کد خبر 1612214
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۹

در طول سال‌ها، سفرمارکت این امکان را برای مسافران فراهم کرده است تا مناسب‌ترین بلیط را در آژانس‌های مختلف گردشگری پیدا کنند و آنها را با هم مقایسه کنند. موفقیت این پلتفرم نشان داده است که با ارائه خدمات با کیفیت بالا، هزینه‌های اقتصادی و آزادی انتخاب، می‌توان یک پلتفرم خرید ایده‌آل و مطمئن ایجاد کرد. پلتفرم گردشگری سفرمارکت محصول جدیدی به نام کالامارکت در پاسخ به تقاضای کاربران آنلاین برای خرید مستقیم و امکان پرداخت اقساطی معرفی کرده است. در این مقاله درباره این پلتفرم بیشتر توضیح خواهیم دارد.

خرید اقساطی راحت در کالامارکت

در کالامارکت طیف گسترده‌ای از کالاهای ضروری، چه دیجیتال و چه خانگی، ارائه می‌شود. خریداران به راحتی می‌توانند اقدام به خرید اقساطی کنند. در kalamarket.com می‌توانید اقلام مختلفی مانند تلفن همراه، لپ تاپ و محصولات خانگی را با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه پیدا کنید. این پلتفرم به شما این امکان را می‌دهد تا در مدت ۱۲ ماه هزینه خرید خود را به صورت اقساطی پرداخت کنید. فروشندگان معتبر انواع کالاها را با قیمت‌های رقابتی ارائه می‌دهند و شما می‌توانید فروشنده مورد نظر خود را برای هر خرید انتخاب کنید.

محصولات موجود در کالامارکت

۱. کالاهای دیجیتال: تلفن‌ همراه، لپ‌تاپ، هدفون، ساعت‌های هوشمند و کنسول‌های بازی از برندهای معروف مانند اپل، سامسونگ، ایسوس، موتورولا، لنوو، شیائومی، ریلمی و وان پلاس.

۲. محصولات صوتی و تصویری: تلویزیون، بلندگوها و باندهای برندهای معروف خارجی مانند سامسونگ و همچنین برندهای ایرانی باکیفیت مانند جی پلاس، ایکس ویژن، نکسار و اسنووا.

۳. محصولات خانه و آشپزخانه: طیف گسترده‌ای از اقلام مربوط به خانه و آشپزخانه، از جمله یخچال، فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، مایکروویو، جاروبرقی، اجاق گاز، اجاق گاز و دستگاه تهویه مطبوع. این محصولات از برندهای معتبر خارجی و داخلی مانند اسنوا، جی پلاس، دوو، بست و سامسونگ در کالامارکت ارائه می‌شوند.

۴. شمش طلا: کالامارکت همچنین شمش های طلا را در اوزان مختلف از جمله شمش های طلای ۱۸ عیار از یک گرم به بالا ارائه می دهد. تمامی محصولات طلای این دسته با ضمانت اصالت عرضه می‌شوند.

چه شد که کالامارکت راه‌اندازی شد؟

شاید تعجب کنید که سفرمارکت چگونه به ایده راه‌اندازی کالامارکت رسید. این روزها خرید اقساطی به طور فزاینده‌ای محبوب شده است، اما اغلب هنگام خرید از اکثر فروشگاه‌ها و وب‌سایت‌ها کاربران با چالش‌ها و مشکلاتی روبرو هستند. برای رفع این مشکل، پلتفرمی توسط سفرمارکت ایجاد شده که در آن خریداران می‌توانند با حداقل کارمزد و بدون هیچ‌گونه مشکلی اقدام به خرید اقساطی کنند. با یک چک صیاد ساده، هر کسی می‌تواند چندین میلیون اعتبار کسب کند.

با بهره گیری از دانش و تجربه و پس از انجام تحقیقات گسترده و شناخت بازار خرید آنلاین، کالامارکت ایجاد شد. این پلتفرم قصد دارد به‌عنوان پل ارتباطی بین تأمین‌کنندگان و خریداران، خرید آنلاین را تسهیل کند. فروشندگان می‌توانند کالاهای دیجیتال و لوازم خانگی را ارائه دهند، در حالی که خریداران می‌توانند خرید خود را به صورت اقساطی انجام دهند. در کالامارکت، هر کاربر می‌تواند بدون نیاز به ضامن یا فرایندهای اداری پیچیده، اعتبار دریافت کرده و خرید اقساطی خود را ثبت کند.

