سرپرست سازمان خصوصی‌سازی از شناسایی چهار هزار ملک و اموال دولتی مازاد برای مولدسازی در سطح استان‌ها خبر داد.

به گزارش مشرق، ابراهیم بازیان با اشاره به شناسایی ۴ هزار ملک و اموال دولتی مازاد برای مولدسازی در استان‌ها اظهار کرد: بر اساس هدف‌گذاری ۱۰۰ همت در مولدسازی این املاک حاصل شود و اگر این ۱۰۰ همت امروز حاصل و به پروژه‌های نیمه تمام تزریق شود در هر استان یک عدد قابل توجهی تأمین می‌شود و مردم به‌صورت علنی آثار مولدسازی خواهند دید.

بازیان مولدسازی را یک ظرفیت نهفته دانست و گفت: تاکنون ۲ هزار و ۵۰۰ اموال و ملک دستگاه‌های دولتی استان‌ها برای مولدسازی شناسایی شده و در فرایند تکمیل خودش برای تبدیل آن به رقم نقد و واریز به خزانه و تخصیص پروژه‌ها است.

وی هدف‌گذاری امسال را مولدسازی چهار هزار اموال و املاک دولتی اعلام و خاطرنشان کرد: این ۴ هزار ملک ظرفیت تبدیل به منابع مورد نیاز دارند اما بدون تعامل و جدیت و بدون تلاش و بدون غنیمت شمردن ظرفیت در استان‌ها این مهم محقق نمی‌شود.

سرپرست سازمان خصوصی سازی بیان کرد: تاکنون در مجموع مولدسازی دستگاه‌ها تا سال ۱۴۰۲ بیش از ۵۰ همت حاصل شده است و امسال هم برای تأمین ۴۰ همت از محل مولدسازی برنامه‌ریزی اما ۱۰۰ همت هدف‌گذاری شده است تا ظرفیت خوبی هم برای سال آینده داشته باشیم.