید مجرب

مشاوره

مشاوران مجرب این آموزشگاه با تجربیات غنی خود می‌توانند بهترین راهنمای شما در دوران پر اضطراب کنکور باشند و راه را برای شما هموار کنند. این مشاوران با ارائه راه حل‌های مختلف برای مشکلات مختلف شما اجاره نمی دهند که در این راه پرپیچ و خم تنها و بدون راهنما باشید.

کلاس های آمادگی کنکور و امتحانات نهایی

کلاس‌ های آموزشی این آموزشگاه به صورت خصوصی و نیمه خصوصی آنلاین و حضوری هستند که توسط اساتید مجرب هر رشته برگزار می‌ شوند و شامل ارائه نکات تخصصی و نکته و تست است. همچنین یک گزارش عملکرد هم پس از کلاس برای خانواده‌ها ارسال می‌ شود تا در جریان پیشرفت فرزند خود قرار گیرند. این موضوع سبب افزایش انگیزه می‌شود و بازدهی دانش آموز را بالا خواهد برد.

پانسیون مطالعاتی

پانسیون مطالعاتی خاص یکی دیگر از ویژگی‌ های این آکادمی است. این پانسیون مطالعاتی با داشتن میز و صندلی‌های ارگونومیک، فضای استراحت، کافه و حضور مشاورین و اساتید بهترین انتخاب برای بیشترین بازدهی حین مطالعه است. در این پانسیون مطالعاتی ناظرین مجرب حضور و اشراف کامل دارند و دانش آموزان بدون هیچ حواس پرتی مانند موبایل و فضای مجازی و … به مطالعه مفید خواهند پرداخت.

همچنین برای دانش آموزانی که از خارج از تهران قصد استفاده از این پانسیون را دارند، یک خوابگاه در نظر گرفته شده است که می‌توانند آنجا اقامت کنند. فضای این پانسیون بسیار امن است و توسط ناظرین خوش برخورد مجموعه کنترل می‌ شود تا دانش آموزان بدون هیچ نگرانی و اضطراب به مطالعه بپردازند.

کلاس کنکور آنلاین بهتر است یا حضوری

این موضوع کاملا بستگی به شخصیت شما دارد. برخی افراد تنها در کلاس حضوری بازدهی دارند و برخی کلاس‌ های کنکور آنلاین را ترجیح می‌ دهد. به صورت کلی در سال کنکور زمان اهمیت زیادی دارد و کلاس‌های آنلاین در زمان شما به خوبی صرفه‌ جویی می‌کنند و ترجیح می‌ دهند بیشترین زمان خود را در خانه صرف مطالعه کنند.

برخی افراد علاقه دارند که به صورت حضوری و به قول معروف در میدان باشند و درس بخوانند، که پانسیون مطالعاتی را برای درس خواندن انتخاب می‌ کنند و درس خواندن در خانه را مفید نمی‌ دانند. اگر شما هم در زمره افرادی هستید که در میدان بودن برایتان حائز اهمیت است، در کلاس‌ های حضوری به پرسش و پاسخ زیادی می‌ پردازید و مشارکت زیادی دارید، ممکن است کلاس‌ های حضوری برای شما گزینه بهتری باشند.

تاثیر شرکت در کلاس های آموزشی در سال کنکور

از یک طرف، این کلاس‌ ها می‌توانند به دانش‌ آموزانی که در درس یا درس‌ هایی ضعف دارن کمک کنند تا مفاهیم را به طور کامل یاد بگیرند و در امتحانات عملکرد بهتری داشته باشند. همچنین، شرکت در این کلاس‌ ها می‌تواند به دانش‌ آموزان انگیزه بدهد و باعث شود که برنامه‌ ریزی و نظم بیشتری برای درس خوندن داشته باشند.

اما توجه داشته باشید که اگر در انتخاب آموزشگاه و استاد دقت کافی نداشته باشید، ممکن است این کلاس‌ ها نه تنها فایده‌ ای نداشته باشند، بلکه باعث اتلاف وقت و پول شوند.

در نهایت، اینکه شرکت در کلاس‌ های آموزشی برای شما مفید است یا نه، به وضعیت تحصیلی شما، کیفیت آموزشگاه و اساتید، روش تدریس و منابع آموزشی و میزان تلاش و پشتکار شما بستگی دارد و در صورتی که شما زمان لازم را به یادگیری و افزایش مهارت اختصاص ندهید، برگزاری کلاس‌ های بی‌ شمار هم نمی‌ توانند حلال مشکل شما باشند.

جمع‌ بندی

انتخاب آموزشگاه کنکور مناسب می‌ تواند نقش تعیین کننده‌ ای در موفقیت شما داشته باشد. برای انتخاب بهترین گزینه، به سابقه و اعتبار آموزشگاه، اساتید و روش تدریس، امکانات و رضایت دانش آموزان قبلی توجه کنید. نوع و زمان برگزاری کلاس‌ ها، هزینه، مکان و خدمات مشاوره ای رو هم در نظر داشته باشید. قبل از ثبت نام از مجوز و اعتبار آموزشگاه اطمینان حاصل کنید، با دانش آموزان قبلی صحبت کنید، در کلاس‌ های آزمایشی شرکت کنید و انتخاب خود را به تعویق نیندازید. به یاد داشته باشید که تلاش و پشتکار شما در کنار انتخاب آموزشگاه مناسب، کلید اصلی موفقیت در کنکور است.

برچسب‌ها