مزایای خرید از کالا مارکت

کالا به عنوان یک پل ارتباطی بین فروشندگان و خریداران عمل می‌کند و مزایای زیر را ارائه می‌دهد:

خریداران به طیف متنوعی از کالاهای دیجیتال و خانگی دسترسی دارند.

فروشندگان می‌توانند بدون نیاز به واسطه مستقیماً کالای خود را به فروش برسانند.

خریداران از تجربه خرید ایمن و راحت با شرایط پرداخت و اقساط مختلف لذت می‌برند.

فروشندگان می‌توانند محصولات متنوعی را ارائه دهند.

خریداران با آگاهی از اینکه کالاها دارای گارانتی هستند و کیفیت بالایی دارند، می‌توانند با اطمینان خرید خود را تکمیل کنند.

عامل تمایز کالامارکت چیست؟

اکنون، بیایید بررسی کنیم که چه چیزی کالامارکت را منحصربه‌فرد می‌کند. این پلتفرم برای رفع دو نیاز اصلی پدید آمد: میل به خرید مستقیم و تقاضا برای خرید اقساطی. این نیازها که دغدغه اصلی خریداران است، تأمین‌کنندگان را به ارائه طیف وسیعی از محصولات از برندهای مختلف سوق داده است. به طور هم‌زمان، خریداران می‌توانند از یک تجربه خرید راحت متناسب با نیازهای خاص خود، از جمله خرید اقساطی، در این بستر لذت ببرند.

خرید امن با کالامارکت

کالامارکت تجربه خرید ایمن را با گزینه‌های پرداخت چندمرحله‌ای، با تمرکز بر پشتیبانی و کمک به مشتریان برای اطمینان از خریدی راحت و بدون دردسر ارائه می‌دهد. این پلتفرم چهار جنبه کلیدی را برای ایجاد یک تجربه خرید بی‌دغدغه برای خریداران فراهم می‌کند:

۱. پشتیبانی مشتری: کالامارکت هفت روز در هفته، از ساعت ۹ صبح تا ۱ بامداد، پشتیبانی مشتری را ارائه می‌کند تا هر گونه مشکل یا نگرانی خریداران را به‌سرعت برطرف کند.

۲. پرداخت امن: کالامارکت به مشتریان امکان خرید اقساطی را بدون نیاز به ضامن ارائه می‌دهد. وام را می‌توان در عرض چند روز دریافت کرد و امکان بازپرداخت آن بر اساس انتخاب خریدار متغیر است.

۳. ارسال به سراسر کشور: کالامارکت محصولات را به تمام نقاط کشور تحویل می‌دهد و خریداران از هر استان و شهر، می‌توانند سفارشات خود را ثبت کنند.

4. ضمانت کیفیت: فروشندگان کالامارکت برای اطمینان از اصالت و کیفیت کالاهای موجود، محصولات را با ضمانت ارائه می‌کنند.

علاوه بر این، کالامارکت دارای نماد الکترونیکی اینماد است تا به خریداران اطمینان دهد که از طریق درگاه‌های بانکی مطمئن، می‌توانند پرداخت‌های امن را انجام دهند.

تجربه خریدی راحت و بدون دردسر

اگر همیشه خریدهای خود را به ماه آینده موکول کرده‌اید، به دنبال سایتی مطمئن و قابل اعتماد هستید یا منتظر ارزان‌شدن قیمت‌ها هستید، از کالامارکت استفاده کنید. این برنامه، پلتفرم قابل اعتمادی برای دریافت محصول مورد نظر در عرض ۷ روز درب منزل شما است.

خرید اقساطی نه‌تنها شما را در برابر نوسانات قیمت محافظت می‌کند، بلکه شما را قادر می‌سازد تا محصولات را با کمترین نرخ‌ها خریداری کنید.

کلام آخر

خرید بدون دردسر، مقرون‌به‌صرفه و مطمئن در سفرمارکت تجربه بی‌نظیری بوده است. با خرید اقساطی بدون نیاز به ضامن یا مراحل پیچیده اداری، هزینه‌های مربوط به سفر اعم از بلیط هواپیما داخلی و خارجی، بلیط قطار و حتی رزرو تور، هتل، ویلا و اقامتگاه‌های مختلف را می‌پردازید. این تجربه موفق باعث رشد و توسعه بیشتر این پلتفرم شد تا بتواند پلتفرم دیگری را تحت عنوان کالامارکت ایجاد کند که خریداران بدون واسطه به مطمئن‌ترین محصولات و فروشندگان دسترسی داشته باشند.

این محتوا تبلیغاتی است