کد خبر 1610618
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۷

سخنگوی کاخ کرملین روز جمعه ضمن استقبال از تمایل کشورهای مختلف برای حضور در نشست سازمان همکاری شانگهای، گفت که مشخص نیست ایران در چه سطحی شرکت می‌کند.

به گزارش مشرق، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهوری فدراسیون روسیه امروز (جمعه) از دیدار سران آنکارا و مسکو در آینده نزدیک خبر داد.

پسکوف طی نشست خبری در کرملین با بیان اینکه «ولادیمیر پوتین» و «رجب طیب اردوغان» رؤسای جمهور روسیه و ترکیه در اسرع وقت دیدار خواهند کرد، گفت: «عدم سفر رئیس جمهور روسیه به ترکیه تاکنون هیچ ارتباطی با مشکلاتی که پوتین در دیدار با رسانه‌ها بیان کرد، ندارد».

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، وی در این‌باره توضیح داد: «اردوغان قاطعانه از منافع کشورش دفاع می‌کند و مشکلات اقتصادی نمی‌تواند مانع گفتگوی بین مسکو و آنکارا شود».

سخنگوی کاخ کرملین ضمن استقبال از تمایل کشورهای مختلف برای حضور در نشست سازمان همکاری شانگهای، گفت که مشخص نیست ایران در چه سطحی شرکت می‌کند.

طبق این گزارش، پسکوف با بیان اینکه تغییر در ساختار ریاست جمهوری منتفی نیست و در کوتاه مدت حکم صادر خواهد شد، اظهار داشت: «تماس‌های روسیه و ترکیه در بالاترین سطح در آینده نزدیک ادامه خواهد یافت».

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش افزود: «فرانسه آماده ایفای نقش مستقیم در جنگ اوکراین است. مشارکت کشورها در نشست اوکراین در سوئیس موضوع گفتگوی پوتین و شرکای او نیست».

منبع: فارس

برچسب‌ها